Heips, saisiko teistä vaikka mese seuraa:)?
Vastaukset 9
- iloa eämään
Heippa..
Oletko minkä ikäinen? Itse olen 34v,yökastelusta kärsivä..
Haluaisitko kirjoitella? - m 37
Heips.. No pojast en tie ikää jo yli 30 mut juttuseura löytyy...
- h-eidi`
No terve! Itse en kyllä kärsi inkotinenssistä, mutta muista vaivoista. Oon kuitenkin ollut aina innokas tutustumaan erillaisiin ihmisiin. Oon 15-vuotias, mutta se varmaan pilaa kaiken?
- pallopoju
h-eidi` kirjoitti:
No terve! Itse en kyllä kärsi inkotinenssistä, mutta muista vaivoista. Oon kuitenkin ollut aina innokas tutustumaan erillaisiin ihmisiin. Oon 15-vuotias, mutta se varmaan pilaa kaiken?
Voisko sulle mailaa tai jotain...? Oon poika jol on yökasteluu.
- 2+6
h-eidi` kirjoitti:
Täällä olis nuori miehen alku, jolla on inkotenssia. Olis mukava vaikka mailailla. Haluisitko antaa mailin? Millaisita vaivoista kärsit?
- poika..
h-eidi` kirjoitti:
[email protected]
siinä mun mese =) - pallopoju
pallopoju kirjoitti:
Voisko sulle mailaa tai jotain...? Oon poika jol on yökasteluu.
Ois kiva jutella toisten nuorten, nii tyttöje ku poikienki kans, joil on yökasteluu tms. vaivaa.
Mailaa voi laittamal @gmail.com tän mun nimimerkin perään. Siel voidaa sit jutella enempi ja ehkä meseski. - luotsivene11
poika.. kirjoitti:
[email protected]
siinä mun mese =)Tässä minun s-postini, jos joku haluaa kirjoitella:
[email protected]
Yökastelu on tuttua minullekkin...:( - muavihousupoika
luotsivene11 kirjoitti:
Tässä minun s-postini, jos joku haluaa kirjoitella:
[email protected]
Yökastelu on tuttua minullekkin...:(Mä oon yökastellu koko ikäni ja oon teistä kaikista huomattavasti iäkkäämpi.
Mulle voi kans kirjoitella jos esim kiinnostaa millaisia muovihousuja on kiva laittaa vaipan päälle.
e-mail [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480