Hei
painiskelen masennuksessa monien ikävien asioiden painaessa niskaani; raha, työ ja rakkaus, kaikesta on puutetta. Saatko mitään tälle syksylle näihin asioihini tai nouseeko näistä joku selvästi tärkeämmäksi? Olen viiskymppinen punatukkainen nainen kahden murkun yksinhuoltaja.
cherrykirsikka
2
120
Vastaukset
- astrohuu-haa
Valitettavasti täällä ei ole yhtään selvännäköistä. Samaa sarjaa, kuin nuo puhelimitse kusettavat.
Kahteen ensiksi mainitsemaasi asiaan on nopeassa tahdissa vaikeampi vaikuttaa, mutta energiat ovat kyllä nyt sillä mallilla, että rakkautta löytyisi kun vain saisit karistettua masennuksen viitan hetkeksi harteiltasi ja lähdettyä ulos ihmisiä tapaamaan, tanssimaan tai elävää musiikkia kuuntelemaan. Seuralaisiksisi haluavia tulee vastaasi useita, olethan edelleen hyvännäköinen nainen (vaikket aina sitä itse usko ja muistakaan), mutta eräs harmaantunut herra jää mieleesi eri tavalla kuin muut - kulturelli mutta huumorintajuinen herrasmies. Anna hänelle ja rakkaudelle mahdollisuus, tulet yllättymään positiivisesti!
Iloa ja valoa syksyysi t. cherry :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723