kuluttaja-asiamies

kulutus huippu

hyvää Lauantaita!

minulla alkoi nettiyhteys hidastella syyskuun alussa eli megan nopeus laski vain 10kbps. tein raportaasin kuluttaja-asiamiehelle ja hän tulikin käymään ja mittailemaan kanssani nopeutta. hän sanoi että megan kaistalla EI saisi yhteys mennä KOSKAAN alle 700kbps. asiamies laittoi ukaasin saunalahdelle ja nyt keskiviikkona tuli kirje " arvoisa asiakas. tukiasema on ruuhkainen ja kapasiteettiä ei voida lisätä. tammikuussa alueelleni tulee uusi tukiasema joka auttaa ongelmaan. siihen asti olet oikeutettu saamaan hyvitystä kk.laskuista 15€ kuukaudelta. ystävällisin tervehdyksin saunalahden asiakaspalvelu"

mitä mieltä olette kyseisestä asiasta?

7

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertico limit

      jos saunalahti tuollaisen hyvityksen antaa. tosin taitaa olla kuluttaja-asiamiehen aikaansaama eikä saunalahden.

      • kulutus huippu

        saunalahti antoi minulle tämän hyvityksen eikä kuluttaja-asiamies. kuluttaja-asiamies antoi ukaasin eikä mitään muuta. minä kärsin edelleen hitaudesta vaikka maksankin vain 4€ kuukaudessa ja minun mielestäni saunalahti toimi tässä tilanteessa aivan oikein.


      • vanhus.,-
        kulutus huippu kirjoitti:

        saunalahti antoi minulle tämän hyvityksen eikä kuluttaja-asiamies. kuluttaja-asiamies antoi ukaasin eikä mitään muuta. minä kärsin edelleen hitaudesta vaikka maksankin vain 4€ kuukaudessa ja minun mielestäni saunalahti toimi tässä tilanteessa aivan oikein.

        minä itse en suostuisi tuollaiseen vaan olisin vaatinut sopimuken purkua välittömästi sillä vaikka saisin kk.maksuihin alennusta niin nopeutta se ei korvaa.


      • ddrjacccp
        vanhus.,- kirjoitti:

        minä itse en suostuisi tuollaiseen vaan olisin vaatinut sopimuken purkua välittömästi sillä vaikka saisin kk.maksuihin alennusta niin nopeutta se ei korvaa.

        Vai että kuluttajaasiamies tuli sun himaan mittailemaan nettitikun nopeuksia ? Keksi parempaa, kukaan täysjärkinen ei usko tuota juttua.


      • seepia.
        ddrjacccp kirjoitti:

        Vai että kuluttajaasiamies tuli sun himaan mittailemaan nettitikun nopeuksia ? Keksi parempaa, kukaan täysjärkinen ei usko tuota juttua.

        on tästä nyt muutama vuosi jo aikaa niin kyllä minullekkin tuli kuluttaja-asiamies käymään erään asian vuoksi jossa tarvittiin näyttöä erästä tahoa vastaan joten äläpäs skruilaa ennen kun mietit asiaa mikä on mahdollista ja mikä ei!


      • Jamppalainen
        seepia. kirjoitti:

        on tästä nyt muutama vuosi jo aikaa niin kyllä minullekkin tuli kuluttaja-asiamies käymään erään asian vuoksi jossa tarvittiin näyttöä erästä tahoa vastaan joten äläpäs skruilaa ennen kun mietit asiaa mikä on mahdollista ja mikä ei!

        En usko minäkään, että kuluttaja-asiamies tulisi käymään kotona ellei sattumoisin kuulu tuttavapiiriisi.
        Hän ei taatusti tee kotikäyntejä, sillä hän on niin ison valtiollisen viraston päällikkö, ettei se ole mitenkään mahdollista. Tarkoitat varmaan kunnallista kuluttajaneuvojaa. He tekevät kotikäyntejä. Luulen, että kyse on käsitesekaannuksesta. Ymmärrettävä ja anteeksiannettava sekaannus. Viestisi sisältö oli kuitenkin se pääasia ja erittäin rohkaiseva juttu. Kiitos tästä tiedosta meille muillekin epävakaitten mobiiliyhteyksien kanssa taisteleville. Hienoa!


      • ssdjasata
        Jamppalainen kirjoitti:

        En usko minäkään, että kuluttaja-asiamies tulisi käymään kotona ellei sattumoisin kuulu tuttavapiiriisi.
        Hän ei taatusti tee kotikäyntejä, sillä hän on niin ison valtiollisen viraston päällikkö, ettei se ole mitenkään mahdollista. Tarkoitat varmaan kunnallista kuluttajaneuvojaa. He tekevät kotikäyntejä. Luulen, että kyse on käsitesekaannuksesta. Ymmärrettävä ja anteeksiannettava sekaannus. Viestisi sisältö oli kuitenkin se pääasia ja erittäin rohkaiseva juttu. Kiitos tästä tiedosta meille muillekin epävakaitten mobiiliyhteyksien kanssa taisteleville. Hienoa!

        Oli nyt kuka oli se kävijä, mutta jos jokaisessa kodissa pitää käydä missä mobiilikaista ei anna luvattua nopeutta jatkuvasti tai katkaisee yhteyden silloin tällöin, niin montako mobiilitikku kotia on missä ei tarvitse käydä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et siis vieläkään

      Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

      Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

      Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

      Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

      Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

      Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

      Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

      💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

      mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

      Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59
      856
    Aihe