Olin asentamassa Soneran koti-tv:tä kaikki sujui hyvin, laitteiden asennus, salasanojen kirjoittaminen, kunnes alkoi lataaminen, jäi junnaamaan 1/2 asennuksesta suoritettu 100%, siihen jäi junnaamaan. Varmaan tunnin annoin sen siinä raksutella, eikä mitään muutosta.
Kuinka kauan tuon vaiheen pitäisi kestää?
adsl-liittymä 2mt langallinen. Ei ehkä nopein mutta luulisi riittävän jos sen saa 1mt seenkin.
Mikä ratkaisu tähän löytyisi?
kotitv-asennus
5
974
Vastaukset
- juupa77
Kotitv ei toimi noin hitaalla liittymällä.
Miksi se sitten on saatavilla myös 1 ja 2 megan yhteyksille?
Kyllä sen luulisi ainakin nykimällä toimivan.- eionnenpekka
sfinski80 kirjoitti:
Miksi se sitten on saatavilla myös 1 ja 2 megan yhteyksille?
Kyllä sen luulisi ainakin nykimällä toimivan.myös 2M liittymä ja kysäisin Soneran asiakaspalvelusta josko saisin tuon kotitv:n mutta sieltä vastattiin, että pitäis olla 24 meganen liittymä jossa se toimii kunnolla ja osoitteeseeni ei sellaista luvattu joten se siitä onnenpekka-jutusta.
- meikämandoliino
toimii se jos kyseessä on valokuituyhteys. Adsl-liittymissä pitää olla 24M. Kysyjälle: otas yhteys asiakaspalveluun. voi olla että tilaus ei ole vielä mennyt järjestelmästä läpi.
meikämandoliino kirjoitti:
toimii se jos kyseessä on valokuituyhteys. Adsl-liittymissä pitää olla 24M. Kysyjälle: otas yhteys asiakaspalveluun. voi olla että tilaus ei ole vielä mennyt järjestelmästä läpi.
Toimii! Ei "vanha" modeemi vaan tukenut ko. palvelua ja hyvin pyörii vaikka nopeus 2mt, ei pätki yhtään.
Eikä ole edes valokuituyhteys käsittääkseni. Ihan puhelinpistokkeesta tulee adsl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742