Liian mustasukkainen?

mustasukkaisentyttö

Seurustelen aasialaisen miehen kanssa, olemme seurustelleet vasta todella vähän aikaa.
Kaikki muu sujuu loistavasti, mutta ainoa ongelma on, että minusta tuntuu että on LIIAN mustasukkainen.
Ajattelin aluksi että ihan suloista että on vähän mustasukkaisuutta, mutta nyt minun mielestä mennyt jo vähän liian yli...
Hän yrittää lukea tekstiviestejäni, kerran hän melkein repi puhelimen kädestäni ja vaati minua näyttämään minun viestit. Loppujen lopuksi en suostunut näyttämään, ja siitä hän sitten suuttui vähän..
Baariin hän ei halua että menen.. Sanonut että sillon tällön, muttei usein. Ymmärrän sen ettei hän halua että käyn usein baarissa. Olen vain tottunut käymään tyttökavereideni kanssa välillä tanssimassa jne. Yhden kerran kerroin hänelle että olen menossa ehkä ystäväni kanssa käymään baarissa, niin hän ei päästänyt. Hän vielä soitti yöllä tarkistuspuhelun etten vaan ole baarissa. Ja ehdoton kielto on, että en saa tanssia muitten miehien kanssa. Mutta eikö ole ihan normaalia että varattu nainen voi tanssia jonkun miehen kanssa? Siis jos se vaan on tanssia, ja on antanut ymmärtää miehelle että on varattu.
Ja aina jos kirjoitan teksiviestiä, tai soitan jollekkin, hän kysyy kuka se oli, tyttö vai poika jne.. Ja hän ei tunnu hyväksyvän sitä että minulla voi olla miespuolisia ystäviä...
Haluan olla hänen kanssaan, mutta jos nyt heti alkusuhteessa on näin vahvaa mustasukkaisuutta, niin eikö se sitten pahene vielä myöhemmin? Äitini on ainakin opettanut että ei kannata ottaa LIIAN mustasukkaista miestä... hmm no kai sitä täytyy toivoa että hän oppisi luottamaan minuun paremmin. En ole ainakaan tehnyt mitään mikä olisi antanut hänelle epäilyä että pettäisin häntä yms..

1

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "huoraaja"

Olen itse kärsinyt samasta käytöksestä nyt reilut kaksi vuotta, eikä se tunnu helpottavan ajan kuluessa. Tekstiviestien lukeminen, vahtiminen yms. aivan liian tuttua. Rakastan häntä varmaan liikaakin, että tajuaisin lähteä jatkamaan yksin omaa elämääni.
      Tiedätkö että onko poikaystävääsi petetty aikaisemmissa suhteissa? Selvää kuitenki on että tollanen käytös kertoo huonosta itsetunnosta ja uskosta itseensä ja omaan riittävyytensä suuhteessa. Muistatko rohkaista/kehua häntä tarpeeksi ja muistuttaa kuinka tärkeä hän on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      29
      5460
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      167
      1929
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      159
      1561
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1324
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      28
      1238
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1145
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1124
    8. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      50
      1065
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1053
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      895
    Aihe