Hei,
syksyni on alkanut melkoisen vaihtelevissa tunnelmissa ja tulevaisuuteni herättää paljon kysymyksiä. Lähinnä haluaisin kysyä rakkaudestani mieheen,jonka kanssa olen ollut suhteessa, mutta vaikka rakkautta on ainakin omalta puoleltani yhäpaljon, on jatko epäselvää. Koen välillämme vaikuttavan valtavan kasvutehtävän enkä siksikään olisi valmis hänestä luopumaan. Hän on ystäväni ja rakas monellakin tavalla. Helppoa eioleollut,mutta hyvät hetket ovat olleet aivan huippuja!
Välillä tuntuu,ettäoman elämäni suunta on hieman hukassa. Voisitkohan vinkata,mihin purttani ohjaisin. Täytyisi rauhoittua, mutta kaipaan siihenkin tukea. Kiitos ja upeaa, värikästä syksyä!
Cherrykirsikalle
2
174
Vastaukset
Mielelläni lupailisin sinulle kaikenlaista hyvää ja kaunista, mutta joskus tilanne vain on se, että ne kipeätkin ajat on jaksettava kahlata läpi. Mies on sanottavansa sanonut ja myös tarkoittanut sitä, tällä hetkellä et voi muuta kuin kunnioittaa hänen mielipidettään. Puhdas ystävyys tuskin onnistuu, se on sinulle liian raastavaa - yritä ottaa häneen etäisyyttä ja katkaista välit hetkeksi kokonaan. Luopuminen se vasta suuri kasvutehtävä onkin!
Tarvitset kipeästi ihmistä, jolle avautua - rohkenisitko kääntyä ammattiauttajan puoleen? Myös netistä löytyy monenlaista vertaistukea, tai ehkä sinulla on läheinen ystävätär jolle uskoutua? Tämä tuntuu sinusta maailmanlopulta, mutta sitä se ei kuitenkaan ole. Voimia Sinulle eteenpäin!- Ulapaloo
Vastauksestasi oli minulle hyötyä, sillä pahinta on ollut leijuminen epätietoisuudessa. On vaikea luopua, mutta se epäilemättä on välttämätön läksyni. Hyvät ystävät ovat olleet korvaamattomana tukena surutyössäni. Hyvää syksyä sinulle ja kiitos vielä avustasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest986867Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4754980Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1292866Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412443Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t142209Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m351192En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721123Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531050- 1031013
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä59954