~ Se elää ~

~~ ♥♥

Yö usvainen henkii puiden kellastuneille lehdille
se henkii sinua, se henkii minua

Silmin suljetuin
aistein niin avoimin
sinä kosketat minua
kosketat, vaikket sitä huomaa
ja se tuntuu hyvältä, välittää

Ei ääntä
ei melua

On vain tämä matka
ja ympärillämme yksin siintävä
loputon, ääretön
avaruus ~

~~ ♥♥


Rauli Badding Somerjoki - Valot
http://www.youtube.com/watch?v=nA3arz7IC2c

6

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runostasi tulee mieleeni :

      Jukka Kuoppamäen kpl " Ken elää hän näkee "
      upea kappale kuin runosi hyvin sopii tuohon
      tunnelmaan.

      Hyvää uutta alkavaa viikoa Sinulle !

      • No enpä olekaan ennen kuullut tälläistä Jukka Kuoppamäen kappaletta...
        mut youtubesta löysin... :O
        Vähän kliseinen kyllä mutta asiaa osin ja kun miettii asiaa kyseisen "papin"
        "Steiner-opin" ( Antroposofinen liike) kannalta katsoen, niin "löydä itsestäsi Jumala" opetus
        ei oikein minulle mene kyllä jakeluun vaikka näennäisesti asiaa paljon onkin
        sen ympärille ja sen lomaan luotu...
        En nimittäin usko löytäväni ITSESTÄNI Jumaluutta tai sitten Jumalaa...
        vaikka uskonkin että ihminen on " Jumalan kuvaksi " luotu... :O

        Olipas varmaan selkeästi selitetty... :D

        Kiitos sinulle palautteestasi Dolan ja pirteitä syksypäiviä elämääsi ! :))

        Terkuin (*J*)


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        No enpä olekaan ennen kuullut tälläistä Jukka Kuoppamäen kappaletta...
        mut youtubesta löysin... :O
        Vähän kliseinen kyllä mutta asiaa osin ja kun miettii asiaa kyseisen "papin"
        "Steiner-opin" ( Antroposofinen liike) kannalta katsoen, niin "löydä itsestäsi Jumala" opetus
        ei oikein minulle mene kyllä jakeluun vaikka näennäisesti asiaa paljon onkin
        sen ympärille ja sen lomaan luotu...
        En nimittäin usko löytäväni ITSESTÄNI Jumaluutta tai sitten Jumalaa...
        vaikka uskonkin että ihminen on " Jumalan kuvaksi " luotu... :O

        Olipas varmaan selkeästi selitetty... :D

        Kiitos sinulle palautteestasi Dolan ja pirteitä syksypäiviä elämääsi ! :))

        Terkuin (*J*)

        Tervehdys -

        minä vaan nk.heitin kuin pienellä tunnelmapalalla
        tuon kysesisin kappaleen runoosi että hivenen
        samaa virtaa niissä yhdistäen :

        En millään Jumaluusopeilla tuota tarkoittanutkaan
        mutta kuitenkin jotain samankaltaisuutta.

        Me ihmiset olemme sellaisia kuin olemme
        eri virheinemme ja mitä niistä sitten
        opimmekaan elämän loppupeleissä.

        Syysaurinkoa täältä Sinulle,kellastuneilta
        puiden lehdeiltä heitän,jotka uhmaavat
        talven tuloa.


      • dolan kirjoitti:

        Tervehdys -

        minä vaan nk.heitin kuin pienellä tunnelmapalalla
        tuon kysesisin kappaleen runoosi että hivenen
        samaa virtaa niissä yhdistäen :

        En millään Jumaluusopeilla tuota tarkoittanutkaan
        mutta kuitenkin jotain samankaltaisuutta.

        Me ihmiset olemme sellaisia kuin olemme
        eri virheinemme ja mitä niistä sitten
        opimmekaan elämän loppupeleissä.

        Syysaurinkoa täältä Sinulle,kellastuneilta
        puiden lehdeiltä heitän,jotka uhmaavat
        talven tuloa.

        " Me ihmiset olemme sellaisia kuin olemme
        eri virheinemme ja mitä niistä sitten
        opimmekaan elämän loppupeleissä. "

        *
        Eli juuri näin...
        Ilman virheitä Minä en olisi Minä ja
        varjon avulla voin nähdä Valon eli
        "ihminen voi kasvaa hyväksi vain silloin
        kun ymmärtää mihin kaikkeen pahaan hän on kykenevä"...

        Tai niinkuin Paavali: " Minä joka olen syntisistä suurin " !

        Noh, mutta tänään näyttäisi tulevan valoisa päivä... :D


    • Armiiratar

      hieno runo..
      oli ilo lukea :)

      • Tää runo syntyi jotenkin jännästi, nimittäin olin tekemässä ihan erilaista runoa mutta
        kun pyörittelin sanoja, niin runo muuttui ihan toisenlaiseksi kuin itsestään ja
        huomasinkin että kynä vei... :D

        Mut kivaa päivää sulle Armiiratar ! :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe