Kamala merkki

ei jaksa yhtään

En jaksa minuuttia enempää, onneksi näitä tapaa harvoin. Tuollaista omahyväisyyttä ja minä-minä-minä asennetta vihaan ihmisissä. Jos he edes olisivatkin omakehunsa mittaisia, mutta kun joka ikinen näistä on korkeintaan keskinkertaisuus.

8

1616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33 kolmanteeoclc

Viestikenttää ei kuulemani mukaan voisi jättää tyhjäksi.

• eräs leijona

MINÄ en ole kuule yhtään omahyväinen vaikka ITSE sen sanonkin... mur mur...

• mikä sun

AP:n oma horoskooppimerkki on ?

• Moikkamoimoi

Miten joitain ihmisiä voi ärsyttää se että tykätään olla huomion keskipisteenä. Jos ärsyttää katsoa meidän sekoilua niin älä kiinnitä huomiota? :D Niin minäkin teen jos toisen ihmisen käytös ärsyttää.

Harvemmin ärsyttää yleensä tykkään katsoa kun joku rupeaa pelleilemään ja erottuu tylsästä massasta :D

Jaksamisia yhden kahdestatoista ihmisestä sietämiseen!

• makrill

on ne leijonat sitte niin ihania, niiden sydän on kultainen. he ovat suoraselkäisiä ja puolustavat raivokkaasti omiansa, tykkään leijonista he ovat aitoja ja lämpimiä, ihmisiä tunnen monta leijonaa , ja kaikilla on yhteistä tämä että autetaan toisia jotka sitä tarvii.

• Kaikki leijonat eivät ole samanlaisia, tai jos ovatkin, kaikki eivät sitä tuo esille tai ärsytä sillä. Olet tutustunut vääriin ihmisiin ainoastaan ;)

• JKKOOP

NINN ONN

• mjauuuuuh

Haha provosointia parhaimmillaan! :) Eipä taida sinulla kultamuru olla ihan kaikki itselläkään kunnossa, kun tarvii täällä ruveta aukomaan. :) Viha on pahasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1910
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1374
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      929
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe