Gigantin verkkommyntiin luottamus meni

Tilasin 2 viikkoo sitten (21.9.) pesukoneen Gigantin verkkomyynnistä heidän kotiinkuljetuspalvelun takia. Konetta piti olla varastossa, ja toimitusaika oli 2-5 arkipäivää. Tietenkään kone ei ole vieläkään tullut.

Soitin viikko sitten asikaspalveluun, jossa sanoivat etteivät tiedä missä kone on ja milloin se saapuu perille. Kuulemma hävinnyt jonnekin Ruotsin ja Suomen välille, varmaan tippunut laivasta mereen veikkaan. Täytyy myöntää et ihme touhuu. Sähköpostiakin laitoin asiakaspalveluun viikko sitten asiasta, ei vieläkään tullut sieltä mitään vastausta, vaikka lupaavat vuorokauden sisällä vastata niihin.

Masentaa tämä Gigantin touhu, tavarat pitää kyllä etukäteen maksaa, mutta asiakaspalvelu ja toimitus on aivan hanurista. Oli kyllä viimeinen tuote, jonka tuosta paska liikkeestä tilaan, enkä kyllä suosittele kenellekään muullekaan kyseistä liikettä.

Kai tässä vaan pitää odotella sitä, matkahuollon palvelu näyttäis, että kone on ollut matkalla tänne 30.9. alkaen, pitkäthän ne matkat on Suomessakin kuten Ruotsissakin...

4

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllättymään

jos joudut takuuasioissa kääntymään gigantin puoleen.
      gigantin myymissä laitteissa ei ole takuuta.

• pölöjä0

Takuut on ihan samanlailla kuin muissakin liikkeissä. Jos joskus asia ei mene sun mieleen niin ei se tarkoita että kaikki olis päin persettä. Mulla ainakin Gigantin takuut pelanneet oikein hyvin. Ja viestiketjun aloittajalle suosittelen soittamaan asiakaspalveluun uudestaan sillä heillä kuulemma asiakaspalvelu muuttanut kuun vaihteessa 300km ja nyt pitäisi kuulemma toimia paremmin

• takuu..
        pölöjä0 kirjoitti:

Takuut on ihan samanlailla kuin muissakin liikkeissä. Jos joskus asia ei mene sun mieleen niin ei se tarkoita että kaikki olis päin persettä. Mulla ainakin Gigantin takuut pelanneet oikein hyvin. Ja viestiketjun aloittajalle suosittelen soittamaan asiakaspalveluun uudestaan sillä heillä kuulemma asiakaspalvelu muuttanut kuun vaihteessa 300km ja nyt pitäisi kuulemma toimia paremmin

menee siten,että sieltä ostettua laitetta ei voi jättää sinne,että sen saisi takuuhuoltoon.
        asiakas saa itse selvitää,että minne se lähetetään,ja itse se sinne on toimitetaava.
        gigantti pesee kätensä heti kun rahat on tiskissä.

• minä takuu, takuu
        takuu.. kirjoitti:

menee siten,että sieltä ostettua laitetta ei voi jättää sinne,että sen saisi takuuhuoltoon.
        asiakas saa itse selvitää,että minne se lähetetään,ja itse se sinne on toimitetaava.
        gigantti pesee kätensä heti kun rahat on tiskissä.

Gigantissa takuuhuolto toimii ihan kuten muissakin ketjuissa.
        Ei asiakkaan ikinä tarvi itse ottaa selvää mihin tuote lähetetään jos sitä tarvitsee huoltaa.
        Kodinkoneissa on eri juttu koska kuka nyt rupeaa raahaamaan rikkinäistä pesukonetta takaisin Giganttiin jos se hajoaa! Paikallinen kodinkonehuoltaja tulee kotiin korjaamaan koneen jos vain mahdollista.
        Mitään lakia ei ole Suomessa olemassa joka vaatii millekkään tuotteelle yhtään takuuta.
        Takuu on valmistajan tai kaupan vapaaehtoinen juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe