Vaisaaren karrinkadulla täytyy sulkea välittömästi!
Joka viikko saa iltalehdestä lukea siellä tapahtuvista pahoinpitelyistä ja poliisit joutuvat käymään jatkuvasti ko.räkälässä!Portsarikin siellä on mutta täysin avuton turhake!
Tarkastajat;HERÄTYS!!!
Kolmospubi
54
3724
Vastaukset
- läheltä seurannut
Että jos järjestys ei sääily niin vaihtoehdot on vähissä sulkeminen ompi tässä tapauksessa ainut tapa.
- pubiruusuke
Ei siellä ole mikään pakko käydä. Antaa poikien tapella, parempi niiden siellä. Poliisikin on itse ammattinsa valinnu, pubi tappelut kuuluu toimenkuvaan.
Jos kyseisellä alueella, jotain pitää sulkea olkoon se kioski. Se vasta häiriötä aiheuttaakin, autot pysäköivät, miten sattuu ja liikenne ihan tukossa. Paikallisten tulevaisuuden toivojen aiheuttamasta häiriöstä puhumattakaan.- milummin siellä
Parempihan se on että kaljaveikot istuu kuppilassa, eikä ihmisten kiusana jossain puistossa, saati asunnoissaan remouamassa.
Baarissa nyt kuitenkin katsotaan vähän perään ja soitetaan poliisit hätiin kun alkaa tapahtua. - Miettikää
kirjoittelullanne koko asuntoalueelle. Harvempi haluaa ostaa asunnon näin levottomalta alueelta, ei ainakaan markkinahintaan. Taitaa kohta olla asuntoja alennusmyynnissä. Sääli niitä jotka ovat ostaneet asunnon Vaisaaresta.
- Vaisaarelainen :)
Miettikää kirjoitti:
kirjoittelullanne koko asuntoalueelle. Harvempi haluaa ostaa asunnon näin levottomalta alueelta, ei ainakaan markkinahintaan. Taitaa kohta olla asuntoja alennusmyynnissä. Sääli niitä jotka ovat ostaneet asunnon Vaisaaresta.
on harvoin myynnissä asuntoja. Silloin harvoin kun on, ne myydään yleensä ekassa esittelyssä. JA TÄMÄ ON TOSI !!! Pubi ei vaikuta mitenkään asuntojen myyntiin. Ken näin luulee, on väärä luulo !!! Samaten osa vuokra-asunnoista vuokrataan uudestaan melko äkkiä. Lukuunottamatta VVO:n asuntoja. Kunnaankatu 7 ja Käpsänkatu 6, niissä olevat vuokra-asunnot ovat kuukaudesta toiseen vuokrattavana. Mutta niissähän asuu epämääräistä porukkaa.
- Tuuli Puuska
Vaisaari on muutenkin tullut todella levottomaksi. Jatkuvasti täällä on poliiseja ja lehdestä saa lukea miten joka puolella tapellaan. Nytkin Rannikkoseutu kertoi miten joku sai pubissa tuopista päähänsä. Olen väsynyt siihen miten autooni on murtuduttu 2 vuoden aika kolme kertaa. Lisäski eräässä taloyhtiössä vanhemmat naiset kyyläävät pihalla ja juoruavat kaikesta mahdollisesta, vaikkeivät tietäisi asioista mitään.
Mihin katsosi se mukava Vaisaari, jossa joskus oli turvalista olla??- täti vaisaaresta
Pihakyylät kunniaan, vältytään ainakin ilkivallalta.
Onko ratkaisu sitten siinä, että pubi suljetaan. Ei, se siirtää ongelmat kaduille ja yksityisasuntoihin.
Se mitä lehdessä lukee ei häiritse minun yksityiselämääni, joka on ihan mukavaa ja rauhallista.
Lue Rannikkoseutu uudelleen, sattuu niitä murtoja, varkauksia, pahoinpitelyjä ja ilkivaltaa muuallakin raisiossa. Ei täällä ole sen rauhattomampaa kuin ennenkään, tietoisuus siitä vaan lisääntynyt, kun keskustelupalstoilla pääsee avoimmuuspäissään avautumaan. - W E.np
täti vaisaaresta kirjoitti:
Pihakyylät kunniaan, vältytään ainakin ilkivallalta.
Onko ratkaisu sitten siinä, että pubi suljetaan. Ei, se siirtää ongelmat kaduille ja yksityisasuntoihin.
Se mitä lehdessä lukee ei häiritse minun yksityiselämääni, joka on ihan mukavaa ja rauhallista.
Lue Rannikkoseutu uudelleen, sattuu niitä murtoja, varkauksia, pahoinpitelyjä ja ilkivaltaa muuallakin raisiossa. Ei täällä ole sen rauhattomampaa kuin ennenkään, tietoisuus siitä vaan lisääntynyt, kun keskustelupalstoilla pääsee avoimmuuspäissään avautumaan.Kyllä se nyt vaan ihan totta on,että kolmospub vetää vaisaareen Turustakin porukkaa joka aiheuttaa väkivaltatilanteita ja rauhattomuutta!Yhden hyvän puolen voin asiassa mainita,että viikonloppuisin on helppoa kun saamme kerätä yhdestä paikasta useamman A ja B haun perässä olevan.Elikkä sieltä niitä etsintäkuulutettuja on tänäkin vuonna otettu kiinni jo 43 henkilöä.
Luulisin tietäväni asiasta 25v.poliisiurani myötä. - Vaisaarelainen
W E.np kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan ihan totta on,että kolmospub vetää vaisaareen Turustakin porukkaa joka aiheuttaa väkivaltatilanteita ja rauhattomuutta!Yhden hyvän puolen voin asiassa mainita,että viikonloppuisin on helppoa kun saamme kerätä yhdestä paikasta useamman A ja B haun perässä olevan.Elikkä sieltä niitä etsintäkuulutettuja on tänäkin vuonna otettu kiinni jo 43 henkilöä.
Luulisin tietäväni asiasta 25v.poliisiurani myötä.vaikka asun aivan pubin vieressä, en tiedä mistään mitään. Tuskin siellä ihan noin usein mitään tapahtuu, kun aloittaja antaa ymmärtää. Joka kaupungissa, joka pubissa on sitä sun tätä. Ei sellaista paikkaa olekkaan.
- sehän on hyvä
W E.np kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan ihan totta on,että kolmospub vetää vaisaareen Turustakin porukkaa joka aiheuttaa väkivaltatilanteita ja rauhattomuutta!Yhden hyvän puolen voin asiassa mainita,että viikonloppuisin on helppoa kun saamme kerätä yhdestä paikasta useamman A ja B haun perässä olevan.Elikkä sieltä niitä etsintäkuulutettuja on tänäkin vuonna otettu kiinni jo 43 henkilöä.
Luulisin tietäväni asiasta 25v.poliisiurani myötä.Taitaa aika suuri osa kaljakuppiloiden asiakaskunnasta olla sellaisia joista on hakuja päällä? Sehän helpottaa poliisin työtä kun on tuollaisia kokoontumispaikkoja joista kaverit saa poimittua talteen. Vai meinaatko että kaljabaarit lisää hakujen määrää?
- TIEtoinen on
sehän on hyvä kirjoitti:
Taitaa aika suuri osa kaljakuppiloiden asiakaskunnasta olla sellaisia joista on hakuja päällä? Sehän helpottaa poliisin työtä kun on tuollaisia kokoontumispaikkoja joista kaverit saa poimittua talteen. Vai meinaatko että kaljabaarit lisää hakujen määrää?
sentään suuri osa mutta aina jokunen löytyy muualtakin kuin Jaskasta...
PR=pikkurikollisten baari ja vaisaaresta löytyy väkivaltaisia hörhöjä jotka on vielä melko nuoria kunnes linna heidät lannistaa ja huorat hurmaa... - Mellakkapoliisi
W E.np kirjoitti:
Luulisin tietäväni asiasta 25v.poliisiurani myötä.Itse olen myös ollut poliisivoimissa jo 35v josta 20v mellakkapoliisina, täytyy myöntää että vastaavaa levottomuutta ei ole muualla tullut vastaan. Paikalliset tietävät kyllä että jos ilta-aikaan kulkee pubin ohi tulee melko varmasti puukosta tai yritetään kaupata huumeita. Ikävää että pubiin kerääntyvät kaikki alamaailman vaikuttajat, mutta oletteko miettinyt miksi? Itse epäilen että pubin henkilökunta myy jotain tiskin alta.
- Upseerimies
Mellakkapoliisi kirjoitti:
Itse olen myös ollut poliisivoimissa jo 35v josta 20v mellakkapoliisina, täytyy myöntää että vastaavaa levottomuutta ei ole muualla tullut vastaan. Paikalliset tietävät kyllä että jos ilta-aikaan kulkee pubin ohi tulee melko varmasti puukosta tai yritetään kaupata huumeita. Ikävää että pubiin kerääntyvät kaikki alamaailman vaikuttajat, mutta oletteko miettinyt miksi? Itse epäilen että pubin henkilökunta myy jotain tiskin alta.
Itse olen talvisodan veteraani, rauhanturvaaja ja jo 40v toiminut poliisina Raisiossa. Mikään muualla näkemäni ei vedä vertoja Raision yöelämälle.
- Katukaa Ihmiset
Upseerimies kirjoitti:
Itse olen talvisodan veteraani, rauhanturvaaja ja jo 40v toiminut poliisina Raisiossa. Mikään muualla näkemäni ei vedä vertoja Raision yöelämälle.
Itse olen pappi, poliisi, lasten- ja eläintensuojeluviranomainen sekä sotilas. Olen kuullut myös että RSF (Raisio Satanic Front) kokoontuisi vuoronperään mäkibaarissa ja holovissa. Ja että sulkemisajan jälkeen alkavat ne todelliset pidot joissa veri virtaa eikä uhreissa säästellä.
- RR Death Squad
Mellakkapoliisi kirjoitti:
Itse olen myös ollut poliisivoimissa jo 35v josta 20v mellakkapoliisina, täytyy myöntää että vastaavaa levottomuutta ei ole muualla tullut vastaan. Paikalliset tietävät kyllä että jos ilta-aikaan kulkee pubin ohi tulee melko varmasti puukosta tai yritetään kaupata huumeita. Ikävää että pubiin kerääntyvät kaikki alamaailman vaikuttajat, mutta oletteko miettinyt miksi? Itse epäilen että pubin henkilökunta myy jotain tiskin alta.
et varmaan tiedä mitä Britannias tapahtu!
- Sherlock...
RR Death Squad kirjoitti:
Being the chief of british police department, I'm quite sure I know what's been going on in here. And it's still nothing compared to what's going on in Raisio....
- Vakiasiakas
RR Death Squad kirjoitti:
Tuu tänne takahuoneesee.... Mulla on barabellumi.
- Tos on
Vakiasiakas kirjoitti:
Tuu tänne takahuoneesee.... Mulla on barabellumi.
Äitilläs oli bellumi kun sinua takahuoneessa teki.
- Allu vaan
Tos on kirjoitti:
Äitilläs oli bellumi kun sinua takahuoneessa teki.
Mulla on parempi tikipoksi ku sulla on ollu koskaan.
- porttipubi
Katukaa Ihmiset kirjoitti:
Itse olen pappi, poliisi, lasten- ja eläintensuojeluviranomainen sekä sotilas. Olen kuullut myös että RSF (Raisio Satanic Front) kokoontuisi vuoronperään mäkibaarissa ja holovissa. Ja että sulkemisajan jälkeen alkavat ne todelliset pidot joissa veri virtaa eikä uhreissa säästellä.
Itse olen päihdevalistaja, pappi, sairaanhoitaja, poliisi ja maailmansodan veteraani. Mielestäni Kolmospubi on selvä portti suurempiin yökerhoihin ja siksi kiellettävä!
- Raaka-Raisio
Ei Raisiossa oo koskaan ollu turvallista... :D
- I B I Z A
W E.np kirjoitti:
Luulisin tietäväni asiasta 25v.poliisiurani myötä.Saako sieltä amfetamiinia?
- insider
I B I Z A kirjoitti:
Saako sieltä amfetamiinia?
Riippuu ihan siitä onko jääkarhu-Make vapailla, kysy puoskarilta.
- tziisus
hanki elämä
- Lil' Chavo
Kolmospubi on kiva paikka! siellä saa laulaa ja tanssia jos kysyy luvan! :)
- suivaantunut
ei voi kun ihmetellä, miten väkivaltaiseksi tää nyky-yhteiskunta on mennyt :O
- Wiskaali minäkin
paljon raisiossa poliiseja ja juoppoja!Ja ne molemmat kirjoittelee tänne oikein urakalla...
- Tänäänkin kolmosessa
Wiskaali minäkin kirjoitti:
paljon raisiossa poliiseja ja juoppoja!Ja ne molemmat kirjoittelee tänne oikein urakalla...
Meillä poliiseilla on sellainen käytäntö että aina kun tulee uusia hakuja niin mennään Kolmospubiin "undergroundbisselle." Ei tarvitse yleensä kauan odottaa että saadaan syylliset kiinni koska kaikki Varsinais-Suomen rikolliset hengailevat siellä.
- tahtoisin tutustua
Onko tämä se sama pubi missä on se kuuluisa Raision PUKKI?
- Quki suki
Ei RUKKIA ole ollut enää valovuosiin...
- pukin fanittaja
Quki suki kirjoitti:
Ei RUKKIA ole ollut enää valovuosiin...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9034431
Tätä tarkotin, oisin kaljat halunnu tarjota...
- Tarkastaja
Kiitos kun ilmoitit, suljemme sen huomenna ettei mielenrauhasi järky enää enempää :)
- Kioskintäti
ei kolmospubii saa sulkee!! minkä kautta mä sit meen kotiin? tai jonku toisen kotiin :(
- Puoskari...
Mä en haluu nukkuu kadulla tänään....
- ihmettelevä...
pääl hölmöja ja sairaita, kun tänne tuollaisia juttuja viittitte kirjottaa, YÖK !!!
Eikö teillä ole omaa elämää lainkaan ?
Hirttäkää ittenne aikanne kulux :D - Sairas(ko)
ihmettelevä... kirjoitti:
pääl hölmöja ja sairaita, kun tänne tuollaisia juttuja viittitte kirjottaa, YÖK !!!
Eikö teillä ole omaa elämää lainkaan ?
Hirttäkää ittenne aikanne kulux :D:'(
- trapölmeikkeri
Minä olen samaa mieltä, itseni on kannettu jo 12 kertaa tämän vuoden aikana putkaan kyseisestä paikasta! Miksei raisiossa ole pubeja joissa voi riehua ilman että joutuu putkaan?
- Yllättynyt
Kävin perjantaina Kolmosessa, oli todella mukava tanssiravintola, ei yhtään sellainen räkälä kuin täällä palstalla annetaan ymmärtää. Paikalla oli kuultavana myös taidokasta karaoke-laulua ainaisen jukeboksin lisäksi. Käyn kyllä ehdottomasti toistekin ;)
- Tyytyväinen asiakas
Minäkin ihmettelen näitä kommentteja, ei siellä ole koskaan mitään niin ihmeellistä tapahtunut ainakaan silloin kun itse olen käynyt... Taitaa olla taas kukkahattutädit liioittelemassa.
- BaariÄijä
Tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Minäkin ihmettelen näitä kommentteja, ei siellä ole koskaan mitään niin ihmeellistä tapahtunut ainakaan silloin kun itse olen käynyt... Taitaa olla taas kukkahattutädit liioittelemassa.
Menkää pub jaskaan siellä osataan käyttäytyä ja siellä on hyvän näköisiä muijia.
- ois kiva nähdä
Tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Vieläkö se Artturi käy siel Kolmosessa?
- surkee paikka
ois kiva nähdä kirjoitti:
ja yksi sekopäinen muija roikkui tiskillä selittämässä myyjälle kuinka joku oli tehnyt tai yrittänyt itsaria ja tarinaa sillä riitti mm.Hakkaraisesta ja Helistä...
- Varma tieto
ois kiva nähdä kirjoitti:
Jos se on rikollinen tai poliisi niin luultavasti käy, ellei oo linnassa.
- surkkiaa
surkee paikka kirjoitti:
ja yksi sekopäinen muija roikkui tiskillä selittämässä myyjälle kuinka joku oli tehnyt tai yrittänyt itsaria ja tarinaa sillä riitti mm.Hakkaraisesta ja Helistä...
en käykään; ei ole tarvetta.
- Niin just
surkkiaa kirjoitti:
en käykään; ei ole tarvetta.
Pubikeskusteluun on ihan vitun fiksua tulla ihan vaan kertomaan ettei ole tarvetta käydä pubissa.
- HuumorinkukkaNen
Hauska ja humoristinen viestiketju!
- 3C:n naapuri
tällaista tapahtuu meidän omalla takapihalla!!! Purkutuomio pitäisi antaa tuolle rikollisten lymypaikalle!
- Pöyristyttävää
Kävin viime viikonloppuna kolmosessa, poliisit kävi illan aikana 5 kertaa paikalla, kuutena kertana joku vietiin putkaan!!! Eikö tuota voisi jo sulkea kun se vetää raisioon naapurikuntien rikollisia???
- Aijaa?
Mielenkiintoinen väite, koska itse myös olin siellä viikonloppuna vieläpä molempina päivinä, ja ihan valomerkkiin asti eikä kertaakaan poliisit käynyt.
- PaikallinenTapaus
Aijaa? kirjoitti:
Mielenkiintoinen väite, koska itse myös olin siellä viikonloppuna vieläpä molempina päivinä, ja ihan valomerkkiin asti eikä kertaakaan poliisit käynyt.
vai etkö vaan huomannut kun olit niin keskittynyt rikollisten hyysäämiseen!! Itse olin pihalla melkeen koko ajan katselemassa kun ei kestänyt kuunnella kun se Jääkarhu-Make laulo taas koko illan Tauskia! Alun perin tulivat paikalle kun Ibiza löi sitä yhtä fruittaria kiikun kettingillä niin että veri tirskahti. Joku mimmi kyllä nukku pöydässä tapahtumien aikana, en tiedä oliko sama Aija kun äskeisessä viestissä..
- pubi-äiä
PaikallinenTapaus kirjoitti:
vai etkö vaan huomannut kun olit niin keskittynyt rikollisten hyysäämiseen!! Itse olin pihalla melkeen koko ajan katselemassa kun ei kestänyt kuunnella kun se Jääkarhu-Make laulo taas koko illan Tauskia! Alun perin tulivat paikalle kun Ibiza löi sitä yhtä fruittaria kiikun kettingillä niin että veri tirskahti. Joku mimmi kyllä nukku pöydässä tapahtumien aikana, en tiedä oliko sama Aija kun äskeisessä viestissä..
En minä nähnyt muuta kun sameaa valoa ja pulveria pöyällä... Mut mä oonki vaa tämmöne pubi-äiä'
- NytRiittääJo
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032013404398_uu.shtml
Kolmosessa taas riehuttu oikeen tosissaan, nyt tarkastajat HERÄTYS!!!! - .
koska kyseiseen pubiin on biljardipöytä mukama tullut? mietitäänpä asiaa uudestaan.
- viljo111
Turun seudun paras pubi,onko missään parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740