Katsotko minullekkin tätä loppu vuotta ja ihmissuhteita? Keski-ikäinen tummahko yh-äiti minäkin. Kiitos jos ehdit.
Cherrykirsikka!
4
218
Vastaukset
Jotain orastavaa näyttäisi olevan aluillaan ihmissuhderintamalla, mutta pelkäät heittäytyä virran vietäväksi, epäilet onko mies luottamuksesi arvoinen. Sinua on satutettu aiemmin ja kun mieskin vaikuttaa hieman varautuneelta, epäilet onko tunnepohja kunnossa. Ihan ruusuista tulevaisuutta kuitenkin näytetään - kun uskallat päästää tämän uuden ihmisen elämääsi, ihan lähellesi, jää väliltänne sulaa ja mieskin näyttää tunteensa uudella tavalla. Aurinkoisia syys- ja talvipäiviä siis luvassa, tunnetasolla ainakin :-)
- Lokakuu"
Voi kiitos sinulle. Olikin iloinen yllätys kun olit vastannut! Nyt en tiedä tuota ihmistä josta kerrot vielä ainakaan, olisikohan sitten vasta tulossa elämääni? Olisitko niitä tuntomerkkejä yhtään osannut kertoa?
Kiitos tosi paljon :) Lokakuu" kirjoitti:
Voi kiitos sinulle. Olikin iloinen yllätys kun olit vastannut! Nyt en tiedä tuota ihmistä josta kerrot vielä ainakaan, olisikohan sitten vasta tulossa elämääni? Olisitko niitä tuntomerkkejä yhtään osannut kertoa?
Kiitos tosi paljon :)Voi olla ettette ole vielä tavanneet mutta hyvin pian kohtaaminen todennäköisesti tapahtuu, joten pidähän silmäsi auki :-) Mies on vaaleahko ristiverinen, perinteisen suomalaisen oloinen - jostain syystä tässä kohtaa alkoi soida päässäni Erkki Junkkarisen Ruusuja hopeamaljassa. Huomaavainen, hellä, kiltti mies...
- Lokakuu"
cherrykirsikka kirjoitti:
Voi olla ettette ole vielä tavanneet mutta hyvin pian kohtaaminen todennäköisesti tapahtuu, joten pidähän silmäsi auki :-) Mies on vaaleahko ristiverinen, perinteisen suomalaisen oloinen - jostain syystä tässä kohtaa alkoi soida päässäni Erkki Junkkarisen Ruusuja hopeamaljassa. Huomaavainen, hellä, kiltti mies...
Kiitos vielä lisää! Kuulostaa todella hyvältä! Tulenpa kertomaan tänne sinulle kun kohtaan hänet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483