Wanha Nestori

missssxc

Hei! Onko moni käynyt Maskun "uudehkolla" Wanha Nestori-kirpputorilla? Kyseessä on siis entinen latva/markantalo Maskussa. Hyllypaikkoja, paljon käytettyjä huonekaluja sekä mukava kahvio. Itse tein heti hyvän löydön (Gina Tricot:n tunika 3e) Suosittelen!

35

8148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirpparihirmu

      Hieman myöhäinen vastaus tähän, mutta jospa joku vielä ihmettelee tuon Nestorin perään taikka hakee tietoja kun niillä ei ole ainakaan vielä omia nettisivuja. Siisti paikka, vaatteita ja astioita ja huonekaluja. Olen joskus tehnyt sieltä löytöjä mutta ainakin astioissa on ihan Turun kirppisten hinnat eli pilvissä. Olen kuukausia sitten itsekkin myynyt siellä. Parhaiten kaupaksi meni järkevän hintaiset astiat ja antiikkitavarat. Vaatteet, lelut ja kirjat eivät tehneet kauppaansa. Mutta järkevä vko-hinta. Jos myyt jotain muuta kuin vaatteita niin kannattaa kokeilla.

      • Kirppistellen

        Todella hyvä ja siisti kirppis. Olen ostanut sekä myynyt kaikenlaista.Välillä kirppareilla on hinnat pilvissä kun ihmiset myyvät rakasta kippoaan ja ostaja ostaa pelkkää vaasia.


    • klimppi

      Hyvä kirpputori! Paljon hyllypaikkoja ja siisti. ei haise! Itse myynyt mm. vaatteita ja astioita ja todella hyvin tehnyt kauppansa. Suosittelen:

    • Siisti,raikas paikka. Hinnat mielestäni kohdallaan.
      Roskasakkia ei pyöri varkaissa,suosittelen.

    • Ko. paikassa on ilmennyt välistävetoa eli joku henkilökunnasta tai omistaja ostaa itse ja sitten myy kalliimpaan hintaan...tällä hetkellä runsaat tyhjät hyllyt eivät ole myöskään mikään houkutin asiakkaille. Samat tuotteet ovat viikkokaupalla hyllyissä.

      • larsse

        sen enempää välistävedosta en tiedä. Huonekalut haetaan ilmeisesti ulkomailta ja sitten myydään täällä.


    • +++ +++ +++

      Paljonko paikasta joutuu maksamaan?

    • JaanaS

      Yök mikä paikka! Niin kamala et älkää vaa eksykö tonne!

    • mellu

      Sen verran tiedän että huonekalut tulee ihan täältä Suomesta, kuolinpesistä ja oon saanut sellaisen käsityksen että ihmiset myös tarjoo huonekalujaan myyntiin nestoriin. Ja mitä välistävetämiseen tulee se ei varmaan oo omistan tai työntekijän vika jos joku ostaa tavaraa ja laittaa sen omaan hyllyynsä myyntiin. Tiedän että sitä tapahtuu monella kirppiksellä eikä sitä voi valvoa.

      • pöyristynyt

        omistaja ostaa kuolinpesän huonekalut ja myy kirpparillaan?? kiitos tiedosta, eipä tarvi enää käydä! tämähän on kaikkea muuta kuin kirpparin toimintaperiaate..


      • try
        pöyristynyt kirjoitti:

        omistaja ostaa kuolinpesän huonekalut ja myy kirpparillaan?? kiitos tiedosta, eipä tarvi enää käydä! tämähän on kaikkea muuta kuin kirpparin toimintaperiaate..

        Mikä sun mielestä sitten on kirpparin periaate, jollei tavaran kierrätys??? Noin tehdään monessa muussakin paikassa...


    • mellu

      lukiko mun viestissä että OMISTAJA ostaa...? ja mistä niitä käytettyjä huonekaluja muualta tulee ku niitä tarjoomilta ihmisiltä, vaikka äiti kuolee ni niistä tavaroista halutaan päästä eroon...

    • maskulainen

      ihanaa ettei tarvitse enää tuonne raahata tavaraa myyntiin kun me maskulaiset saimme uuden kirppislandian aivan tarjoustalon viereen.

      • Perseensilmä

        Onko sinne joku käskenyt raahata kamojas..... Sä varmaan saat viedä romus ja kamas mihin tykkäät myytiin...!!!!!


    • maskulainen...

      Yllä oleva kirjoittaja kertoo juuri niistä ihmisistä jotka pitävät tästä paikasta :) Kälyinen paikka sopii juuri hyvin tuollaisille keskenkasvuisille ihmisille ;)

      • Anonyymi

        Miten voi olla tämän tasoista keskustelua...kenenkään ei ole pakko viedä tavaroitaan mihinkään kaupankäynti on vapaaehtoista ja toiset ovat siinä fiksumpia kuin toiset kuten elämässä yleensäkin...


    • topo

      mene käymään siinä "uudella" kirppiksellä länsikeskuksessa niin näät mitä on kälynen tavarat pitkinpoikin lattioita ja muutenkin tosi epäsiistiä...

    • teekoo

      mitä korhonen sit käyt siellä jos niin kamala paikka ei sua varmaan ketään sinne oo pakottanu

    • ismo677

      Ei toki ketään voi kirpparille pakottaa.. mutta jos tykkää kirppareita kiertää on joskus ehkä ajautunut vahingossa tuonne piipahtamaan.. onneksi virheistä oppii ja ihmiset yhden käynnin jälkeen huomaavat, että parempi on vaikka kävellä rovaniemen kirpparille kuin mennä tuonne.

    • riina

      jos vaan piipahtaa ni ei varmaan voi laukoa tollasia juttuja välistävetämisestä ja mustamaalata ihmisten toimeentuloa...ottais selvää ennenku juoruilee!!!

    • ismo677,

      itse en ole mitään asioista juorunnut kunhan vain sanoin oman mielipiteeni tuossa ylhäällä, mutta kyllä piipahtamalla jo paljon näkee ja huomaa heti tunnelmasta haluaako paikkaan mennä enää uudestaan.

    • Tillipersiljapaprika

      Olen siellä kerran käynyt, mun mielestä oli ihan siisti ja asiallinen paikka. Menen uudelleenkin.

    • Mirri-63

      Vanhassa Nestorissa on mun mielestä ihan siistiä ja viihtyisää. Tavarat ovat freesejä, eivätkä mistään mummo vainaan vintiltä tongittuja. Joten aion käydä siellä vastakin.

      • Tarkka porkkana

        Minustakin ihan siistiä ja viihteyisää ostajana. Samoin kuin kaikilla kirppareilla, hinnat melkosen suolaisia loosseissa. Taitaa olla alueella yksi harvoista joissa ei ole vuokran lisäksi provikkaa. Mutta jos joku on harkitsemassa tätä nyt näin syksyllä niin ainakaan lastenvaatteet eivät liiku. Lelut jonkin verran mutta vaatteet eivät. Hiljentynyt tosi paljon kun ei mökkikausi on ohitse. Ja tuleville myyjille tiedoksi että olkaa tarkkana tavaroidenne suhteen. Tilityksissä saattaa olla "viivettä" eli ei välttämättä "ole mennyt" sillä viikolla kun itse luulit. Valitettavasti olen huomannut myös sen että tavaraa menee kassan ohi. Minne? Sitä en tiedä paitsi muutaman vaatteen osalta (olivat tilittämättöminä henkilökunnalla päällä!!!). Enpä älynnyt olla tarkkana ja ensi kertaa ei tule!


      • 1259
        Tarkka porkkana kirjoitti:

        Minustakin ihan siistiä ja viihteyisää ostajana. Samoin kuin kaikilla kirppareilla, hinnat melkosen suolaisia loosseissa. Taitaa olla alueella yksi harvoista joissa ei ole vuokran lisäksi provikkaa. Mutta jos joku on harkitsemassa tätä nyt näin syksyllä niin ainakaan lastenvaatteet eivät liiku. Lelut jonkin verran mutta vaatteet eivät. Hiljentynyt tosi paljon kun ei mökkikausi on ohitse. Ja tuleville myyjille tiedoksi että olkaa tarkkana tavaroidenne suhteen. Tilityksissä saattaa olla "viivettä" eli ei välttämättä "ole mennyt" sillä viikolla kun itse luulit. Valitettavasti olen huomannut myös sen että tavaraa menee kassan ohi. Minne? Sitä en tiedä paitsi muutaman vaatteen osalta (olivat tilittämättöminä henkilökunnalla päällä!!!). Enpä älynnyt olla tarkkana ja ensi kertaa ei tule!

        Pystytkö sanoo ketä henkilökunnasta?


    • Pettynyt81

      Olen myös huomannut, että tavaraa "häviää". Ainakin merkkivaatteita. Henkilökuntaan en ole vielä kiinnittänyt huomiota. Pitääpä taas käydä kierroksella.

    • kokenut myyjä

      Usean kerran olen vienyt tuonne tavaraa myyntiin ja hyvin on kauppa käynyt, myös leluissa ja lastenvaatteissa, kun vaan hinnat ovat kohdillaan. Paljon menee myös kirjoja. En ole huomannut tavaroiden häviävän, en tosin myy mitään kalliita merkkituotteita kirppiksellä. Lasivitriiniin olen vienyt jos on jotain kalliimpaa posliiniesinettä tms.
      Mielestäni vielä erityisen hieno palvelu on, kun ovat useammankin kerran soittaneet perään ja kysyneet, että oliko sinulla tälläinen myynnissä (kun oma myyntiviikko on jo kulunut loppuun), kun on löytynyt joku tuote harhailemasta myöhemmin ja sen on saanut sitten hakea pois. Eli ihan ektrapalvelua, en ole kuullut, että muualla olisi noin. Henkilökunta pitää paikat siistinä ja huolehtii kyllä mun kokemuksen mukaan, että jokainen myyjä saa oman tuottonsa. Ainahan kirppiksiltä voi tavaraa mennä varkaidenkin kynsiin, sille ei kai mitään voi.

    • Pirpana78

      31.1.2016 Vaihtui jälleen omistaja ja Nestoria on uusittu paljon paljon viihtyisämmäksi.
      Tulkaa ostoksille.

      • -Kauan ollut jo hyllypaikka/siis jo edellisten omistajien aikana.Myynti ollut kohtalaista,mutta tuntuu että n.viimeisen kuukauden aikana hiljentynyt tosi paljon!Onko muilla samanlaisia kokemuksia?


    • Pirpana88

      On kyllä Vanha Nestori muuttunut edukseen. Tavaraa ja asiakkaita riittää, myyntipaikkaa saa jonottaa pari viikkoa vaan kannatti odottaa; kauppa kävi.
      Tuli kiva tili näin lomien alkuun.

      • Nordqvist

        Löytyisikö tätä kautta 19.6. hyllypaikalla 240 myyjänä lopettanut? Muutamat myynnissä olleet esineet kiinnostavat.


    • poriko

      Muuttunut edukseen, joskin samoja vakimyyjien tavaroita pitkään myynnissä. 1.10. alkaen nostavat hintoja liki 20%! Ai ai! Turun alueen hintataso on muutenkin korkea verrattuna esim. Porin alueeseen.

    • Ostin

      Tottakai myynti loosia kohden laskee kun loosien määrä (tarjonta) on lisääntynyt kolminkertaiseksi ja asiakasmäärä ei ole kasvanut samassa suhteessa. Omistaja varmasti hakee kipurajaa myyntipaikkojen hinnoille, vielä ei tyhjiä paikkoja näkynyt. Totuus kyllä on että yhden viikon lasten vaatteiden ja tupperware purkkien myynnillä ei saa edes vuokraa kasaan, ei missään kirppiksellä.
      Muilla paikkakunnilla kirppiksiä kierrelleenä olen huomioinut että Turun seudulla on tavarat edullisempia, johtuuko kilpailusta.

    • Anonyymi

      Eräitä kertoja olemme myyneet Nestorissa 3-4 vuoden aikana erilaisia tavaroita, mitä on jäänyt oman suvun jäämistöistä omasta kotitaloudesta ylimääräiseksi. On ollut antiikkia, työkaluja, käyttövaatetta ja lastenvaatteita. Hyvin on kauppa käynyt ja niistä rahoista on kerätty useampi matkakassa.

      Tällä kirpparilla on useita hyllyjä, missä on selkeästi omistajan laadukasta keräilylasia ja -posliinia ym. tavaraa, niin se nostaa paikan tasoa. Ei niissä asiakkaiden myyntihyllyissäkään ole ihan roskaa ja likaista vaatetta. Liian monella kirpparilla on se ongelma, että tuodaan myyntiin sellaista roinaa, jonka paikka olisi selväsi jäteastia.

      Oikea hinta tavaralle tuo varmasti ostajan sille

    • Anonyymi

      Kirpputori oli ennen todella mukava ja viihtyisä. Omistajapariskunta tehneet paikasta läävän.
      Usean vuoden ajan olen käynyt asioimassa ko. paikassa mutta nykyään mielenkiinto hiipunut roimasti ja tavarakaan ei kulje kuin ennen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe