Mikä on vaalean miehen tilanne tällä hetkellä, onko ajatellut minua ja meitä miten kovin, ottaako pian yhteyttä?
Entä työpuolelta - olen heinäkuusta alkaen odottanut yhteydenottoa tummahkolta mieshenkilöltä, kommenttia tai vastausta, missä viipyy, onko muistanut minut ja ottaako yhtyettä?
Onko talouteen pian näkyvissä parempaa, eli rahaa?
Cherrykirsikka
1
103
Vastaukset
Vaalea mies vaikuttaa tällä hetkellä jotenkin etäiseltä sinuun nähden, ajatukset tuntuvat olevan jossain tai jossakussa muussa kuin sinussa. Kauniita puheita ja lupauksia on riittänyt, mutta juttunne taisi kuitenkin jäädä lyhyehköksi - poissa silmistä, poissa mielestä..
Tummahko mieshenkilö kyllä muistaa sinut, mutta kaavaillut muutokset hänen työympäristössään ovat lykkääntyneet eikä hän ole voinut ottaa yhteyttä. Kiireinenkin hän toki on - asiaa varmasti auttaisi jos itse pirauttaisit muistutussoiton... Hänen kauttaan raha-asioihinkin olisi mahdollista saada parannusta, ellei suoraan niin välillisesti. Mitään pikavoittoa ei kuitenkaan liene näköpiirissä.
Valoa syksyysi t. cherry :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814