Neitsyen pettymykset

Neitsytnainen

Olen keski-ikäinen neitsytnainen. Olen koko ikäni saanut pettyä muiden käytökseen. Luvataan jotain, josta ei sitten pidetäkään kiinni. Nyt, tässä iässä ja elämänvaiheessa on pakko todeta, etten luota kuin pariin läheiseen ihmiseen. Kaikki miessuhteet ja useimmat ystävyyssuhteet muiden naisten kanssa ovat olleet yhtä pettymysten sarjaa. Oletteko te muut neitsyet kokeneet samaa vai olenko vain älyttömän herkkänahkainen, koska loukkaannun siitä, että annettuja lupauksia ei pidetä. Muutama esimerkki tältä syksyltä: sunnittelimme ystävättären kanssa matkaa, hän jäi harkitsemaan, muttei koskaan viitsinyt ottaa asiaa enää esille vaan sain pisteen asialle vasta kysyessäni itse. Matkatuttavuus halusi ottaa kamerallaan meistä ja minusta kuvia ja lupasi lähettää ne minulle, sain ne monen kuukauden jälkeen vasta pyydettyäni. Naisporukalla suunnittelimme rapukekkereitä, jotka sitten kuihtuivat kasaan kun puolet porukasta perui jo sovitun jutun. Tässä vain pari esimerkkiä lievimmästä päästä. Jos kertoisin miesten kanssa koettuja pettymyksiä, ei tästä kirjoituksesta tulisi loppua ikinä...

4

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekija

      minulla on aivan samoja juttuja, pettymyksiä toisensa perään. olen 45 v ja toivoisin jo elämääni pysyvää ihmis suhdetta. ei sitä löydy. kaikki vaan jättää ja yksi ihana ihminen kuoli. tunnen että syntymä aikani on kirottu,olisinpa joku muu merkki vaikka leijona. vaikka olen ihan kiltti ja nätti nainen ja lempeä ja vaikka mitä, tahtoisin niin oman rakkaan jonka kanssa matkustella ja istuskella mökillä ym ym. kihloissakin olin, mutta sekin kesti vain muutaman kuukauden kun yks kaks vaan jätettiin. näin surkeeta on tällä neitsyellä.

    • fdgfxdhfxgh

      vaan niin, että ollaan niin "tylsiä", että odotetaan toistenkin pitävän lupaukset - kun itse ei luvata mitään, jollei tiedetä, että pystytään se pitämään..?
      Olen itse myös nelikymppinen Neitsyt ja huomannut saman. Näitä tyhjän lupaajia on aina riittänyt, mutta en jaksa ottaa heitä kovin raskaasti. Mutta siksi itse lupaan aina vain harvemmin mitään - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos joku kaveri lupaa poiketa ensi viikolla eikä häntä sitten näykään, vastaan luultavasti hänen kahvikutsuunsa, että kattellaan toiste...
      Olen seurustellut muutaman vuoden Härkä-miehen kanssa ja siinä on mies, jonka puheisiin voi luottaa. On varovainen lupaamaan mitään, mutta aina sen pitää. Muutama muukin Härkä- ja Kauris-merkkinen kaveri minulla on, suht luotettavia. Mutta vastaavasti esim ilmamerkkiset puhuvat paljon, mutta sanovat vähän...

    • nuorineitsytnainen.

      Ihan normaaleja juttuja. Kaikki ei toimi nopeasti. En mä ainakaan ota tollasia juttuja niin vakavasti ystävyyssuhteita. Eri asia jos koko juttu on jo sovittu ja suunniteltu ja toinen peruu vaan jos ei jaksa tms.

    • ödslgkjrm

      luulen että naiset jotka on syntyneet neitsyen merkissä ovat liian tunnollisia.
      Meidän maailmamme on kaunis, siisti, järjestyksessä, paikka jossa ihmiset ovatt inhimillisiä ja kohteliaita, paikka jossa asiat toimivat, meidän maailmamme on taivas jossa me olemme enkeleitä.
      Neitsyiltä kestää kauan ennekuin kuin kupla täydellisestä maailmasta puhkeaa ja herääminen karuun todellisuuteen ravisutelee kuin myrsky puuta.
      Muut merkit sen jo tietävät... se on liha joka puhuu ja se meidät yhdistää.. että pipo vaan löysemmälle, ei tämä ole kuin elämää vain ja ihmiset suurimmaksi osaksi kusipäitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      319
      2993
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      85
      1667
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      191
      1574
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe