Olin asentamassa Soneran koti-tv:tä kaikki sujui hyvin, laitteiden asennus, salasanojen kirjoittaminen, kunnes alkoi lataaminen, jäi junnaamaan 1/2 asennuksesta suoritettu 100%, siihen jäi junnaamaan. Varmaan tunnin annoin sen siinä raksutella, eikä mitään muutosta.
Kuinka kauan tuon vaiheen pitäisi kestää?
adsl-liittymä 2mt langallinen. Ei ehkä nopein mutta luulisi riittävän jos sen saa 1mt seenkin.
Mikä ratkaisu tähän löytyisi?
kotitv-asennus
5
923
Vastaukset
- juupa77
Kotitv ei toimi noin hitaalla liittymällä.
Miksi se sitten on saatavilla myös 1 ja 2 megan yhteyksille?
Kyllä sen luulisi ainakin nykimällä toimivan.- eionnenpekka
sfinski80 kirjoitti:
Miksi se sitten on saatavilla myös 1 ja 2 megan yhteyksille?
Kyllä sen luulisi ainakin nykimällä toimivan.myös 2M liittymä ja kysäisin Soneran asiakaspalvelusta josko saisin tuon kotitv:n mutta sieltä vastattiin, että pitäis olla 24 meganen liittymä jossa se toimii kunnolla ja osoitteeseeni ei sellaista luvattu joten se siitä onnenpekka-jutusta.
- meikämandoliino
toimii se jos kyseessä on valokuituyhteys. Adsl-liittymissä pitää olla 24M. Kysyjälle: otas yhteys asiakaspalveluun. voi olla että tilaus ei ole vielä mennyt järjestelmästä läpi.
meikämandoliino kirjoitti:
toimii se jos kyseessä on valokuituyhteys. Adsl-liittymissä pitää olla 24M. Kysyjälle: otas yhteys asiakaspalveluun. voi olla että tilaus ei ole vielä mennyt järjestelmästä läpi.
Toimii! Ei "vanha" modeemi vaan tukenut ko. palvelua ja hyvin pyörii vaikka nopeus 2mt, ei pätki yhtään.
Eikä ole edes valokuituyhteys käsittääkseni. Ihan puhelinpistokkeesta tulee adsl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423