mitä pitäisi tehdää

Minnsku88

Moikka! Oon nuori nainen ja seurustellu vuoden vasta. En oo enne tiennykkään että voisin olla näinkin mustasukkane.. Minulla on ihana avomies, tää mieheni on aika kokenut naisien kanssa ja se minua ärsyttääkii aivan suunnattomast. Hänellä on ollut yhdenyön suhteita, jos jonbkin verran (max 1kk seurustelusuhteita) yms... Tämä mieheni ennen katseli hirrveäsgti kaikkia naisia. Tekee sitä vieläkin kyllä. Oon oppinu vähentämää'n puoleen näitä mustasukkasuus kohtauksiani, koska tää ukkoni on vannoutunut, ja näyttänyt monet kerrat että ei muita tarvitse. Mutta ai *****, kun en ymmärrä miks silti aina haluun tietää hänen entisistään ja tutkiskella niitä asioita.

Hänellä oli samalla työpaikallaan hänen ja monien muidenki mielestä hirveen hyvännäkönen tytsy. No tää mieheni aina kävikin hänen kanssa jutusteleMaassa jne.. Kaikkein eniten pöyristytti kun hän sanoi joskus himoinneensa häntä. HEHÄN OVAT KAVEREITA?! minkälaine kaveri suhde se semmonen on? SIitähä minä loukkaannuin pahasti.onko mies tutustunut tähän vain sen takia, että hän on "hyvännäköinen"? Mieheni laittoi häneen kokonaan poikki kun muutaman kerran juteltiin asiasta. ihmettelenkin miksi hän pisti popikki kokonaan, olikohan heillä oikeasti sitten jtn juttua. Tällä tytöllä oli poikakaveri.

Nämä tälläset suututtaa minua vieläkin vaikka nosita on jo aikaa... Ärsyttää kun mieheni katseesta jo näkee kuka nainen hänen mielestään on hyvännäkönen. EN jaksa kohta enää.. Mikä minua vaivaa?!? ANTAKAA VINKKEJÄ

3

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oouou

Kannattaa varmaan sanoa sille miehelle, että tuollainen häiritsee. Mun mielestä kuulostat ihan terveellä tavalla mustasukkaiselta. Aika harva tuollaista toimintaa kumppaniltaan toivoisi... Ja on aika törkeää kertoa tyttöystävälleen, kuinka himoitsee jotakuta toista! Enpä ihmettele, että asia vaivaa.

• Minsskulii

joo huh kun joku sanoi järkeä päähän. Eli tämä nyt on ihan "normaalia"... Mutta vieläkii pyörii kyseisestä henkilöstä päässä että minkälainne kaverisuhde se oli? Mitään kuulemma koskaan ole tapahtunut, mutta hän sanoi että "eiköhä toi nyt jo kerro sen että jos se seurustelee, niin ettei meillä ikinä mtn ole ollut". Tämä hänen työkaveri ei voi oikeen edes moikata minulle, eikä puhua mitään. What the ****? Mikä tossa nyt on sen homman nimi?

Ollaan kyllä mieheni kanssa puhuttu tästä aiheesta monet kerrat, mutta mitään selvää vastausta ei oikein tahdo tulla että miksi on laittanut siihen tyttöön välit kokonaan?

• kaskaskas

Eikö tärkeintä ole nykyisyys? MIksi vaivaisit itseäsi hänen entisillä suhteillaan? Jokaisella on menneisyys, antaa sen olla. Itseäsi rasitat ja kulutat noilla mietteillä, kun toisaaltaan voisit vaan keskittyä siihen kaikkeen mukavaan ja kivaan, mitä teidän suhteessa varmastikin on. Nyt menetät paljon hyvää.

Varmastikin on niin, että meillä jokaisella tulee joskus himoa, ihastumista ja halua jotain toista, kuin omaa kumppania kohtaan. Minusta on hyvä merkki, että miehesi on esim. laittanut välit kokonaan poikki tuohon yhteen naiseen. Ehkä hän sillä haluaa varmistaa, ettei se ainakaan sotke teidän nykyistä suhdetta. Minusta arvostettavaa toimintaa.

Voisitko myös ajatella, että miehesi kokemus naisista palvelee teidän suhdetta? Tietysti tyhmää sanoa sinulle himoinneensa jotain toista, mutta sattuuhan noita. Jos itseäsi ajattelet, niin varmasti sinustakin moni mies on tosi hyvännäköinen? Niin se on meillä kaikilla. MIkset antaisi asian olla, kun et kuitenkaan voi kontrolloida miehesi ajatuksia. Keksi itsellesi jotain mielenkiintoisempaa mietittävää :) Keskity moneen mukavaan tekemiseen ja tue toista hänen omissaan. Rakasta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe