Äijällä todettiin juuri syyhy. Tai siis arvattiin vaikka sinällään ei kunnollisia oireita. 3 vko sitten oli ulkomailla yksikseen. Kysymykseni kuuluu saako syyhyn vain ollessaan sukupuoliyhteydessä tai muutoin läheisessä yhteydessä vai onko tosiaankin tartunta mahdollinen lakanoiden kautta niin kuin ukko väittää
Syyhy?
5
1036
Vastaukset
- PUNKKI tarttuu
Voi tarttua vuode vaateista.
- .
se tartunta on saatu yhdynnässä-.-.
- perkelee
useimmiten vuodevaatteista
- Makkis34
perkelee kirjoitti:
useimmiten vuodevaatteista
pestyistä vuodevaatteista tms. Vaatii yleensä ihokontaktin.
- Valoja päälle
Makkis34 kirjoitti:
pestyistä vuodevaatteista tms. Vaatii yleensä ihokontaktin.
Syyhy punkki leviää erittäin helposti lakanoista, vaatteista, yms. Itse olen yhden syyhypunkin kerran saanut työkaveriltani kun lainasin häneltä työtakkia 5 minuutiksi. Jos joku väittää ettei syyhypunkki leviä kuin ihokontaktista, niin sama pätee myös täihin ja se tarkottaa sitten sitä, että suomen ala-asteella kouluissa ja päiväkodeissa hivellään alastomia vartaloita yhteen alvariinsa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726273- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46952Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢30870Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759