RAAHEN PARAS / HUONOIN ASIAKASPAVELIJA?

Kauppakassi

Ketkä ovat Raahen parhaat tai huonoimmat asiakaspalvelijat?

30

5048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakas A

Koivuluodon kioskilla on hyvä asiakaspalvelu. Kaikki tytöt siellä ovat todella ystävällisiä asiakaspalvelijoita

• Paljaat jalat

Ouluntien Nesteellä ja Motorcafessa on mielestäni ystävällistä palvelua. Kyllähän paljon muissakin Raahen liikkeissä saa ihan asiallista palvelua.

Eipä täällä mainitsemisen arvoista huonoa palvelua ole saanut vuosikausiin missään ainakaan minun mielestäni.

Voisi sanoa että Raahessa todella palvellaan!

• opel astra

no sen verran arvostelua että voisivat tarkastaa ouluntien nesteen autopesurin

ottaa pesun jossa pitäisi olla vahaa niin ei oo. se on pelkkää vettä mitä se masiina vahana muka ruiskuttaa. vahan huomaa hieman harmaasta värivivahteesta. tehkää asialle jotain

• Ellu

Molemmissa paikoissa kannattais katsoa peiliin. Siellä kohdellaan asiakkaita eriarvoisesti vähän sen mukaan kuinka rahakkaalta näytät ja oletko ns. "paremmista piireistä". Tuollaiseen hienosteluun ei luulisi näin pienessä kaupungissa olevan varaa.

• ®ocker

Eräs työntekijä, nainen, todella tympeä kassatantta. Jumalauta kun sitä ilmestystä katsoo kassalle saapuessa.. On sen näköinen että kestomenkat päällä jatkuvasti.. Tai sitten on todella kyrpiintynyt hommaansa.. Kertaakaan ei ole tervehtinyt kassalle tullessa.. Että näin.. Tai sitten olen asioinut kaupassa aina silloin kun myyjällä huonot päivät.. Milloin tulee se hyvä päivä.. Epäilen..

• Sivusta seuraaja

On Ollinsaaren Siwassa mukaviakin myyjiä, koska siellä on töissä useampi myyjä.

Tiedän tapauksen josta kijoitit, voisi todellakin olla hieman ystävällisempi ja tervehtiä asiakasta, tuntuu se taito välillä unohtuvan tai sitten syy on siinä mitä epäilet....

• ®ocker
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

Tiedän tapauksen josta kijoitit, voisi todellakin olla hieman ystävällisempi ja tervehtiä asiakasta, tuntuu se taito välillä unohtuvan tai sitten syy on siinä mitä epäilet....

Tätä yhtä lukuunottamatta väki on ystävällistä..

• Aimo Rapula
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

Kuka se niistä myyjistä on? Onko sellaanen vähä tukevampi?

• ®ocker
        Aimo Rapula kirjoitti:

Kuka se niistä myyjistä on? Onko sellaanen vähä tukevampi?

Ja lyhyet tummat hiukset..

• Aimo Rapula

Autoiluun liittyvät liikkeet. Paras palvelu löytyy Suzu-Autosta sekä Uimahallintien Nestelltä, huonoin palvelu Hakalan Koneklinikalta sekä Autosähköstä. Eivät saa autoa toimimaan ja v ********* uillaan kaupan päälle.

• Ansku

Kuutos Tiimissä saa aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua!! kannattaisi muidenkin pienten kauppojen ottaa mallia Kuutos Tiimistä!!!

• Postimies

Kohtuullisen hyvää palvelua. Tytöt jaksavat roudata kuteita pukukoppiin, vaatteet ovat vähän sekaisessa järjestyksessä, liekö tilan ahtaus...

• Grillimyyjä sympatialla

Niin... roiskitaan ympäriinsä. On siinä sotkussa selvittämistä. Kuteet haisee hieltä ja koita niitä sitten myydä.

• Make

Kiitokset Raahen A-katsastuskonttorille mukavasta asiakaspalvelusta. Teillä auton katsastus sujuu lokoisasti ystävällisen palvelun merkeissä

• Tiskin takaa !!

Voitaisiin kysyä kuka on mukavin asiakas tai ikävin asiakas ?!?

Aina parjataan palvelua. Miettisitte hieman omaa käytöstänne.Olette liikkeissä, sormeilette tavaroita ja roiskitte kokeilemianne vaatteita sinne tänne. Riehutte ravintoloissa jopa oksentaen ja muuten öykkäröiden. Käytöstavoista ei ole tietoakaan.

Koitatte hyötyä useasti yrittäen kusettaa erilaisilla tavoilla vedoten kuluttasuojaan.

Niin kuin nyt kuluttajasuoja olisi jokin maailmanlopullinen voima.

Televisiosta on jo vuodet tullut ohjelma nimeltään " KUNINGASKULUTTAJA" Olen miettinyt että jokin tv-kanava voisi alkaa tuottaa ohjelmaa " KUNINGASKUSETTAJA" ,jossa käsiteltäisiin asioita kauppiaan näkökulmasta kertoen tarinoita, joissa asiakkaat yrittävät kusettaa kauppiaita.Näitäkin tarinoita kyllä riittää!!

Sisällöstä tuskin tulisi pulaa.

Mitä mieltä oeltte ? Ottakaa kantaa!

• Kepa Kankkunen

Tässä oli todellakin asiaa. Toivottavasti tuo tv-ohjelma ehdotus joskus toteutuisi :)

• juujuu

Olen itsekin sivusta seurannut, miten tämän päivän kuluttajat(osa) kaupassa käyttäytyvät.
        Hävetkööt käytöstään. Ei kaupankäynti ole aina myyjästä kiinni.
        Samat ruttuturvat valittavat joka paikassa ja itsessähän ei ole mitään syytä.
        Itse olisin myyjänä heittänyt monet asiakkaat pihalle. Ehkä siksi en olekaan asiakaspalvelussa, yksinkertaisesti ei pinna riittäisi tällaisten typerien asiakkaiden palvelemiseen.

• KOSANTERI

viinakaupassa on raahen parhaat asiakaspalvelijat. Aina kun sieltä lähtee on niin kevyt ja huoleton olo

• Aimo Rapula

Näin on

• Vinetto

Seuraavana päivänä huono olo ??

• Lainattu

Luimpa tällaisen tässä taannoin tällä samalla keskustelualueella...

Sattuipa tässä jokin aika sitten kun lähdin ostamaan renkaita eräästä saloistelaisesta rengasliikkeestä. Olin vailla tietyn laisia renkaita jotka olen havainnut itselleni ihan hyviksi. Myyjä tivasi ivalliseen sävyyn "mistä luulet löytäväs sellaset renkaat?"
      No minä siihen änkyttämään että kyllähän ne muunkinlaiset tietysti käy. No, ostopäätöksen tehtyäni toinen miehistä (se hupaisempi) alkoi asentelemaan renkaita autooni kunnes tämä mörökölli tulee pihalle tiuskimaan että "maksa sinäkin jo ne renkaat äläkä toljota siinä!"
      Sanoin renkaan asentajalle että laitappa ne kesätassut alle takasin, nyt haetaan renkaat Pattijoelta. EI IKINÄ enää samaan rengasliikkeeseen. Tämä siellä missä on käytettyjen paskojen myyntillike samassa pihassa. Raahesta ei saa palvelua, ei vaikka maksaisi.

• Aimo Rapula

Aimo oli ihan yllättynyt kun huomasi että minunhan kirjoitustani siinä lainataan. Tämä rengasosto on tosiaan ihan tosi tarina ja sattui minulle muutama vuosi sitten. Enpä ole kyseisen tapahtuman jälkeen ko. rengasliikkeessä pyörähtäny. Pierun päästäny ku ohi ajanut.

• Veijo

Kasitien Essolla on hyvä palvelu, siellä kun on lähes itsepalvelu

• asiakas

Uimahallin ihana Iiris kun räpsäyttää pitkiä ripsiään, niin siinä on tekemistä, että muistaa millä asialla on. Asiakaspalvelu loistavaa ja hymy taattu. Toisin on Kreivintorilla, jossa tuntuu parikin kassaa murhaavan jo katseellaan ja viimeistään hintaa kertoessaan. Hymy ja tervehdys taitavat olla heille mahdottomuus.

• Asiakas

Uimahallista en tiedä, mutta itse olen saanut Kreivintorilla todella hyvää ja ystävällistä palvelua.

• Rehellinen

Olen ollut äärettömän tyytyväinen heidän palveluunsa Expert Kaken Konepajassa!!! Jatkakaa samaan malliin,teillä menee hyvin,mukavia miehiä töissä!

• mies raahesta

Olen ollut myös todella tyytyväinen Expert Kaken Konepajan palveluun,asiakkaana jo yli 10 vuotta ja todella tyytyväinen.

• Julia

Huonointa palvelua Raahessa olen saanut Päivänmarista. Myyjät ovat ehdottomasti ylpeän ja välinpitämättömän oloisia. Ehkä kannattaisi hiukan piristyä, että motivaatio olisi parempi!?!

• Festarit

Toivottavasti palkkaavat Raahen ulkopuolelta ammattitaitoista palvelualtista/ystävällistä henkilökuntaa festareille, kun sitä ei näytä Raahesta löytyvän edes tavallisena tanssi-iltana.

• iskä

Sattuipa äsken vaimolleni:
      Hän oli lasten kanssa ostoksilla tiimarissa Raahessa. Alle kouluikäiselle tyttärelle tuli hirveä pissahätä, tyttö sai mukavalta kassatädiltä luvan käydä liikkeen mukavuuslaitoksessa. Laitoksen ovelle tuli seisomaan sitten naispuolinen portsari. Tämä esti hätää kärsivän pikkutytön pääsyn asioille vedoten liikkeen sääntöihin että näin pienet asiakkaat ei saa käyttää heidän wc:tä. Vaimo tästä niuhottamisesta suivaantu ja jätti ostokset siihen, ja vaimon tuntien ei varmaan enään ikuna astu jalallaan tuohon kauppaan.
      Tytön ois pitänyt lirutella lattialle. Vessa löytyi kai sitten naapuriliikkeestä ...ostokset naapurikaupungista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      212
      3916
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2485
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      392
      2326
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2243
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe