Hei
Olen lentämässä Abu Dhabin kautta eurooppaan ja yhden päivän ajattelin kaupungissa viettää. Haluaisin kuulla hieman paikassa käynneiltä vinkkejä muutamiin kysymyksiin.
- Mitä kauppakeskuksia suosittelette miesten merkkivaatteiden ostoon ja mikä on hinta-taso vaatteissa?
- Kauppakeskukset ylipäätänsä,missä kannattaa käydä ?
- Mistä paikoista voisi löytää halvemmalla vaatteita, onko tehtaanmyymälöitä tai feikkivaatteita myynnissä ?
- Edullisimmat hotellit& hostellit Abu Dhabissa ?
Kiitän!
Vinkkejä Abu Dhabiin
1
625
Vastaukset 1
- .... ....
"Oikeita" moderneja kauppakeskuksia Abu Dhabissa on oikeastaan vain kaksi. Suurempi ja hienompi on nimeltään Marina Mall, sieltä löytyy kaikkea. Merkit varmasti aitoja, hintataso tietenkin laidasta laitaan. Pienempi isoista kauppakeskuksista on nimeltään Abu Dhabi Mall. Näillä mennään : eli samanlaista ostosparatiisia kuin Dubaissa sieltä on turha etsiä.
Pienempiä on mm. Madinat zayed (ja sen yhteydessä Gold Souk) ja Hamdan Center - nämä aika vaatimattomia. Uuttakin tietysti voitu rakentaa, omasta käynnistäni on aikaa muutamia vuosia. Kaupallinen pääkatu on Al Nasr Street sekä myös Khalidiya Street.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6111579Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44847Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl482734Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12691- 45642
- 41604
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29548Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510- 31506
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160484