Voisko joku lähettää seksinovelleita mun mailiin?? ( [email protected] )
Oon 18 wee blondi, blondi, tiukka perse, vihreet silmät,166cm, 52kg ja b-kuppi
SEKSI TARINOITA Tuhmalle typylle!!
5
9181
Vastaukset
- Ei tipu
Ei voi.
Sitä paitsi kuulostat ällöttävältä...! Värjää hiuksesi ja lihota ettet ole noin laiha, sekä piilarit tekis hyvää. Tissit ei korjaannu kun palstiikkakirurgilla... - Galigula
Sinun toiveesi tyhmien kustannuksella? Sinä sitten kirjoittelisit tietylle taholla ne tarinat ominasi!! Osta tussi!
- ruo-to
tulla toteuttamaan niitä novelleja sun luokse ihan käytännössä...
- kioenen
Minä haluaisin toteuttaa sun kanssa seksileikkejä niin voitaisiin yhessä kirjoittaa seksinovelleja suomi24:seen osoite on [email protected]
- halooo
Kuules sulle ei taida herua yhtään mitään, pysy nyt vain pöksyissäsi!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400