Heips, saisiko teistä vaikka mese seuraa:)?
Inkontinenssistä kärsivät pojat!
9
1502
Vastaukset
- iloa eämään
Heippa..
Oletko minkä ikäinen? Itse olen 34v,yökastelusta kärsivä..
Haluaisitko kirjoitella? - m 37
Heips.. No pojast en tie ikää jo yli 30 mut juttuseura löytyy...
- h-eidi`
No terve! Itse en kyllä kärsi inkotinenssistä, mutta muista vaivoista. Oon kuitenkin ollut aina innokas tutustumaan erillaisiin ihmisiin. Oon 15-vuotias, mutta se varmaan pilaa kaiken?
- pallopoju
h-eidi` kirjoitti:
No terve! Itse en kyllä kärsi inkotinenssistä, mutta muista vaivoista. Oon kuitenkin ollut aina innokas tutustumaan erillaisiin ihmisiin. Oon 15-vuotias, mutta se varmaan pilaa kaiken?
Voisko sulle mailaa tai jotain...? Oon poika jol on yökasteluu.
- 2+6
h-eidi` kirjoitti:
Täällä olis nuori miehen alku, jolla on inkotenssia. Olis mukava vaikka mailailla. Haluisitko antaa mailin? Millaisita vaivoista kärsit?
- poika..
h-eidi` kirjoitti:
[email protected]
siinä mun mese =) - pallopoju
pallopoju kirjoitti:
Voisko sulle mailaa tai jotain...? Oon poika jol on yökasteluu.
Ois kiva jutella toisten nuorten, nii tyttöje ku poikienki kans, joil on yökasteluu tms. vaivaa.
Mailaa voi laittamal @gmail.com tän mun nimimerkin perään. Siel voidaa sit jutella enempi ja ehkä meseski. - luotsivene11
poika.. kirjoitti:
[email protected]
siinä mun mese =)Tässä minun s-postini, jos joku haluaa kirjoitella:
[email protected]
Yökastelu on tuttua minullekkin...:( - muavihousupoika
luotsivene11 kirjoitti:
Tässä minun s-postini, jos joku haluaa kirjoitella:
[email protected]
Yökastelu on tuttua minullekkin...:(Mä oon yökastellu koko ikäni ja oon teistä kaikista huomattavasti iäkkäämpi.
Mulle voi kans kirjoitella jos esim kiinnostaa millaisia muovihousuja on kiva laittaa vaipan päälle.
e-mail [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231111Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 42839
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825- 130820