Tilasin 2 viikkoo sitten (21.9.) pesukoneen Gigantin verkkomyynnistä heidän kotiinkuljetuspalvelun takia. Konetta piti olla varastossa, ja toimitusaika oli 2-5 arkipäivää. Tietenkään kone ei ole vieläkään tullut.
Soitin viikko sitten asikaspalveluun, jossa sanoivat etteivät tiedä missä kone on ja milloin se saapuu perille. Kuulemma hävinnyt jonnekin Ruotsin ja Suomen välille, varmaan tippunut laivasta mereen veikkaan. Täytyy myöntää et ihme touhuu. Sähköpostiakin laitoin asiakaspalveluun viikko sitten asiasta, ei vieläkään tullut sieltä mitään vastausta, vaikka lupaavat vuorokauden sisällä vastata niihin.
Masentaa tämä Gigantin touhu, tavarat pitää kyllä etukäteen maksaa, mutta asiakaspalvelu ja toimitus on aivan hanurista. Oli kyllä viimeinen tuote, jonka tuosta paska liikkeestä tilaan, enkä kyllä suosittele kenellekään muullekaan kyseistä liikettä.
Kai tässä vaan pitää odotella sitä, matkahuollon palvelu näyttäis, että kone on ollut matkalla tänne 30.9. alkaen, pitkäthän ne matkat on Suomessakin kuten Ruotsissakin...
Gigantin verkkommyntiin luottamus meni
4
465
Vastaukset
- yllättymään
jos joudut takuuasioissa kääntymään gigantin puoleen.
gigantin myymissä laitteissa ei ole takuuta.- pölöjä0
Takuut on ihan samanlailla kuin muissakin liikkeissä. Jos joskus asia ei mene sun mieleen niin ei se tarkoita että kaikki olis päin persettä. Mulla ainakin Gigantin takuut pelanneet oikein hyvin. Ja viestiketjun aloittajalle suosittelen soittamaan asiakaspalveluun uudestaan sillä heillä kuulemma asiakaspalvelu muuttanut kuun vaihteessa 300km ja nyt pitäisi kuulemma toimia paremmin
- takuu..
pölöjä0 kirjoitti:
Takuut on ihan samanlailla kuin muissakin liikkeissä. Jos joskus asia ei mene sun mieleen niin ei se tarkoita että kaikki olis päin persettä. Mulla ainakin Gigantin takuut pelanneet oikein hyvin. Ja viestiketjun aloittajalle suosittelen soittamaan asiakaspalveluun uudestaan sillä heillä kuulemma asiakaspalvelu muuttanut kuun vaihteessa 300km ja nyt pitäisi kuulemma toimia paremmin
menee siten,että sieltä ostettua laitetta ei voi jättää sinne,että sen saisi takuuhuoltoon.
asiakas saa itse selvitää,että minne se lähetetään,ja itse se sinne on toimitetaava.
gigantti pesee kätensä heti kun rahat on tiskissä. - minä takuu, takuu
takuu.. kirjoitti:
menee siten,että sieltä ostettua laitetta ei voi jättää sinne,että sen saisi takuuhuoltoon.
asiakas saa itse selvitää,että minne se lähetetään,ja itse se sinne on toimitetaava.
gigantti pesee kätensä heti kun rahat on tiskissä.Gigantissa takuuhuolto toimii ihan kuten muissakin ketjuissa.
Ei asiakkaan ikinä tarvi itse ottaa selvää mihin tuote lähetetään jos sitä tarvitsee huoltaa.
Kodinkoneissa on eri juttu koska kuka nyt rupeaa raahaamaan rikkinäistä pesukonetta takaisin Giganttiin jos se hajoaa! Paikallinen kodinkonehuoltaja tulee kotiin korjaamaan koneen jos vain mahdollista.
Mitään lakia ei ole Suomessa olemassa joka vaatii millekkään tuotteelle yhtään takuuta.
Takuu on valmistajan tai kaupan vapaaehtoinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481