Gigantin verkkommyntiin luottamus meni

Tilasin 2 viikkoo sitten (21.9.) pesukoneen Gigantin verkkomyynnistä heidän kotiinkuljetuspalvelun takia. Konetta piti olla varastossa, ja toimitusaika oli 2-5 arkipäivää. Tietenkään kone ei ole vieläkään tullut.

Soitin viikko sitten asikaspalveluun, jossa sanoivat etteivät tiedä missä kone on ja milloin se saapuu perille. Kuulemma hävinnyt jonnekin Ruotsin ja Suomen välille, varmaan tippunut laivasta mereen veikkaan. Täytyy myöntää et ihme touhuu. Sähköpostiakin laitoin asiakaspalveluun viikko sitten asiasta, ei vieläkään tullut sieltä mitään vastausta, vaikka lupaavat vuorokauden sisällä vastata niihin.

Masentaa tämä Gigantin touhu, tavarat pitää kyllä etukäteen maksaa, mutta asiakaspalvelu ja toimitus on aivan hanurista. Oli kyllä viimeinen tuote, jonka tuosta paska liikkeestä tilaan, enkä kyllä suosittele kenellekään muullekaan kyseistä liikettä.

Kai tässä vaan pitää odotella sitä, matkahuollon palvelu näyttäis, että kone on ollut matkalla tänne 30.9. alkaen, pitkäthän ne matkat on Suomessakin kuten Ruotsissakin...

4

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllättymään

jos joudut takuuasioissa kääntymään gigantin puoleen.
      gigantin myymissä laitteissa ei ole takuuta.

• pölöjä0

Takuut on ihan samanlailla kuin muissakin liikkeissä. Jos joskus asia ei mene sun mieleen niin ei se tarkoita että kaikki olis päin persettä. Mulla ainakin Gigantin takuut pelanneet oikein hyvin. Ja viestiketjun aloittajalle suosittelen soittamaan asiakaspalveluun uudestaan sillä heillä kuulemma asiakaspalvelu muuttanut kuun vaihteessa 300km ja nyt pitäisi kuulemma toimia paremmin

• takuu..
        pölöjä0 kirjoitti:

Takuut on ihan samanlailla kuin muissakin liikkeissä. Jos joskus asia ei mene sun mieleen niin ei se tarkoita että kaikki olis päin persettä. Mulla ainakin Gigantin takuut pelanneet oikein hyvin. Ja viestiketjun aloittajalle suosittelen soittamaan asiakaspalveluun uudestaan sillä heillä kuulemma asiakaspalvelu muuttanut kuun vaihteessa 300km ja nyt pitäisi kuulemma toimia paremmin

menee siten,että sieltä ostettua laitetta ei voi jättää sinne,että sen saisi takuuhuoltoon.
        asiakas saa itse selvitää,että minne se lähetetään,ja itse se sinne on toimitetaava.
        gigantti pesee kätensä heti kun rahat on tiskissä.

• minä takuu, takuu
        takuu.. kirjoitti:

menee siten,että sieltä ostettua laitetta ei voi jättää sinne,että sen saisi takuuhuoltoon.
        asiakas saa itse selvitää,että minne se lähetetään,ja itse se sinne on toimitetaava.
        gigantti pesee kätensä heti kun rahat on tiskissä.

Gigantissa takuuhuolto toimii ihan kuten muissakin ketjuissa.
        Ei asiakkaan ikinä tarvi itse ottaa selvää mihin tuote lähetetään jos sitä tarvitsee huoltaa.
        Kodinkoneissa on eri juttu koska kuka nyt rupeaa raahaamaan rikkinäistä pesukonetta takaisin Giganttiin jos se hajoaa! Paikallinen kodinkonehuoltaja tulee kotiin korjaamaan koneen jos vain mahdollista.
        Mitään lakia ei ole Suomessa olemassa joka vaatii millekkään tuotteelle yhtään takuuta.
        Takuu on valmistajan tai kaupan vapaaehtoinen juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      113
      6969
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      395
      6657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      66
      3362
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      128
      2909
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2504
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      42
      2057
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe