Moro.
Kutsunnat oli tässä vasta ja sieltä tuli sitten E-paperit 2 vuodeksi, koska tutkimukset jalka/selkä -vaivojen osalta kesken..
Jos tutkimusten jälkeen lääkäri antaa minulle C-paperit, niin voinko lähettää ne aluetoimistoon ja hakea sitä kautta vapautuksen? Ettei tarvisi enää kutsuntoihni mennä 2 vuoden päästä. Miten tässä kuuluu toimia? Joutuuko mihinkään erityistarkastuksiin vielä?
E-paprut -> C
kalle655
3
1300
Vastaukset
- joopajoooo
menet kahen vuoden päästä kutsuntoihin, siellä läväytät paperin tiskiin ja kiität luojaa
- kalle6556
Kyllä mä nyt sen tiesin, mut voiko sitä aiemmin tehdä tuota paskaa?
- 463262323
kalle6556 kirjoitti:
Kyllä mä nyt sen tiesin, mut voiko sitä aiemmin tehdä tuota paskaa?
Kyllähän sen voi, jos valittaa päätöksestä, mutta miksi et menisi kutsuntoihin? Pääset erikoisjoukkoon, joiden nimet huudetaan ennen muita. Itse pääsin aivan ensimäisenä lääkärille ja siitä lautakuntaan. Kyllä oli voittajan olo silloin, sen takia voi katsella parikymmentä minuuttia propagandapaskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511457- 639930
- 1505609
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652825
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792613