Cherrykirsikka,kiltti auta!

Mansikka maalta

Nyt on elämä mullinmallin, auta ja kerro onko tästä nousua ylöspäin. Tuntuu että kaikilla elämän sektoreilla menee nyt huonosti. Mitä teen? Kiitos paljon, jos viitsit vastata.

5

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsikka, ei se sama

      Laita kätesi illalla ristiin ja puhu suoraan elävälle Jumalalle, joka tuntee sinun alkusi ja loppusi ja kaiken siltä väliltä. Miksi kyselet vierailta ihmisiltä, kaltaisiltasi erehtyväisiltä, joilla ei ole kaikkea tietoa ja joiden luotettavuudesta sinulla ei ole varmuutta? Miksi et suoraan Luojaltasi, joka myös kaiken hallitsee? Pyydä Häneltä apua. Pyydä että näkisit tilanteesi selvästi ja nöyryyttä, että näkisit oman osuutesi sotkuissa. Pyydä rohkeutta ja voimaa selvittää se, mitä voit ja toimi myös. Ei Hän kiellä apuaan ihmiseltä, joka tosimielellä lähestyy Häntä ja kunnioittaa Jumalana, Korkeimpana.

      • Mansikka maalta

        Cherrykirsikka on sentään todistettavasti olemassa,ja hän on täällä vastaillut ihmisille. Tiedän oman osuuteni,mutta nyt kysyn miten siitä pääsen pois. Tuntemani jumalasta puhujat ovat ihmisinä niin pahoja, että viimeinenkin usko on lähtenyt. Siis Cherrykirsikka, jos ehdit, niin auttaisitko.


    • Mansikka maalta

      Cherrykirsikka, jos poikkeat näille sivuille, kertoisitko minulle tulevasta?

      • Hei Mansikka! En ole aiemmin vastannut Sinulle, koska pyrin vastailemaan aikajärjestyksessä tulleisiin kysymyksiin - huomaathan, että moni on odottanut tuolla jonon hännillä jo sinua kauemmin...

        Ihan ensiksi tahdon sanoa: viestiisi vastannut toinen kirsikka puhuu asiaa ja tarkoittaa hyvää. Omakin auttamistyöni perustuu Jumalan armoon ja siihen, että Hän on minua auttanut paljonkin läpi elämäni, ja tulee auttamaan Sinuakin kun vain pyydät. Ei ole ollenkaan huono idea ristiä kätensä ja pyytää apua. Koska meillä kaikilla on erilaiset taustat, itse pyrin käyttämään aika neutraalia kieltä näissä katselmuksissani, en puhu yleensä kovin uskonnollissävytteisesti, mutta tässä nyt tämän verran kommenttia...

        Olet juuttunut negatiivisuuden kierteeseen josta on vaikea löytää ulospääsyä. Tuntuu kuin hakkaisit päätäsi seinään mihin suuntaan yritätkin. Ainoa vaihtoehto on aloittaa muutos sisältäpäin; ethän voi muuttaa muita kuin itseäsi. Ota voimalauseeksesi yksinkertaisesti: "Minä olen." Toista näitä kahta sanaa niin usein kuin mahdollista joko hiljaa mielessäsi tai mielellään myös suureen ääneen, ja huomaat niiden voimauttavan ja eheyttävän vaikutuksen. Päivä päivältä olosi helpottuu, haavasi alkavat parantua ja auringonsäteet alkavat läpäistä itse rakentamasi muurin. Muutos ei tapahdu hetkessä, mutta se tapahtuu - usko pois!

        Aurinkoisia syyspäiviä t. cherry :-)


      • Mansikka maalta
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Hei Mansikka! En ole aiemmin vastannut Sinulle, koska pyrin vastailemaan aikajärjestyksessä tulleisiin kysymyksiin - huomaathan, että moni on odottanut tuolla jonon hännillä jo sinua kauemmin...

        Ihan ensiksi tahdon sanoa: viestiisi vastannut toinen kirsikka puhuu asiaa ja tarkoittaa hyvää. Omakin auttamistyöni perustuu Jumalan armoon ja siihen, että Hän on minua auttanut paljonkin läpi elämäni, ja tulee auttamaan Sinuakin kun vain pyydät. Ei ole ollenkaan huono idea ristiä kätensä ja pyytää apua. Koska meillä kaikilla on erilaiset taustat, itse pyrin käyttämään aika neutraalia kieltä näissä katselmuksissani, en puhu yleensä kovin uskonnollissävytteisesti, mutta tässä nyt tämän verran kommenttia...

        Olet juuttunut negatiivisuuden kierteeseen josta on vaikea löytää ulospääsyä. Tuntuu kuin hakkaisit päätäsi seinään mihin suuntaan yritätkin. Ainoa vaihtoehto on aloittaa muutos sisältäpäin; ethän voi muuttaa muita kuin itseäsi. Ota voimalauseeksesi yksinkertaisesti: "Minä olen." Toista näitä kahta sanaa niin usein kuin mahdollista joko hiljaa mielessäsi tai mielellään myös suureen ääneen, ja huomaat niiden voimauttavan ja eheyttävän vaikutuksen. Päivä päivältä olosi helpottuu, haavasi alkavat parantua ja auringonsäteet alkavat läpäistä itse rakentamasi muurin. Muutos ei tapahdu hetkessä, mutta se tapahtuu - usko pois!

        Aurinkoisia syyspäiviä t. cherry :-)

        Uskoni yläkertaan on vuosien varrella hävinnyt, uskon johonkin toiseen maailmaan, mutta raamattu ei ole saanut minua vakuuttuneeksi. Tunnen, ikävä kyllä, raamattua ohjenuoranaan ja oppaanaan pitäviä ihmisiä, jotka soveltavat sitä omiin tarkoituksiinsa ja kohtelevat kanssaihmisiään huonosti. Jokainen pitäköön uskonsa. Itseensä uskominen on tärkeintä, välillä tapahtuu kuiteskin sellaisia asioita, joihin et voi itse vaikuttaa ja jotka loukkaavat sinua. Kiitos neuvoistasi, joka tapauksessa.

        Mansikka-m


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe