Kävin vuonna -94 junnujen lätkäturnauksessa Itävallassa ja siellä tarjoiltiin lämmintä, väriltään punaista juomaa. Käsitin sen olevan jotain teetä. Nyt vanhemmalla iällä olen yrittänyt selvittää mitä tuo juoma oikein oli mutta laihoin tuloksin. Tietäisikö täällä joku mitä olen tuolloin juonut.
Punainen tee??
3
526
Vastaukset
- T-addict
Jotain kiinalaista teetä luultavasti pu-er teetä?
Tosta osotteesta löytyy muutamia laatuja juuri pu-erista
http://www.teekauppa.fi/epages/OVK.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/08052009-140847/Categories/Assortment/Puerhtee - .....
Roibos on myös punaista.
- KimmoS
Rooibos teetä juuri kokeilin mutta ei ollut ainakaan sitä. Sitäkin on vaikka ja mitä laatuja/makuja joten välttämättä ei voi kieltää Rooibosta kokonaan. Kokeilemani tee oli Rooibos Naturel ja vaikka ei kohdalle osunutkaan niin pidin siitäkin. Pitänee mennä ihan oikeaan tee kauppaan tutkimaan noita Pu-er laatuja jahka takaisin kotiseuduille töiltäni ehdin.
Kiitos vastauksista =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1676494Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1023011Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1021835Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am471566Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111280Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m81164- 141153
- 541110
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751043- 171040