Jossain näin kuvia vanhoista ja nykyisistäkin laivoista
Nyt en enää löyä niitä
Kertokaa linkkejä
missä kuvia vanhoista laivoista
10
1075
Vastaukset
- mbe320cdi
www.merimieskuvia.net
- ETC....
googleta esim:. Old ship photos..
- mbe320cdi
ETC.... kirjoitti:
googleta esim:. Old ship photos..
www.old ships photos.com sieltä löytyy siis kaikki maailman laivat ja tietoja niistä. Toi ensimmäinen laivakuvat on lähinnä viimeiseltä viideltäkymmeneltä vuodelta kotimaisten laivojen kuvia ja niissä seilanneitten juttuja.
- mbe320cdi
mbe320cdi kirjoitti:
www.old ships photos.com sieltä löytyy siis kaikki maailman laivat ja tietoja niistä. Toi ensimmäinen laivakuvat on lähinnä viimeiseltä viideltäkymmeneltä vuodelta kotimaisten laivojen kuvia ja niissä seilanneitten juttuja.
www.oldshipsphotos.com
- 21
mbe320cdi kirjoitti:
www.oldshipsphotos.com
www.old ships photos.com
- 12
Löydät hyvät linkit erilaisiin laivakuva ym. merenkulkuun liittyviin sivustoihin täältä:
http://www.merimieskuvia.net/Merimieskuvia/Tervetuloa.html- myöskin
www.shipspotting.com
- Kannattaa ; huomioid
Tosiaan on mukava katsella vanhoja kavereiita : Tuossa " Lämminmies " istuu 25 ton ankkurinpäällä .
- Anonyymi
Tuolla on videoita vanhoista laivoista.
https://youtube.com/@msSuukkoII?si=RYkzexhjtm6OHaqR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892