kuluttaja-asiamies

kulutus huippu

hyvää Lauantaita!

minulla alkoi nettiyhteys hidastella syyskuun alussa eli megan nopeus laski vain 10kbps. tein raportaasin kuluttaja-asiamiehelle ja hän tulikin käymään ja mittailemaan kanssani nopeutta. hän sanoi että megan kaistalla EI saisi yhteys mennä KOSKAAN alle 700kbps. asiamies laittoi ukaasin saunalahdelle ja nyt keskiviikkona tuli kirje " arvoisa asiakas. tukiasema on ruuhkainen ja kapasiteettiä ei voida lisätä. tammikuussa alueelleni tulee uusi tukiasema joka auttaa ongelmaan. siihen asti olet oikeutettu saamaan hyvitystä kk.laskuista 15€ kuukaudelta. ystävällisin tervehdyksin saunalahden asiakaspalvelu"

mitä mieltä olette kyseisestä asiasta?

7

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertico limit

jos saunalahti tuollaisen hyvityksen antaa. tosin taitaa olla kuluttaja-asiamiehen aikaansaama eikä saunalahden.

• kulutus huippu

saunalahti antoi minulle tämän hyvityksen eikä kuluttaja-asiamies. kuluttaja-asiamies antoi ukaasin eikä mitään muuta. minä kärsin edelleen hitaudesta vaikka maksankin vain 4€ kuukaudessa ja minun mielestäni saunalahti toimi tässä tilanteessa aivan oikein.

• vanhus.,-
        kulutus huippu kirjoitti:

saunalahti antoi minulle tämän hyvityksen eikä kuluttaja-asiamies. kuluttaja-asiamies antoi ukaasin eikä mitään muuta. minä kärsin edelleen hitaudesta vaikka maksankin vain 4€ kuukaudessa ja minun mielestäni saunalahti toimi tässä tilanteessa aivan oikein.

minä itse en suostuisi tuollaiseen vaan olisin vaatinut sopimuken purkua välittömästi sillä vaikka saisin kk.maksuihin alennusta niin nopeutta se ei korvaa.

• ddrjacccp
        vanhus.,- kirjoitti:

minä itse en suostuisi tuollaiseen vaan olisin vaatinut sopimuken purkua välittömästi sillä vaikka saisin kk.maksuihin alennusta niin nopeutta se ei korvaa.

Vai että kuluttajaasiamies tuli sun himaan mittailemaan nettitikun nopeuksia ? Keksi parempaa, kukaan täysjärkinen ei usko tuota juttua.

• seepia.
        ddrjacccp kirjoitti:

Vai että kuluttajaasiamies tuli sun himaan mittailemaan nettitikun nopeuksia ? Keksi parempaa, kukaan täysjärkinen ei usko tuota juttua.

on tästä nyt muutama vuosi jo aikaa niin kyllä minullekkin tuli kuluttaja-asiamies käymään erään asian vuoksi jossa tarvittiin näyttöä erästä tahoa vastaan joten äläpäs skruilaa ennen kun mietit asiaa mikä on mahdollista ja mikä ei!

• Jamppalainen
        seepia. kirjoitti:

on tästä nyt muutama vuosi jo aikaa niin kyllä minullekkin tuli kuluttaja-asiamies käymään erään asian vuoksi jossa tarvittiin näyttöä erästä tahoa vastaan joten äläpäs skruilaa ennen kun mietit asiaa mikä on mahdollista ja mikä ei!

En usko minäkään, että kuluttaja-asiamies tulisi käymään kotona ellei sattumoisin kuulu tuttavapiiriisi.
        Hän ei taatusti tee kotikäyntejä, sillä hän on niin ison valtiollisen viraston päällikkö, ettei se ole mitenkään mahdollista. Tarkoitat varmaan kunnallista kuluttajaneuvojaa. He tekevät kotikäyntejä. Luulen, että kyse on käsitesekaannuksesta. Ymmärrettävä ja anteeksiannettava sekaannus. Viestisi sisältö oli kuitenkin se pääasia ja erittäin rohkaiseva juttu. Kiitos tästä tiedosta meille muillekin epävakaitten mobiiliyhteyksien kanssa taisteleville. Hienoa!

• ssdjasata
        Jamppalainen kirjoitti:

En usko minäkään, että kuluttaja-asiamies tulisi käymään kotona ellei sattumoisin kuulu tuttavapiiriisi.
        Hän ei taatusti tee kotikäyntejä, sillä hän on niin ison valtiollisen viraston päällikkö, ettei se ole mitenkään mahdollista. Tarkoitat varmaan kunnallista kuluttajaneuvojaa. He tekevät kotikäyntejä. Luulen, että kyse on käsitesekaannuksesta. Ymmärrettävä ja anteeksiannettava sekaannus. Viestisi sisältö oli kuitenkin se pääasia ja erittäin rohkaiseva juttu. Kiitos tästä tiedosta meille muillekin epävakaitten mobiiliyhteyksien kanssa taisteleville. Hienoa!

Oli nyt kuka oli se kävijä, mutta jos jokaisessa kodissa pitää käydä missä mobiilikaista ei anna luvattua nopeutta jatkuvasti tai katkaisee yhteyden silloin tällöin, niin montako mobiilitikku kotia on missä ei tarvitse käydä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7077
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4203
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2261
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      64
      1991
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      84
      1485
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      1472
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      996
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe