Kamala merkki

ei jaksa yhtään

En jaksa minuuttia enempää, onneksi näitä tapaa harvoin. Tuollaista omahyväisyyttä ja minä-minä-minä asennetta vihaan ihmisissä. Jos he edes olisivatkin omakehunsa mittaisia, mutta kun joka ikinen näistä on korkeintaan keskinkertaisuus.

8

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33 kolmanteeoclc

Viestikenttää ei kuulemani mukaan voisi jättää tyhjäksi.

• eräs leijona

MINÄ en ole kuule yhtään omahyväinen vaikka ITSE sen sanonkin... mur mur...

• mikä sun

AP:n oma horoskooppimerkki on ?

• Moikkamoimoi

Miten joitain ihmisiä voi ärsyttää se että tykätään olla huomion keskipisteenä. Jos ärsyttää katsoa meidän sekoilua niin älä kiinnitä huomiota? :D Niin minäkin teen jos toisen ihmisen käytös ärsyttää.

Harvemmin ärsyttää yleensä tykkään katsoa kun joku rupeaa pelleilemään ja erottuu tylsästä massasta :D

Jaksamisia yhden kahdestatoista ihmisestä sietämiseen!

• makrill

on ne leijonat sitte niin ihania, niiden sydän on kultainen. he ovat suoraselkäisiä ja puolustavat raivokkaasti omiansa, tykkään leijonista he ovat aitoja ja lämpimiä, ihmisiä tunnen monta leijonaa , ja kaikilla on yhteistä tämä että autetaan toisia jotka sitä tarvii.

• Kaikki leijonat eivät ole samanlaisia, tai jos ovatkin, kaikki eivät sitä tuo esille tai ärsytä sillä. Olet tutustunut vääriin ihmisiin ainoastaan ;)

• JKKOOP

NINN ONN

• mjauuuuuh

Haha provosointia parhaimmillaan! :) Eipä taida sinulla kultamuru olla ihan kaikki itselläkään kunnossa, kun tarvii täällä ruveta aukomaan. :) Viha on pahasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      109
      3769
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      436
      1610
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1570
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1473
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      46
      1148
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      393
      1107
    Aihe