Reitti Porista Helsinkiin

Hesaa töihin

Meinasin lentää perseelleni kun katsoin Googlesta reittiä Porista Helsinkiin, pitäisi ajaa mansen kautta tietä nro 11 ja matkaa tulee 286 km ,Eniron tai mikä se ny olikaan reitti neuvoo oikeaoppisesti ajamaan 2 tietä ja matkaa kertyy 242,5 km. Google on eri hyvä vai mitä, kielenkääntäjäkin sieltä luotettavimmasta päästä.

7

3948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mannesen

Mansen kautta on kuitenkin nopeampi mennä. Ja riippuu vielä, mihinsuuntaan hesaa olet menossa, nopeutuuko entisestään. Tulee käytyä pari kertaa viikossa, joten tiedän mistä puhun

• aaaaaautoilija

Jep! II-tietä kun menee on kameraa kameran perään. Rajoitukset 60-80-100-60-60-60-80 ym Treen kautta saa painaa 100 tampereelle ja sieltä moottoritietä 120 kmh. Makuasioitahan ne on, mutta itse ajan treen kautta.

• Hiano Viano
        aaaaaautoilija kirjoitti:

Jep! II-tietä kun menee on kameraa kameran perään. Rajoitukset 60-80-100-60-60-60-80 ym Treen kautta saa painaa 100 tampereelle ja sieltä moottoritietä 120 kmh. Makuasioitahan ne on, mutta itse ajan treen kautta.

on Tampereen kautta paljon miellyttävämpi mennä. Ajan jatkuvasti tuota väliä ja ajassa voittaa aika reilusti. Lisäksi nykyisessä työkalussani on vakionopeudensäädin jota voi ko reitillä käyttää. Vt 2:lla ei voi jos haluaa säilyttää hermonsa. Kyllä Google on viisaasti valinnut nopeimman reitin.

• PRI-TRE-HKI

Minäkin kuulun niihin, jotka ajavat Helsinkiin Tampereen kautta. TRE-HKI pätkän vedän moottoritietä sellaisella mukavalla 15%:n ylinopeudella eli 135 km/h mittarissa koko ajan. Menee ajallisesti aika kivuttomasti matka Helsinkiin!

Ei jaksa kytätä niitä saakelin kameratolppia, jotka raiskkaavat henkisesti 2-tietä käyttävät!

• Hesaan töihin

Te varmaan tiedätte mistä puhutte, mä oon käyny viimeksi muutama vuosi sitten Hesassa...toivottavasti ette kuseta mua ja sit käy niin et meikä painaa läppä tiskissä Tampereelle ja ajelee niihin tolppiin. Sokeaksiki siinä tulee...No pitää kokeilla molemmat vaihtoehdot, annan sitten palautetta tänne !

• Juuereporiwpofp
        Hesaan töihin kirjoitti:

Te varmaan tiedätte mistä puhutte, mä oon käyny viimeksi muutama vuosi sitten Hesassa...toivottavasti ette kuseta mua ja sit käy niin et meikä painaa läppä tiskissä Tampereelle ja ajelee niihin tolppiin. Sokeaksiki siinä tulee...No pitää kokeilla molemmat vaihtoehdot, annan sitten palautetta tänne !

Samaa mieltä muiden kans! täältä Noormarkusta on lähes sama matka kakkostietä, tai tampereen kautta ja matkan kestoaika on aivan eri luokkaa!

• mittarissa

=max 125 todellinen, luultavasti senkin alle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe