En pääse taivaseen!

Teotwawki

Tein tältä sivulta löytyvän testin ja pyydänkin, että kaikki palstalla itsensä ateisteiksi luokittelevat tekevät samoin. Minä en vastannut yhteenkään kysymykseen kysymysten asettajan mielestä oikein, joten tie helvettiin on kulkee leveää kullattua tietä pitkin, Aamen.!!!!!!! :-XD

http://cometell.me/test/index.php?q=ei-uskoon

29

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfjgfhjfghjfg
      • olet, se on selvä.:-)

• beenthere

Tämä oli typerin testi, mihin olen ikinä osallistunut. Taivaaseen en onneksi joudu.

• meni väärin? :-D)))) Minulla meni kaikki.

• beenthere
        Teotwawki kirjoitti:

meni väärin? :-D)))) Minulla meni kaikki.

Näin kävi minullekin. Sellaista se on, kun on ihmiseksi syntynyt.

• beenthere kirjoitti:

Näin kävi minullekin. Sellaista se on, kun on ihmiseksi syntynyt.

siitä, että vanhempasi elävät ehkä synnissä.:-D))))))))))

• beenthere
        Teotwawki kirjoitti:

Se kyllä hämmästyttäisi minua. Äitini on kuollut ja isä on täysin dementoitunut. Hyvänä päivänä tuntee huonona ei jaksa edes avata silmiä. Kovin tiukat ovat synnittömyyden rajat jos kirjoittamasi pitää paikkansa.
        Mutta Jumalan tiet ja tavat ovat ainakin minulle mahdottomat ymmärtää.

• beenthere kirjoitti:

Se kyllä hämmästyttäisi minua. Äitini on kuollut ja isä on täysin dementoitunut. Hyvänä päivänä tuntee huonona ei jaksa edes avata silmiä. Kovin tiukat ovat synnittömyyden rajat jos kirjoittamasi pitää paikkansa.
        Mutta Jumalan tiet ja tavat ovat ainakin minulle mahdottomat ymmärtää.

sitä ajatellut ehkä loppuun asti, mitä näppikseltäni päästin.

• raamatuntutkijako
        Teotwawki kirjoitti:

Hes. 18:20

Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa

1 Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.
        2 Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?"
        3 Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki.

- moni muukin R -paikka sanoo samaa.

• beenthere
        Teotwawki kirjoitti:

sitä ajatellut ehkä loppuun asti, mitä näppikseltäni päästin.

Älä huoli, olen nuo asiat käsitellyt ja hyväksynyt. Ymmärsin pointtisi.
        Itse asiassa nauratti jopa vähän, koska vanhempani olivat kovin uskovia.

• beenthere kirjoitti:

Älä huoli, olen nuo asiat käsitellyt ja hyväksynyt. Ymmärsin pointtisi.
        Itse asiassa nauratti jopa vähän, koska vanhempani olivat kovin uskovia.

mutta ajattele, että äitini isä oli kiihkouskovainen, mutta naimisiin joutui hänkin menemään pakosta, koska oli tehnyt isoäitini raskaaksi. Tätä hän pyyteli jumalalta anteeksi loppuikänsä.:-XD Isoäitiä v*tutti, koska joutui naimisiin sellaisen tyypin kanssa. Mies oli Sompasaaren tullissa töissä ja kerran varasti ranskanleivän sodan aikana ja sitä hän ei antanut itselleen ikinä anteeksi.

• M@k3

Jos mainitsee jumalan nimen turhaa tai katsoo toista himoiten, niin on ansainnut helvetin tulen?

• jep jep

matteus 5: 27-30 (jeesuksen vuorisaarna)

27 "Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.' 28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. 29 Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. 30 Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin.

Eli jos on antanut oikean silmän/käden vietellä syntiin, ne pitää repiä/leikata irti ja heittää menemään...

• näin se on valitettavasti ja luulenpa, että tätä lakia ovat rikkoneet jotakuinkin kaikki normaalit ihmiset.:-D))

• arjuuna

Taivastila, joka on vasta kuoleman jälkeen, joka todellisuudessa on helvetin esikartano, josta ihminen joutuu takaisin maanpäälliseen helvettiin, ja näin sielu kärsimyksen ja tuskan kautta ikuistuu, kun hänen syyt ja seuraukset eivät pääty tämän elämän aikana
        Taivas pratiisi on tässä ja nyt, ja ellet ole siellä nyt, niin kuoleman jälkeen se on liian myöhäistä, sillä maaelämän aikana ihminen joutui ulos paratiisista, joten tämän elämän aikana hänen on taivastilaan päästävä, jolloin kaikki
        kärsimykset tuska ja ahdistus päättyvät, muuten ne jatkuvat kuoleman jälkeen, olit uskovainen tai et

• m.u.k

Eipä taida ovi aueta minullekaan:

"Valitsemasi tie ei johda sovintoon Jumalan kanssa ja sen lopputuloksena on kadotus. Muista, että se ei ole se, jota Jumala kohdallesi haluaa."

Minusta tämä kaikkivaltias vaikuttaa hieman toistaitoiselta, jos ei pysty toteuttamaan sitä mitä haluaa kohdalleni.

Pitänee järjestää hyvät varjobileet taivaan porttien ulkopuolelle.

• mxkclck

Hän haluaa mutta sinä et. Se on sinun toistaitoisuutta.

• m.u.k
        mxkclck kirjoitti:

Hän haluaa mutta sinä et. Se on sinun toistaitoisuutta.

Voisitko hieman selittää, millä ihmeen logiikalla päädyit tähän johtopäätökseen?

Käsittääkseni kaikkivaltiaan ominaisuuksiin kuuluu määritelmänsä mukaisesti se, että hän/se pystyy mihin tahansa. Jos tämä olento haluaa minun päätyvän taivaaseen, mutta ei pysty siihen ilman minun tahtoani, ei olento selvästikään ole kaikkivaltias.

• varjo linnanjuhlat. Meitä ei kutsuttu, mutta bailaamme silti.:-D)))))

• ...leppoisaa lepopäivää :)

• Tänään on tehty töitä ihan sikana.

• Teotwawki kirjoitti:

Tänään on tehty töitä ihan sikana.

siksi muistutankin lepopäivän tärkeydestä elämän pitkässä juoksussa. :)

• purje kirjoitti:

siksi muistutankin lepopäivän tärkeydestä elämän pitkässä juoksussa. :)

teen työtäni istualtani ja kotona, joten siinä ei juosta pitkään ei ollenkaan. Lenkille lähden kohta, sitten juostaan pitkään.

• Teotwawki kirjoitti:

teen työtäni istualtani ja kotona, joten siinä ei juosta pitkään ei ollenkaan. Lenkille lähden kohta, sitten juostaan pitkään.

hop, hop!!!

• aloitussivulta lähdin tekemään tuota...
      http://cometell.me/taivastesti/?adcode=cometellme
      /////////////////////
      Alun kysymykset ovat ne tarpeelliset, että saa ihmisen tuntemaan itsensä huonoksi... ELi ne "normikysymykset"...

Sitten kysymys kääntyykin näin

Uskotko todella jeesukseen?
      |
      --Kyllä (uskoisin pääseväni taivaaseen)
      |
      --Ei (olen syyllinen, uskoisin joutuvani helvettiin)

Eli kyllä ja ei -vaihtoehdot sisältävät "pienen" liitteen, kun kysytään uskotko... Kun vastaa "EI", sen jälkeen alkaa helvetillä pelottelu.
      Tyyliin: "haluatko tehdä asialle jotain, vai menetkö helvettiin suosiosta".
      |
      --Kyllä (haluan yrittää taivaaseen)
      |
      --Ei (en halua tehdä mitään)

Jos tuohon vastaa että "ei", ajasta kiitetään ja testin tekijälle sanotaan että "tervemenoa", eli saadaan hänet ajattelemaan että "menetinkö jotain". Onneksi(!) sivun alaosassa onkin "katumusnappi", eli sitä klikkailemalla voi päästä hyväksyttyjen joukkoon.
      >jos vastaa että "kyllä", sitten seuraava kysymys meneekin suurinpiirtein

Haluan turvautua jeesukseen ja tunnustaa syntini
      |
      --Kyllä (eli hyväksyä usko, sekä päästä "hyviksien" puolelle)
      |
      --Ei (en halua tehdä mitään)

jos tähän vastaa "ei", tulee sama hyvästelykohta, kuin edellisessäkin. Kuitenkin sielläkin on katumusnappi, jotta voi perua virheensä :) Mikäli vastaa kyllä, ei luvata pelastumista, vaan ohjataan oma-aloitteelliseen uskontoon.
      /////////////////////
      Tulipahan nyt analysoitua tuon testin rakennettakin tälleen pikaisesti :) Eli usko, tai oikeastaan jumalan hyväksyminen ujutetaan läpi helvetinpelon perästä... Eli pitää saada testin tekijä aseteltua puun ja kuoren väliin, jotta jumala on pakko hyväksyä, ettei joudu helvettiin. Tätä alustetaan testin viidellä ensimmäisellä kysymyksellä:oletko varastanut, valehdellut jne...

Olisi mielenkiintoista teettää tämä testi koehenkilöryhmällä ja kysellä heidän tuntemuksiaan jumalasta sekä uskonnosta ennen ja jälkeen testin. Ehkä joskus tuleekin tilanne tehdä tälläinen tutkimus, ainakin testi olisi jo valmiiksi netissä pohjana :D

Ainii, se tulos: en olisi päässyt taivaaseen :D Vaikka kuinka yritin tätä uudelleenmietintänappia klikkailla! XD

• jep jep
      • jep jep

anteeksi karkea anteeksiantamaton virheeni...

• 1. Kysymys: Oletko koskaan valehdellut? Kyllä (olen toiminut asiakaspalvelutyössä ja siinä joutuu valehtelemaan, että on itse mokannut, vaikka vika onkin asiakasrajapinnan toisessa päässä)

2. Kysymys: Oletko koskaan varastanut? Kyllä (karkkia lapsena)

3. Kysymys: Oletko koskaan maininnut Jumalan nimen turhaan? En (Jumalan nimeähän ei voi kristinuskon mytologian mukaan lausua)

4. Kysymys: Oletko koskaan vihastunut ilman syytä toiseen ihmiseen? En (olen kyllä vihastunut syystä)

5. Kysymys: Oletko koskaan katsonut jotakuta ja himoinnut häntä? En (en ole katsonut naista himoiten :P)

6. Kysymys: Jos Jumala tuomitsee sinut käskyjensä standardilla, oletko syyllinen? Kyllä (tosin sillä ei ole väliä)

7. Kysymys: Uskotko todella Jeesukseen? Ööh...siis ihmisenä vai mytologisena jumaluutena? Sanotaan ei, koska sivuston tekijä varmaan uskoo Jeesuksen olleen mytologinen jumaluus.

8. Haluatko tehdä jotain että pääsisit Taivaaseen ja ettet joutuisi Helvettiin? En, koska kyse on huuhaasta

Loppukaneetti: Valitsemasi tie ei johda sovintoon Jumalan kanssa ja sen lopputuloksena on kadotus. Muista, että se ei ole se, jota Jumala kohdallesi haluaa.

No voivoi...minä haluaisin Intrepid-luokan tähtialuksen, mutta ainahan haluta saa...

• sopii sulle erityisen hyvin.:-XD Mutta et sinä minun mielestäni ole kovin paha syntinen, jos vertaa minuun. Minä nimittäin olen katsonut naista himoiten, jopa toisen omaa, Jummalavita. Helvettiin joudun laveaa tietä kulkien.:-XD

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3527
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      123
      1399
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1331
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1048
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1041
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1026
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      967
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      941
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      920
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      875
    Aihe