YHTEISTYÖ

Olisi paranemista!

Se on vaan sellainen juttu, että kun skeposet eivät halua mitään tutkimusta näistä vaihtoehtohoidoista, vaan
tieteellisen kaksoissokkotutkimuksen perusteella kaikki vaihtoehtohoidot heitetään romukoppaan.
Skeposet eivät usko eivätkä edes halua uskoa potilaiden omia kertomuksia paranemisistaan, vaan
ne kuitataan valheellisina kertomuksina ja vieläpä leimataan kyseinen kertoja milelenterveyspotilaaksi.
Yritä nyt sitten tällä palstalla kertoa jotain omia hoitotuloksiasi tai vastaavasti, jos potilaat
kertovat parantuneensa jollain vaihtoehtohoidolla, niin tämä skepospuoli runttaa kaiken.
Ei ole sitä tieteeellistä tutkimusta tai sitä on hyvin vähän, lähinnä yksittäisten lääkäreiden tekemiä, koska
virallinen/skepospuoli ei halua sitä edes tehdä.
Syyt siihen ettei haluta virallisesti tutkia vaihtoehtopuolta on sen halpuus ja ylivertaisuus monissa asioissa.
Ruokavaliomuutokset, yksinkertaiset yrttilääkkeet, monet vaivat voidaan hoitaa niillä ilman
sivuvaikutuksia. Mutta se on on halpaa, sitä ei voi patentoida ja moni pystyy tekemään sen itse
ilman lääkärin apua. Vain pientä ohjeistusta tarvitaan.
Esimerkkinä voin mainita oman sairastumiseni psoriaasikseen. lääketiede pitää sitä parantumattomana
sairautena, mutta löysin jenkkilääkärin ohjeet ruokavaliolla eroon psorista, joka on myös
suomennettu. kyseinen lääkäri on saavuttanut yli 90% prosentin paranemisasteen hoidoillaan.
Kuitenkaan, hän ei ole saanut sitä läpi USA:ssa, vaan häntä pidetään lähinnä puoskarina ja virallinen
lääkintähallitus ei hyväksy tätä hoitomenetelmää siellä eikä myöskään Suomessa.
Mikä ihmeellisintä, niin vaikka kyseesä on virallisen tutkinnon suorittanut lääkäri ja hän on yrittänyt
monesti saada tätä hoitomenetelmää viralliseeen tutkimukseen, niin ei sitten millään.
Mistäkö on kysymys?
Lääketehtaiden ja rahan mafiasta.
On todella ihmeellistä, että psoria hoitavan lääkärin yli 90% hoitotulos ei paina mitään, verrattuna
virallisen puolen muutamaan prosenttiin ja lausuntoon, että tauti on yleensä parantumaton ja
potilaan täytyy vaan kestää se loppuikänsä ja hölvätä itseensä lääketehtaiden sivuvaikutteisia
mönjiä.
Eikä tämä psorijuttu ole ainoa, vaan monet yksittäiset lääkärit ovat tutkineet ja hoitaneet
potilaitaan menestyksekkäästi vaihtoehtohoidoilla tai vastaavilla, jotka eivät ole ns.lääketieteen
virallisia hoitosuosituksia.
Miksi näitä ei vaivauduta tutkimaan virallisen lääketieteen puolesta????????????????????????????
No se lääketehtaiden ja rahan mahti ja mafia. Potilaista viis, kun rahaa tulee laariin.

Virallisessa lääketieteesä on erittäin paljon hyvää ja yhteistyö olisi voimaa, mutta????????
Niin, mikä sen yhteistyön oikein siellä virallisella puolella estää??????

Ymmärtänet varmaan, että olen aika kyllästynyt ja "skeptinen" tämän jumittuneen tilanteen vuoksi.

P.S. Paranin täysin psorista kyseisen ruokavalion avulla.
Ruokavaliohoito pätee myös moniin allergioihin.

0

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
        Maailman menoa
        256
        2332
      2. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        81
        2075
      3. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        98
        1780
      4. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        115
        1619
      5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        169
        1191
      6. huono omatunto

        johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
        Ikävä
        65
        1190
      7. Onnistuit sohaisemaan mua

        Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
        Ikävä
        64
        1029
      8. Olisi hauska tietää

        Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
        Ikävä
        60
        1026
      9. Mitä kaipaat

        Usein elämässäsi
        Ikävä
        114
        1024
      10. Päätin juuri että

        En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
        Ikävä
        33
        1023
      Aihe