Tunnetusti Suomi ja Korean Ihmisten Tasavalta ("Pohjois-Korea") ovat ylimmällä valtiollisella tasolla vähintään yhtä hyviä ystäviä kuin olivat aikoinaan Suomi ja Sosialististen Neuvostotasavaltojen Liitto.
Nyt, kun Pohjois-Korealla on varaa rakentaa itselleen ydinaseita ja pitkän kantaman ohjuksiakin, ja se on saamassa uuden demokraattisen johtajankin, köyhä Suomi voisi esittää ystävälleen pientä kädenojennusta.
Kun näet 1970-luvun alussa Suomi toimitti Pohjois-Korealle paperikoneen, jonka hinnaksi oli sovittu 300 miljoonaa markkaa ja se unohtui epähuomiossa kokonaan maksamatta (konekin unohtui Pjongjangin satamaan ja ruostui sinne, mutta myyjän asiahan ei ole miten ostaja ostoksensa käyttää). Että jos saisimme tuon pikkiriikkisen hinnan siitä paperikoneestamme. Vuoden 1970 paperikoneen arvo lienee nykyrahassa noin 390 miljoonaa euroa. Jos sitten saisimme summalle muodollisen koron, esimerkiksi noin 3 % näin ystävien kesken, niin voisiko Ihmisten Tasavalta tilittää Suomen valtion tilille 600 miljoonaa euroa. Kiitos.
Ystävien kesken!
1
547
Vastaukset
- fijete
ruatti on pirättäny kaks töröhuulisomalia jokka on suunnitellu kuulemma "terroritekoa" somaliassa.kuin toi ruatti tollai alkaa vainoomaan vapaustaistelijoita jokka on tulevia kansansa sankareita.kyllä ruatti pian varmaan pyytää anteeks kerjäläismanneilta (sheriffille tiaroksi JSN on sanonut että mannea saa pilkata) ja pyytää ne takaisin koska ruattin on pakko kidnapata suamesta juappoja.tiaroksi ruattilaisille,kyllä niitä täällä riittää niin että lisää hakemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491