Oon yrittänyt ladata Windows 2000/ME teeman Vistalle monta kertaa mutta se teema ei millään toimi. Mistä mä voisin ladata toimivan kyseisen teeman? Mä nimittäin kaipaan Windows 2000/ME järjestelmää ja haluan sen takia sellaisen teeman. Toivottavasti vastaatte pian! :)
Windows 2000/ME teema Vistalle?
Win2000/ME fani :)
2
332
Vastaukset
Olet varmaan saastuttanut koneesi haittaohjelmilla nyt kun tuollaista ei ole olemassakaan, eli asenna uusiksi koko hoitoja sitten kytket Aeron pois päältä.
- mb:stä tuttu
no luulempa että tuon olemassaolon olet kuvitellut, kun vuonna 2007 mikrobitissä kun puhuttiin vistasta, niin sanottiin grafiikasta että "halutessaan saa vaikka windows 2000 näköiseksi", eli tarkoittaa vain sitä "windows perinteinen" -ulkoasua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995