Elikkäs..
Koirani on 2-vuotias, aina kun lähdemme metsälle se vain pyörii 30-60m säteellä ympärilläni.
Miten voisin "kouluttaa" koirani uudelleen metsään, vai onko enään toivoa?
Haluaisin kovasti apua tähän ongelmaan.
Kiitos paljon kaikille keskusteluun osallistuneille jo etukäteen !
KOIRAN KOULUTUS
5
582
Vastaukset
- kyllä..
Menet metsään ja jäät vaikka kannonpäähän istuun, anna koiran kulkea ja palata samaan tuttuun paikkaan jossa odotat, koira oppii luottaan sinuun. Jos kävelet ja liikut, niin ei koira lähde edemmäs tutkimaan. Eläkä opeta varsinkaan koiraa kulkeen metsäteitä pitkin, moni hirvikoira on mennyt pilalle pienestä. Tänäänkin saatiin jälleen kerran hirvi aloittelavalta koiralta (1v). Monilta saa erilaisia neuvoja myös jotka on hyviä.
- naismetsästäjä
joo,kyllähän se niin on että koiran on opittava luottamaan ohjaajaan.ja tietenkin sitkeyttä ja kärsivällisyyttä tarvitaan sekä käyttökertoja.toimivaa koiraa ei tule ellei sitkeästi käytä metsässä.mutta eihän tietysti kaikista tule hyviä vaikka mitä tekisi.pienelläkin asialla voi mennä kaikki pieleen.tv.myöskin nais metsästäjä
- nappi tai valio
jos koira on jo kaksivuotias niin ei siltä paljoa voi enää odottaa, rukkaskoira.
- KOIRA MIES
nappi tai valio kirjoitti:
jos koira on jo kaksivuotias niin ei siltä paljoa voi enää odottaa, rukkaskoira.
Tarvitaan tee nuotio ja keittele kahvia anna koiran tutkia maaastoa rauhassa kyllä piiri isonee ajan myötä
- näin yrittäisin
illalla tai aamulla hirvi jostain esim. pellolta ja mene sinne koiran kaa. Itse laitat istuskelemaan ja annat koiran hakea. Kun se löytää jäljen niin todennäköisesti jos sillä on "hirviverta" niin lähtee jälestämään hirveä. Aina kun koira on pois etkä näe sitä älä itse liiku ollenkaan. Koira löytää sinut helposti ja oppii luottamaan ettei sitä jätetä yksin metsään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053