Perus-Suomalailistapa

Järjetit järjettömän listan. Olkoon se sinun mielipiteesi listoineen, mutta lähes kaikki nuo
kylläkin sopivat nykyisiin valtapuolueisiin, jotka eivät vielä tänäkään päivänä osaa sanoa
missä kukin suomalainen saa kulkea tai missä taas mennään. Minäkin ennen äänestin niitä, mutta en
enään. Seuraavissa vaaleissa, kuten vaimokkeenikin aikoo äänestää, ja Perussuomalaisia. Kannattako yleensä
äänestää mitään? Ehkä ehkä ei, mutta parempi valua uurnille, kuin jättää äänestämättä ketään. Ainakin suomalaisten puolesta...

18

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persu minäkin

      Kokosin siihen listaan sitä roskaa mitä perussuomalaisista täällä Suomi24 kirjoitetaan. Ne väitteet ovat täysin naurettavia, eihän niissä ole päätä eikä häntää. Lue se juttu uudelleen niin huomaat mitä ajoin takaa.

      • sen uudelleen ja kokonaisuudessaan..


      • Jartsa-70 kirjoitti:

        sen uudelleen ja kokonaisuudessaan..

        kaikkineen linkkeineen...


      • mutta nauretaan vieläkin hekottelemalla.. Nåit kuitenkin vaivaa sen vitun listan
        laatiessasi...:))


      • Valoisa Vasen =)
        Jartsa-70 kirjoitti:

        mutta nauretaan vieläkin hekottelemalla.. Nåit kuitenkin vaivaa sen vitun listan
        laatiessasi...:))

        Ei tarvitse kerätä puolueesta huonouslistaa, kun sisältää ihmisten kannalta vain hyviä tavoitteita, kuten orjatyövoiman vastustaminen, kunnollisen perusturvan ja toimeentulon kuntoon laittaminen kaikille suomalaisille, työtä ja toimeentuloa, välittämistä kaikista aidosti ym äänestetetään Vasemmistoliittoa =)


      • Jartsa70
        Valoisa Vasen =) kirjoitti:

        Ei tarvitse kerätä puolueesta huonouslistaa, kun sisältää ihmisten kannalta vain hyviä tavoitteita, kuten orjatyövoiman vastustaminen, kunnollisen perusturvan ja toimeentulon kuntoon laittaminen kaikille suomalaisille, työtä ja toimeentuloa, välittämistä kaikista aidosti ym äänestetetään Vasemmistoliittoa =)

        Koska vasemmistoliittokin on yleensäkin järjestänyt kaiken, ainakin itsensä
        pahimpaan jamaan sitten SKDL:n, mutta sekin on jo koettu, ja sts pankiin
        on kiva mennä taas asioimaan...


      • Igor Isomuna
        Jartsa70 kirjoitti:

        Koska vasemmistoliittokin on yleensäkin järjestänyt kaiken, ainakin itsensä
        pahimpaan jamaan sitten SKDL:n, mutta sekin on jo koettu, ja sts pankiin
        on kiva mennä taas asioimaan...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Suvi-Anne_Siimes
        Siinä "syöjätär" ! Tuo olento tunnusti, että ei ole sosialisti, mutta kuitenkin valittiin (lesbojen?) äänillä puheenjohtajaksi. Alamäkeen saatiin enemmin vauhtia. SKDL taasen oli jo ajanut itsensä alas, sisäisillä riidoillaan. Saarislaiset-taistolaiset. Viim.mainitut olivat kokoomuksen ohella neukkujen perseen nuolijoita. Siien aikaa neukkuja nuolivat kaikki, paitsi SMP= Perussuomalaiset.


      • Panis joz Sais
        Igor Isomuna kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Suvi-Anne_Siimes
        Siinä "syöjätär" ! Tuo olento tunnusti, että ei ole sosialisti, mutta kuitenkin valittiin (lesbojen?) äänillä puheenjohtajaksi. Alamäkeen saatiin enemmin vauhtia. SKDL taasen oli jo ajanut itsensä alas, sisäisillä riidoillaan. Saarislaiset-taistolaiset. Viim.mainitut olivat kokoomuksen ohella neukkujen perseen nuolijoita. Siien aikaa neukkuja nuolivat kaikki, paitsi SMP= Perussuomalaiset.

        Uusi look:
        http://www.wsoy.fi/img/custom/pharma_siimes.jpg


      • Igor Isomuna kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Suvi-Anne_Siimes
        Siinä "syöjätär" ! Tuo olento tunnusti, että ei ole sosialisti, mutta kuitenkin valittiin (lesbojen?) äänillä puheenjohtajaksi. Alamäkeen saatiin enemmin vauhtia. SKDL taasen oli jo ajanut itsensä alas, sisäisillä riidoillaan. Saarislaiset-taistolaiset. Viim.mainitut olivat kokoomuksen ohella neukkujen perseen nuolijoita. Siien aikaa neukkuja nuolivat kaikki, paitsi SMP= Perussuomalaiset.

        millä ja keiden äänien perusteella, mutta tottahan on että
        kaikki valtaapitävät puolueet eivät puhu "selkokielellä", kuten
        Perussuomalaisten puolue, joka ottaa huomioon kuitenkin tuon
        ison Venäjänkin, vaikkeivat niiden "persettä" nuolekaan. Ja ku Venäjä vaatii
        säteilymittauksia vaikkapa suomalaisesta jäätelöstä, niin menköön sikäläiset
        eläinlääkärit nauttimaan etelämantereen kesästä, jossa voinee hyvää
        jäätelöäkin nauttia..


      • Tie to mies
        Jartsa-70 kirjoitti:

        millä ja keiden äänien perusteella, mutta tottahan on että
        kaikki valtaapitävät puolueet eivät puhu "selkokielellä", kuten
        Perussuomalaisten puolue, joka ottaa huomioon kuitenkin tuon
        ison Venäjänkin, vaikkeivat niiden "persettä" nuolekaan. Ja ku Venäjä vaatii
        säteilymittauksia vaikkapa suomalaisesta jäätelöstä, niin menköön sikäläiset
        eläinlääkärit nauttimaan etelämantereen kesästä, jossa voinee hyvää
        jäätelöäkin nauttia..

        SKDL oli muuten ainoa puolue, joka tuomitsi Prahan ja koko Tsekinmaan miehityksen.


      • Jarsa70
        Tie to mies kirjoitti:

        SKDL oli muuten ainoa puolue, joka tuomitsi Prahan ja koko Tsekinmaan miehityksen.

        mieti!!


      • pilkettä ...
        Jarsa70 kirjoitti:

        mieti!!

        silmä kulmaan...hallitus..nyky sellainen....annetaan nokille ,nyt ja kunnolla......SITÄ SAA MITÄ TILAA,AHNEETKIN.


      • Heheheee!
        Jarsa70 kirjoitti:

        mieti!!

        Mitä pitäisi miettiä? Luulenpa miettineeni jo sinunkin puoletasi. Asiat on niinkin on ja menivät kuten menivät. Tsekin ja aijemmin Unkarin miehitykset olivat turhia ja vahingoittivat vain Neuvostoliittoa. Sekö jurppii? Kuitenkin USA on niitä selkkauksia järjestänyt, toisen maailmansodan jälkeen, enemmin kuin toiset yhteensä.


      • Suomi 2010
        Heheheee! kirjoitti:

        Mitä pitäisi miettiä? Luulenpa miettineeni jo sinunkin puoletasi. Asiat on niinkin on ja menivät kuten menivät. Tsekin ja aijemmin Unkarin miehitykset olivat turhia ja vahingoittivat vain Neuvostoliittoa. Sekö jurppii? Kuitenkin USA on niitä selkkauksia järjestänyt, toisen maailmansodan jälkeen, enemmin kuin toiset yhteensä.

        Vasemmiston Nousu kaikkialla maailmassa on alkanut vauhdilla ja se etenee, Suomessakin=)


      • Valoisa Vasen =) kirjoitti:

        Ei tarvitse kerätä puolueesta huonouslistaa, kun sisältää ihmisten kannalta vain hyviä tavoitteita, kuten orjatyövoiman vastustaminen, kunnollisen perusturvan ja toimeentulon kuntoon laittaminen kaikille suomalaisille, työtä ja toimeentuloa, välittämistä kaikista aidosti ym äänestetetään Vasemmistoliittoa =)

        Olet juuri voittanut älyttömättömyyden riemu palkinnon, eli Suomen kansalaisena
        pääset äänestämään kokoomusta, joka lienee sinun valintasi tai kyvytöntä vasemmistoliittoa SDP:stä
        puhumattakaan tai puhutaan nyt. Miksisi Ruotsalaisten kansanpuuolue on aina vuosista
        toisiin hallituksessa? Siksikö että saavat päästää tänne lisää pakolaisia kuten Ruotsiin se kaaos??
        Ehkä siksi...


      • Suomi 2010 kirjoitti:

        Vasemmiston Nousu kaikkialla maailmassa on alkanut vauhdilla ja se etenee, Suomessakin=)

        juttua e ole tänäänkään "kuullut" edes täältä, mutta taistoon taistoon
        tiemme vie, näin Perus suomalaisittainkin..


      • pilkettä ... kirjoitti:

        silmä kulmaan...hallitus..nyky sellainen....annetaan nokille ,nyt ja kunnolla......SITÄ SAA MITÄ TILAA,AHNEETKIN.

        äänestäisimme Suomen ja kansan sekä rauhan puolesta..
        Kauniita sanoja, mutta toteutetaan ne Perussuomalaisten avulla...


      • Heheheee! kirjoitti:

        Mitä pitäisi miettiä? Luulenpa miettineeni jo sinunkin puoletasi. Asiat on niinkin on ja menivät kuten menivät. Tsekin ja aijemmin Unkarin miehitykset olivat turhia ja vahingoittivat vain Neuvostoliittoa. Sekö jurppii? Kuitenkin USA on niitä selkkauksia järjestänyt, toisen maailmansodan jälkeen, enemmin kuin toiset yhteensä.

        mutta ja mitä vittua usa tekee israililla (entinen palestiina) onhan hyvä että heillä on kokonainen maa tukikohtana. Ja vitun rättipäät, olisivat pitäneet sen tai antaa Neuvostoliitolle sitten, tai jne. Ei kaikki olekaan sillee 1948 vai oliko 53. Paskat väliä
        enään kuin naisilla ja heidän kunnioituksestakin parisuhteessakin... P.S. Hyvää rakastelu
        nautintoa myös muillekin tänäänkin..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe