Netistä etsii eri treffipalstoilta naisia, kenenkään kanssa ei ole tosissaan, sydänsuruja saat kun häneen tutustut ja rakastut ja sitten hän jättää ja vaihtaa uuteen.
Naiset varokaa RAISION PUKKIA!
34
1626
Vastaukset
- ISO-Terska..vaan
Älä sie höpötä!Jos siust en niin piitannutkaan niin toisen kanssa oon tosissain....Kyttäsit vaa miu olemattomii rahoi ja kun oon niin hyvä sängys...! ;-)
- näin on !
Älkää turhaan rakastuko, hän ei rakasta ketään kauaa!!!!
- valma44
Mahtaako pukki olla sama vikkeläjalkainen mies jolla oli oma asuntovaunu tai auto panokoppina? Tarjosi viihdyketä vastapäätä asuville. kun piti seurojaan naimisissa olevien naisten kera kopissansa.
- kunnonkannut
Viittaat ilmeisesti erääseen g:llä alkavaan nimimerkkiin? Henkilöä ja tapausta tuntematta (vain ilmoituksen joskus nähnyt) sanon vaan että semmosta se on. Ja on ollut kautta ihmiskunnan historian. Uusia ja tuoreita on tarjolla koko ajan, miksi tyytyä yhteen?
Tästä on todennut eräs nyt jo yli 80 v. mies (jota hänen nuoruusaikanaan rumasti huoripukiksi nimiteltiin) että "miksi mennä naimisiin ja tehdä yksi nainen onnettomaksi kun voi elää vapaana ja tehdä monia onnelliseksi".
Mietipäs tuota. Elämä jatkuu, ei muuta kuin uusia tuulia (ja pukkeja) kohti !- katkera "vanha" ämmä
Ei ole misterg vaan mister paska näitä on näköjään monta RAISIOSSA. Varokaa älkää haavoittako sydäntänne! Kyllä hän temput tietää millä nainen lankeaa, ollaan muka kiinnostuneita mitä naiselle kuuluu joka päivä laitetaan aamuin illoin ja keskipäivällä viestiä ja ollaan kiinnostuneita että miten on päivä mennyt sehän on mukavaa kun joku välittää ym. Sillä saadaan sitten nainen koukkuun, sitten seuraa saantivaihe, sitten seuraa jättövaihe. Näin se menee loputtomiin ja naisia riittää! Elämä ei jatku tän pukin jälkeen koska sen jälkeen et enää luota yhteenkään mieheen ja elät sydän haavoitettuna ja murskattuna katkerana vanhanapiikana koko elämäsi.
- glada vappen
katkera "vanha" ämmä kirjoitti:
Ei ole misterg vaan mister paska näitä on näköjään monta RAISIOSSA. Varokaa älkää haavoittako sydäntänne! Kyllä hän temput tietää millä nainen lankeaa, ollaan muka kiinnostuneita mitä naiselle kuuluu joka päivä laitetaan aamuin illoin ja keskipäivällä viestiä ja ollaan kiinnostuneita että miten on päivä mennyt sehän on mukavaa kun joku välittää ym. Sillä saadaan sitten nainen koukkuun, sitten seuraa saantivaihe, sitten seuraa jättövaihe. Näin se menee loputtomiin ja naisia riittää! Elämä ei jatku tän pukin jälkeen koska sen jälkeen et enää luota yhteenkään mieheen ja elät sydän haavoitettuna ja murskattuna katkerana vanhanapiikana koko elämäsi.
en tiedä yhtään, kenestä pukista tai pukeista nyt puhutaan, mutta voi hyvä ihminen....unohda jo koko pukki. jos hän sattuu näitä palstoja lukemaan niin arvaa vaan kuinka hauskaa hällä on?
tekstistäs päätellen et ole ihan nuori, joten ajattele asiaa niin päin, että elithän ennen tuon pukin tapaamistakin. mikset eläis sen jälkeenkin?
kevät tulee vaikka vettä satelee, kyllä se siitä! pukkeja mahtuu maailmaan, myös naispuolisia. - glad mittumari tulos
glada vappen kirjoitti:
en tiedä yhtään, kenestä pukista tai pukeista nyt puhutaan, mutta voi hyvä ihminen....unohda jo koko pukki. jos hän sattuu näitä palstoja lukemaan niin arvaa vaan kuinka hauskaa hällä on?
tekstistäs päätellen et ole ihan nuori, joten ajattele asiaa niin päin, että elithän ennen tuon pukin tapaamistakin. mikset eläis sen jälkeenkin?
kevät tulee vaikka vettä satelee, kyllä se siitä! pukkeja mahtuu maailmaan, myös naispuolisia.Puhut asiaa ja tuossa katkera x yrittää vain mustamaalaata.....Kyllähän minä tunnistin heti ja oikeasti huvittaa ja hiukan kyllä säälittääkin...
- pukin hyväksikäyttäm
glad mittumari tulos kirjoitti:
Puhut asiaa ja tuossa katkera x yrittää vain mustamaalaata.....Kyllähän minä tunnistin heti ja oikeasti huvittaa ja hiukan kyllä säälittääkin...
Mitä kaikkea sitä pukkina on tullut tehtyä ! Oikeasti kaikki naiset pysykää erossa tuosta äijäst ei muuta kuin käyttää naisia seksuaalisesti hyväksi kyllä kelpaa nainen korkattavaksi vaikka ei kauaa muuten kelpaakaan.
- Ei jaksa enää...
pukin hyväksikäyttäm kirjoitti:
Mitä kaikkea sitä pukkina on tullut tehtyä ! Oikeasti kaikki naiset pysykää erossa tuosta äijäst ei muuta kuin käyttää naisia seksuaalisesti hyväksi kyllä kelpaa nainen korkattavaksi vaikka ei kauaa muuten kelpaakaan.
HILJAA PÄIVI ja hanki oma elämä...!!!
- heti heti heti
Ei jaksa enää... kirjoitti:
HILJAA PÄIVI ja hanki oma elämä...!!!
Kun sun naisten aarreaitta suomi24 treffit ja city tyrehtyy, kaikki tietävät mikä sä olet miehiäsi ettet esitä mitään kunnon miestä, kun et ole sellainen vaan tunteeton pukki. Ja sitten sullakaan ei enää ole elämää kun sieltä ei voi aina hakea ja ammentaa uutta korvikenaista kun yhden jättää. Itse olet maineesi kerännyt ja aiheuttanut kerron vain totuuden sinusta, se ei ole mustamaalausta.
- Päivi kans
heti heti heti kirjoitti:
Kun sun naisten aarreaitta suomi24 treffit ja city tyrehtyy, kaikki tietävät mikä sä olet miehiäsi ettet esitä mitään kunnon miestä, kun et ole sellainen vaan tunteeton pukki. Ja sitten sullakaan ei enää ole elämää kun sieltä ei voi aina hakea ja ammentaa uutta korvikenaista kun yhden jättää. Itse olet maineesi kerännyt ja aiheuttanut kerron vain totuuden sinusta, se ei ole mustamaalausta.
näitä viestejä kirjottaa ?
- Kuka kummajainen
Päivi kans kirjoitti:
näitä viestejä kirjottaa ?
No tietysti poika nimeltä Päivi.
- näin laulelee
Laulelee näin yks kaks ja kol ja nel naisia huijailen
tykkään Paulasta Saarasta ja Riitasta
Vähän Monikaa elämässäin
vähän Eerika viereilläin
Riitta on mitä tarvitsen
Tiina on vaan se jonka nään
Vähän laitan Sandraa auringos
ja sit vähän Saaraa koko yön
Jessikä tääl mä oon
vähän laittelen kaikkii teitä vaan se tekee minusta miehen.
Ja naislistoja laadiskelen ja niitä nettiin laittelen kukaan ei mulle kelpaa mutta vähäksi aikaa vaan kun naisia huijailen ja siinä sivussa skidejä hoivailen aina en ehdi panollein kun pitää välillä olla sentään daaaad- Kukin tavallaan
Mulle kelpaisi sellainen pukki iltojen ratoksi,vähäksi aikaa :)
Kun olen kuukausia ollut ilman. - vinkkejä miten
Kukin tavallaan kirjoitti:
Mulle kelpaisi sellainen pukki iltojen ratoksi,vähäksi aikaa :)
Kun olen kuukausia ollut ilman.Muista sitten käydä ahkeraan suihkussa koska pukille ei kelpaa muuta kuin suihkunraikas pesä ja jos olet tunti sitten käynyt suihkussa se ei riitä.
- surrurr
Sur, rur, rukki.
Tarhassa suuri pukki.
Ai, ai, veitikka,
et saa pukkia härnätä. - Usutus
pukkiin, paitsi joulupukkiin. Onko se sisäinen ääni, joka usuttaa?
- EN RAKASTA !
Ja pidän huolen siitä ettei kukaan muukaan. Syksyllä voi pukilla olla hieman kiire kun pitää sarvipäitä jahdata, mutta talvella on aikaa jahdata naisia.
- törkeä on pukki
EN RAKASTA ! kirjoitti:
Ja pidän huolen siitä ettei kukaan muukaan. Syksyllä voi pukilla olla hieman kiire kun pitää sarvipäitä jahdata, mutta talvella on aikaa jahdata naisia.
Hän jättää tosi törkeästi, julmasti, ja lapsellisesti naisia. Ei kerro kunnolla, että on jo netistä löytänyt uuden, että edes hakee uutta! Sähköpostilla ei saa yhteyttä sen laittaa niin, että se tulee lähettäjälle takaisin, tekstareita ei saa lähettää se on häirintää ja jos menen hänen talonsa luo hän kutsuu poliisit näin on rauha panna uutta nettinnaista ja vanhat naiset pysyy poissa.
- ei liikuta
törkeä on pukki kirjoitti:
Hän jättää tosi törkeästi, julmasti, ja lapsellisesti naisia. Ei kerro kunnolla, että on jo netistä löytänyt uuden, että edes hakee uutta! Sähköpostilla ei saa yhteyttä sen laittaa niin, että se tulee lähettäjälle takaisin, tekstareita ei saa lähettää se on häirintää ja jos menen hänen talonsa luo hän kutsuu poliisit näin on rauha panna uutta nettinnaista ja vanhat naiset pysyy poissa.
Eikö teitä Raisiolaisia hävetä että siellä asuu tälläinen naisia kohtaan huonosti käyttäytyvä mies?
- nainen ihanainen
ei liikuta kirjoitti:
Eikö teitä Raisiolaisia hävetä että siellä asuu tälläinen naisia kohtaan huonosti käyttäytyvä mies?
koskaan ollut niin epätoivoinen, että netistä ukkoa hakisin. sielä kun pystyy valehtelemaan suut ja silmät täyteen. jos ei vastaan kävelemällä oo löytynyt, olen ollut ilman. mutta vastaan on tullut se oikea ja yhdessä oltu 15v.
en siis jaksa mistään pukeista välittää tuon taivaallista. - vitun ärsyttävää
nainen ihanainen kirjoitti:
koskaan ollut niin epätoivoinen, että netistä ukkoa hakisin. sielä kun pystyy valehtelemaan suut ja silmät täyteen. jos ei vastaan kävelemällä oo löytynyt, olen ollut ilman. mutta vastaan on tullut se oikea ja yhdessä oltu 15v.
en siis jaksa mistään pukeista välittää tuon taivaallista.Mutta kun en mä löydä mistään muualta miestä. En ehdi käydä missään baarissa tai oikeastaan en sinne yksinkään viitsi mennä ja kaikki ystävät ovat naimisissa ja tekevät vauvoja ei ne lähde mun seuraksi. Ainut vaihtoehto on etsiä netistä, mutta juuri tuollaisia paskoja miehiä siellä sitten. Ja vielä luulee voivansa perustaa Raisioon haaremin, silleen että haaremiin kuuluvat naiset ei tiedä kuuluvansa haaremiin vaan luulevat olevansa ainoita. Mutta nytpä on paljastettu mikä pukkihaareminpitäjä se Raisiossa asustelee.
- hän vitunpaska mies!
Pukki neljän lapsen isä ja se ei ole tehnyt hänestä yhtään inhimillisempää, paska naistenmetsästäjä on silti !!!!????
- Nainen, Turusta
ccdate, e-kontakti, suomi24 ... siinä muutama deitti, joissa mulla on profiili ollut. Aina on mies ollut heti liian innostunut. Tyyliin: "sinut minä otan". Moni kaukanakin asustava on jo kirjoitteluvaiheessa pilannut hyvin alkaneen tutustumisen liiallisella tunteilullaan. Kun sitten on livenä treffattu, ovat heti Turkuun muuttamassa. Olen siis ollut monen äijän "elämänsä nainen". Kaikki olen jättänyt!!!
Minkälainen nainen sinä valittaja olet, kun et miehille kelpaa?
Sorry tämä suora kysymys, mutta kuulostaa ihan kummalliselta. Kyllähän nainen aina miehen saa, siis vaikka aviomiehen, jos vain huolii. Näin olen tiennyt asian olevan tähän asti.
Missä deitissä tuo G:llä alkava raisiolainen "jättäjä" luuraa.
Jos se on ns. kaikki naiset jättänyt ... on aika hänen itsensä tulla kerrankin jätetyksi! Hahaa. - puk luurraa
Nainen, Turusta kirjoitti:
ccdate, e-kontakti, suomi24 ... siinä muutama deitti, joissa mulla on profiili ollut. Aina on mies ollut heti liian innostunut. Tyyliin: "sinut minä otan". Moni kaukanakin asustava on jo kirjoitteluvaiheessa pilannut hyvin alkaneen tutustumisen liiallisella tunteilullaan. Kun sitten on livenä treffattu, ovat heti Turkuun muuttamassa. Olen siis ollut monen äijän "elämänsä nainen". Kaikki olen jättänyt!!!
Minkälainen nainen sinä valittaja olet, kun et miehille kelpaa?
Sorry tämä suora kysymys, mutta kuulostaa ihan kummalliselta. Kyllähän nainen aina miehen saa, siis vaikka aviomiehen, jos vain huolii. Näin olen tiennyt asian olevan tähän asti.
Missä deitissä tuo G:llä alkava raisiolainen "jättäjä" luuraa.
Jos se on ns. kaikki naiset jättänyt ... on aika hänen itsensä tulla kerrankin jätetyksi! Hahaa.Kyl sekin on varmaan jätetty ei se kaikkia naisia saa. Ei se mikään saalis ole, köyhä persaukinen ja neljän lapsen elarit. Mutta se etsiikin rikkaita naisia !
- miu serkku se oli
puk luurraa kirjoitti:
Kyl sekin on varmaan jätetty ei se kaikkia naisia saa. Ei se mikään saalis ole, köyhä persaukinen ja neljän lapsen elarit. Mutta se etsiikin rikkaita naisia !
meni kuulemma ruattin rinsessan kans avioon vääril nimil....Jätti kuitenkin reson ja koko finlandian...
- hojdå
miu serkku se oli kirjoitti:
meni kuulemma ruattin rinsessan kans avioon vääril nimil....Jätti kuitenkin reson ja koko finlandian...
SE ei oo ruotsin prinsessaa nähnytkään, varoitus älkää rakastuko sarvipäiden jahtaajaan täys paska koko mies !
- riivinrauta
hojdå kirjoitti:
SE ei oo ruotsin prinsessaa nähnytkään, varoitus älkää rakastuko sarvipäiden jahtaajaan täys paska koko mies !
tuo ylenpalttinen seksikin on,en itekkään tykänny ku joka päivä pit raottaa.Kolme kertaa viikos saa riittää
- puk ei pök enää
riivinrauta kirjoitti:
tuo ylenpalttinen seksikin on,en itekkään tykänny ku joka päivä pit raottaa.Kolme kertaa viikos saa riittää
Kun alkaa olemaan 45 jo raision pukilla lasissa ei se näköjään jaksa kovin usein enää tänne käy valittamassa sitten. Turun seudun naiset on käynyt kaikki läpitte ja sillä oikein kehuskeli tuolla tapasimme suomi24 keskustelussa oli lista häneltä, että maija2 jos oli kaksi samannimistä maijaa ja liisa ja terttu jne kuinka montaa oli ja sitten oli vielä panojärjestyskin, että ketä oli ensin ja ketä sen jälkeen olis näyttänyt tän listan heti ensitapaamisella, tietäisi mihin ranking listalle sitä nainen joutuu, jos vielä haluaa sen jälkeen kun tietää irstaan pukin kanssa olla. Valitettavasti lista on poistettu sieltä !
- Että silleen
kun ei yhtään tiedä kenestä on kyse. Joten turha varotella.
- Kohtalotoveri
Tiesinhän minä että Raisio on petollisia miehiä pullollaan, mutta että oikein tuollainen PUKKI! Oikea synnin pesä koko kaupunki. Itse en antaisi ilman sormusta.
- Buggi Pukki pökki
sormuksen jos annat...;D
- Voehan tokkiisa
varroo pukkii ku en oo ies ikinä nähnäkkää...
- PUKKIn fani
Mistähän kyseinen mies löytyy? Tahtoisin kaljat tarjota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912