Minä söin isotretinoin -kuurin, joka loppui kesällä. Sen jälkeen ei finnejä ole naamassa ollut kuin ehkä pari, mutta finnejä on tullut mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Esimerkiksi polveen, päänahkaan, korviin ym. Olkavarteni ovat myös AIVAN TÄYNÄ pieniä ihonvärisiä näppyjä. Joistan näistä tulee märkäpäitä, mutta vain harvoista.
En tiedä onko tämä oire isotretinoinista johtuvaa sillä itselläni noita näppyjä on ollut jo ennen kuurin syömistä, mutta huomattavasti vähemmän eivätkä ne koskaan muuttuneet märkäpäiksi. Onko kenelläkään tietoa mitä nämä näpyt ovat ja mistä ne johtuvat ? Jotkut näpyt saattavat olla hieman punertavia, mutta lähes kaikki ihonvärisiä pieniä näppyjä.
En tiedä onko tämä oire isotretinoinista johtuvaa sillä itselläni noita näppyjä on ollut jo ennen kuurin syömistä, mutta huomattavasti vähemmän eivätkä ne koskaan muuttuneet märkäpäiksi. Onko kenelläkään tietoa mitä nämä näpyt ovat ja mistä ne johtuvat ? Jotkut näpyt saattavat olla hieman punertavia, mutta lähes kaikki ihonvärisiä pieniä näppyjä.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.