Ilmaista täyttömaata Espoossa KIIRE!

Rakennuttaja

Ilmaista täyttömaata tarjolla Espoossa, voidaan tuoda tontillesi. Maa käy esim. pihan täyttöön, moreenia, multaa ja hiekkaa, seassa saattaa olla hieman betonia, oksaa ym. Kiire, kuljetettava parin päivän sisällä, joten soita pian 050 323 5730!

0

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
        Haapavesi
        109
        1471
      2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
        Ikävä
        91
        817
      3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
        Ikävä
        54
        716
      4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
        Ikävä
        35
        711
      5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
        Maailman menoa
        141
        680
      6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
        Suomussalmi
        37
        581
      7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
        Ikävä
        40
        561
      8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
        Kajaani
        203
        551
      9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
        Ikävä
        32
        546
      10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
        Ikävä
        61
        540
      Aihe