kunnolla.
HeKi rökitti TuTon
6
226
Vastaukset
- Jepjep**
Tuton joukkuehenki on tapettu. Nisse sai mitä tilasi.
- .............
Ei se mistään nissestä johdu,mutta minkä teet kun joukkue on puoliksi kiukuttelevia kakaroita esim."tähtipelurit"ja luukkuvahti niin ei siitä voi kovin paljon odottaa.
- Jepjep**
............. kirjoitti:
Ei se mistään nissestä johdu,mutta minkä teet kun joukkue on puoliksi kiukuttelevia kakaroita esim."tähtipelurit"ja luukkuvahti niin ei siitä voi kovin paljon odottaa.
Ei näköjään nissellä ollu mitään muuta ratkaisua tilanteeseen, kuin julkinen nöyryytys. Pitäs osata peiliin kattoa ja peluuttaa oikeita miehiä oikeissa kentissä.
- Antikana
nyt kannata minkääntasoista juttua nostaa, kun se oli vasta HeKin ensimmäinen voitto ja todella heikkoa joukkuetta vastaa.
- katsotaan sitten
tule sitten poju selittämään kun ollaan Joulutauolla.
- Hirttomies.
katsotaan sitten kirjoitti:
tule sitten poju selittämään kun ollaan Joulutauolla.
Kun lihavia porsaita Suomi-sarja kutsuu joululounaalle ennenaikojaan.
Tiesitkö muuten, että täällä Mestiksessä pelataan jääkiekkoa, eikä ole kinkun syöntikilpailu areena vaikka HeKi:llä onkin lisenssi kyseisiin maalaisten toritapahtumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5211585
- 827769
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555878- 795828
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784972Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334303- 483126
- 363094
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402510