kuluttaja-asiamies

kulutus huippu

hyvää Lauantaita!

minulla alkoi nettiyhteys hidastella syyskuun alussa eli megan nopeus laski vain 10kbps. tein raportaasin kuluttaja-asiamiehelle ja hän tulikin käymään ja mittailemaan kanssani nopeutta. hän sanoi että megan kaistalla EI saisi yhteys mennä KOSKAAN alle 700kbps. asiamies laittoi ukaasin saunalahdelle ja nyt keskiviikkona tuli kirje " arvoisa asiakas. tukiasema on ruuhkainen ja kapasiteettiä ei voida lisätä. tammikuussa alueelleni tulee uusi tukiasema joka auttaa ongelmaan. siihen asti olet oikeutettu saamaan hyvitystä kk.laskuista 15€ kuukaudelta. ystävällisin tervehdyksin saunalahden asiakaspalvelu"

mitä mieltä olette kyseisestä asiasta?

7

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertico limit

      jos saunalahti tuollaisen hyvityksen antaa. tosin taitaa olla kuluttaja-asiamiehen aikaansaama eikä saunalahden.

      • kulutus huippu

        saunalahti antoi minulle tämän hyvityksen eikä kuluttaja-asiamies. kuluttaja-asiamies antoi ukaasin eikä mitään muuta. minä kärsin edelleen hitaudesta vaikka maksankin vain 4€ kuukaudessa ja minun mielestäni saunalahti toimi tässä tilanteessa aivan oikein.


      • vanhus.,-
        kulutus huippu kirjoitti:

        saunalahti antoi minulle tämän hyvityksen eikä kuluttaja-asiamies. kuluttaja-asiamies antoi ukaasin eikä mitään muuta. minä kärsin edelleen hitaudesta vaikka maksankin vain 4€ kuukaudessa ja minun mielestäni saunalahti toimi tässä tilanteessa aivan oikein.

        minä itse en suostuisi tuollaiseen vaan olisin vaatinut sopimuken purkua välittömästi sillä vaikka saisin kk.maksuihin alennusta niin nopeutta se ei korvaa.


      • ddrjacccp
        vanhus.,- kirjoitti:

        minä itse en suostuisi tuollaiseen vaan olisin vaatinut sopimuken purkua välittömästi sillä vaikka saisin kk.maksuihin alennusta niin nopeutta se ei korvaa.

        Vai että kuluttajaasiamies tuli sun himaan mittailemaan nettitikun nopeuksia ? Keksi parempaa, kukaan täysjärkinen ei usko tuota juttua.


      • seepia.
        ddrjacccp kirjoitti:

        Vai että kuluttajaasiamies tuli sun himaan mittailemaan nettitikun nopeuksia ? Keksi parempaa, kukaan täysjärkinen ei usko tuota juttua.

        on tästä nyt muutama vuosi jo aikaa niin kyllä minullekkin tuli kuluttaja-asiamies käymään erään asian vuoksi jossa tarvittiin näyttöä erästä tahoa vastaan joten äläpäs skruilaa ennen kun mietit asiaa mikä on mahdollista ja mikä ei!


      • Jamppalainen
        seepia. kirjoitti:

        on tästä nyt muutama vuosi jo aikaa niin kyllä minullekkin tuli kuluttaja-asiamies käymään erään asian vuoksi jossa tarvittiin näyttöä erästä tahoa vastaan joten äläpäs skruilaa ennen kun mietit asiaa mikä on mahdollista ja mikä ei!

        En usko minäkään, että kuluttaja-asiamies tulisi käymään kotona ellei sattumoisin kuulu tuttavapiiriisi.
        Hän ei taatusti tee kotikäyntejä, sillä hän on niin ison valtiollisen viraston päällikkö, ettei se ole mitenkään mahdollista. Tarkoitat varmaan kunnallista kuluttajaneuvojaa. He tekevät kotikäyntejä. Luulen, että kyse on käsitesekaannuksesta. Ymmärrettävä ja anteeksiannettava sekaannus. Viestisi sisältö oli kuitenkin se pääasia ja erittäin rohkaiseva juttu. Kiitos tästä tiedosta meille muillekin epävakaitten mobiiliyhteyksien kanssa taisteleville. Hienoa!


      • ssdjasata
        Jamppalainen kirjoitti:

        En usko minäkään, että kuluttaja-asiamies tulisi käymään kotona ellei sattumoisin kuulu tuttavapiiriisi.
        Hän ei taatusti tee kotikäyntejä, sillä hän on niin ison valtiollisen viraston päällikkö, ettei se ole mitenkään mahdollista. Tarkoitat varmaan kunnallista kuluttajaneuvojaa. He tekevät kotikäyntejä. Luulen, että kyse on käsitesekaannuksesta. Ymmärrettävä ja anteeksiannettava sekaannus. Viestisi sisältö oli kuitenkin se pääasia ja erittäin rohkaiseva juttu. Kiitos tästä tiedosta meille muillekin epävakaitten mobiiliyhteyksien kanssa taisteleville. Hienoa!

        Oli nyt kuka oli se kävijä, mutta jos jokaisessa kodissa pitää käydä missä mobiilikaista ei anna luvattua nopeutta jatkuvasti tai katkaisee yhteyden silloin tällöin, niin montako mobiilitikku kotia on missä ei tarvitse käydä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

      Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      89
      3738
    2. Sinä vain tulit elämääni

      Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1969
    3. Tiesitkö mies

      Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1783
    4. Nuorempi mies

      Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1652
    5. Miksi teillä meni...

      ...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1483
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

      Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

      Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      98
      1463
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

      Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1412
    9. Jos siis saamme

      Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1334
    10. Onko sinulla

      Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1287
    Aihe