Kävin vuonna -94 junnujen lätkäturnauksessa Itävallassa ja siellä tarjoiltiin lämmintä, väriltään punaista juomaa. Käsitin sen olevan jotain teetä. Nyt vanhemmalla iällä olen yrittänyt selvittää mitä tuo juoma oikein oli mutta laihoin tuloksin. Tietäisikö täällä joku mitä olen tuolloin juonut.
Vastaukset 3
- T-addict
Jotain kiinalaista teetä luultavasti pu-er teetä?
Tosta osotteesta löytyy muutamia laatuja juuri pu-erista
http://www.teekauppa.fi/epages/OVK.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/08052009-140847/Categories/Assortment/Puerhtee - .....
Roibos on myös punaista.
- KimmoS
Rooibos teetä juuri kokeilin mutta ei ollut ainakaan sitä. Sitäkin on vaikka ja mitä laatuja/makuja joten välttämättä ei voi kieltää Rooibosta kokonaan. Kokeilemani tee oli Rooibos Naturel ja vaikka ei kohdalle osunutkaan niin pidin siitäkin. Pitänee mennä ihan oikeaan tee kauppaan tutkimaan noita Pu-er laatuja jahka takaisin kotiseuduille töiltäni ehdin.
Kiitos vastauksista =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861563
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10757Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567