Olen keski-ikäinen neitsytnainen. Olen koko ikäni saanut pettyä muiden käytökseen. Luvataan jotain, josta ei sitten pidetäkään kiinni. Nyt, tässä iässä ja elämänvaiheessa on pakko todeta, etten luota kuin pariin läheiseen ihmiseen. Kaikki miessuhteet ja useimmat ystävyyssuhteet muiden naisten kanssa ovat olleet yhtä pettymysten sarjaa. Oletteko te muut neitsyet kokeneet samaa vai olenko vain älyttömän herkkänahkainen, koska loukkaannun siitä, että annettuja lupauksia ei pidetä. Muutama esimerkki tältä syksyltä: sunnittelimme ystävättären kanssa matkaa, hän jäi harkitsemaan, muttei koskaan viitsinyt ottaa asiaa enää esille vaan sain pisteen asialle vasta kysyessäni itse. Matkatuttavuus halusi ottaa kamerallaan meistä ja minusta kuvia ja lupasi lähettää ne minulle, sain ne monen kuukauden jälkeen vasta pyydettyäni. Naisporukalla suunnittelimme rapukekkereitä, jotka sitten kuihtuivat kasaan kun puolet porukasta perui jo sovitun jutun. Tässä vain pari esimerkkiä lievimmästä päästä. Jos kertoisin miesten kanssa koettuja pettymyksiä, ei tästä kirjoituksesta tulisi loppua ikinä...
Neitsyen pettymykset
4
1303
Vastaukset
- mekija
minulla on aivan samoja juttuja, pettymyksiä toisensa perään. olen 45 v ja toivoisin jo elämääni pysyvää ihmis suhdetta. ei sitä löydy. kaikki vaan jättää ja yksi ihana ihminen kuoli. tunnen että syntymä aikani on kirottu,olisinpa joku muu merkki vaikka leijona. vaikka olen ihan kiltti ja nätti nainen ja lempeä ja vaikka mitä, tahtoisin niin oman rakkaan jonka kanssa matkustella ja istuskella mökillä ym ym. kihloissakin olin, mutta sekin kesti vain muutaman kuukauden kun yks kaks vaan jätettiin. näin surkeeta on tällä neitsyellä.
- fdgfxdhfxgh
vaan niin, että ollaan niin "tylsiä", että odotetaan toistenkin pitävän lupaukset - kun itse ei luvata mitään, jollei tiedetä, että pystytään se pitämään..?
Olen itse myös nelikymppinen Neitsyt ja huomannut saman. Näitä tyhjän lupaajia on aina riittänyt, mutta en jaksa ottaa heitä kovin raskaasti. Mutta siksi itse lupaan aina vain harvemmin mitään - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos joku kaveri lupaa poiketa ensi viikolla eikä häntä sitten näykään, vastaan luultavasti hänen kahvikutsuunsa, että kattellaan toiste...
Olen seurustellut muutaman vuoden Härkä-miehen kanssa ja siinä on mies, jonka puheisiin voi luottaa. On varovainen lupaamaan mitään, mutta aina sen pitää. Muutama muukin Härkä- ja Kauris-merkkinen kaveri minulla on, suht luotettavia. Mutta vastaavasti esim ilmamerkkiset puhuvat paljon, mutta sanovat vähän... - nuorineitsytnainen.
Ihan normaaleja juttuja. Kaikki ei toimi nopeasti. En mä ainakaan ota tollasia juttuja niin vakavasti ystävyyssuhteita. Eri asia jos koko juttu on jo sovittu ja suunniteltu ja toinen peruu vaan jos ei jaksa tms.
- ödslgkjrm
luulen että naiset jotka on syntyneet neitsyen merkissä ovat liian tunnollisia.
Meidän maailmamme on kaunis, siisti, järjestyksessä, paikka jossa ihmiset ovatt inhimillisiä ja kohteliaita, paikka jossa asiat toimivat, meidän maailmamme on taivas jossa me olemme enkeleitä.
Neitsyiltä kestää kauan ennekuin kuin kupla täydellisestä maailmasta puhkeaa ja herääminen karuun todellisuuteen ravisutelee kuin myrsky puuta.
Muut merkit sen jo tietävät... se on liha joka puhuu ja se meidät yhdistää.. että pipo vaan löysemmälle, ei tämä ole kuin elämää vain ja ihmiset suurimmaksi osaksi kusipäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976