Myydään !
Täyskatettu matkakavene Lovene 32
-9,8x3,3m
-vm. -84
-Moottori Ford 80 hv
-Veistämön rakentama
-Mahonki sisustus
-Keulahytti, salonki, wc, ohjaamo, perähytti
-Wallas 3000D, makeavesi, vesi wc, septitankki imutyhjennys, kaasujääkaapi uuniliesi, 2-akku järj. perusvarusteet...
Lisätietoja [email protected]
Myydään matkavene
5
2026
Vastaukset
- sepise
Minulla olisi vastaavanlainen vene kunnostettavana. On siinä vaan melkoinen projekti maalauksineen ja koneen uusimisineen!
Kyselenkin sinulta, kuinka paljon on kysyntää tämmöiselle veneelle, eli kannattaako velanotto ja kunnostus vieraalla?
Toinen mahdollisuus olisi myydä kunnostamattomana, vaan ei kai siitä rovista paljoa saisi?
Millä hinnalla olet myymässä? Onko käytössä merellä? Minun on Saimaalla, Kiteellä.
Terv. Seppo Suomalainen, 050-3221057- Timo
On viestisi provo tai ei niin vastaan kysymyksiisi.
- Jos veneesi on vanha ja huonosti pidetty niin projekti voi ollakin iso, mutta yleisesti nämä on melko hyvässä kunnossa.
- En tiedä kysynnästä koska olen vasta aikeissa myydä, mutta kyllähän Finnseilorit ja Family Criserit ym. vastaavan kaltaiset veneet tekevät kauppaa. Tosin Lovene ei ole niin tunnettu ja osa on tee se itse kyhäelmiä joita on joka lähtöön.
- Miksi olet ostanut kyseisen projektin jos nyt jo tuntuu järjettömältä ?
- Veneeni on merellä, ja se on mielestäni hyvässä kunnossa, toki jokainen omistaja haluaa jotain muuttaa.
- kyra
Mitat,varustus ym ok,mut merkki/malli mulle outo.Kerroppa vielä hintapyyntö ja missäpäin muailimaa paatti.Itse asun stadissa.
- TIMO
Voitko antaa sähköpostiosoitteesi niin lähetän sinulle kuvia ja lisätietoja. Myynti näillä keskustelupalstoilla kääntyy kovin helposti herjaamiseksi...
minun sähköposti on [email protected]
- Timo
Veneen leveys on 3.1m ei 3.3m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706