Heips, saisiko teistä vaikka mese seuraa:)?
Inkontinenssistä kärsivät pojat!
9
1283
Vastaukset
- iloa eämään
Heippa..
Oletko minkä ikäinen? Itse olen 34v,yökastelusta kärsivä..
Haluaisitko kirjoitella? - m 37
Heips.. No pojast en tie ikää jo yli 30 mut juttuseura löytyy...
- h-eidi`
No terve! Itse en kyllä kärsi inkotinenssistä, mutta muista vaivoista. Oon kuitenkin ollut aina innokas tutustumaan erillaisiin ihmisiin. Oon 15-vuotias, mutta se varmaan pilaa kaiken?
- pallopoju
h-eidi` kirjoitti:
No terve! Itse en kyllä kärsi inkotinenssistä, mutta muista vaivoista. Oon kuitenkin ollut aina innokas tutustumaan erillaisiin ihmisiin. Oon 15-vuotias, mutta se varmaan pilaa kaiken?
Voisko sulle mailaa tai jotain...? Oon poika jol on yökasteluu.
- 2+6
h-eidi` kirjoitti:
Täällä olis nuori miehen alku, jolla on inkotenssia. Olis mukava vaikka mailailla. Haluisitko antaa mailin? Millaisita vaivoista kärsit?
- poika..
h-eidi` kirjoitti:
[email protected]
siinä mun mese =) - pallopoju
pallopoju kirjoitti:
Voisko sulle mailaa tai jotain...? Oon poika jol on yökasteluu.
Ois kiva jutella toisten nuorten, nii tyttöje ku poikienki kans, joil on yökasteluu tms. vaivaa.
Mailaa voi laittamal @gmail.com tän mun nimimerkin perään. Siel voidaa sit jutella enempi ja ehkä meseski. - luotsivene11
poika.. kirjoitti:
[email protected]
siinä mun mese =)Tässä minun s-postini, jos joku haluaa kirjoitella:
[email protected]
Yökastelu on tuttua minullekkin...:( - muavihousupoika
luotsivene11 kirjoitti:
Tässä minun s-postini, jos joku haluaa kirjoitella:
[email protected]
Yökastelu on tuttua minullekkin...:(Mä oon yökastellu koko ikäni ja oon teistä kaikista huomattavasti iäkkäämpi.
Mulle voi kans kirjoitella jos esim kiinnostaa millaisia muovihousuja on kiva laittaa vaipan päälle.
e-mail [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346