BLACK ARTS TATTOO

ei ikinä

BLACK ARTS TATTOO tampere aika moista räpeltelyä tekee !
Kuvat on ihan hirveitä ja muka kokemusta

62

9700

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fthgfyjygkj

      Piti ihan kyseisen puljun sivuilta käyä kattoon..ja kyllä. Pitäsi varmaan valita tuonnekin sivuille näyttävimmän näkösiä tatuointeja, mutta nuo ovat kyllä suoraan sanoen aivan hanurista. Kokemusta täytysi enempi olla ennenkö tuommosilla alkaa ihan tietentahtoen ylipistelleen. Ite piirtäny siitä lähtien ku vaan kynä käessä pysy ja oma jälki on suorastaan loisteliasta nuihin verrattuna. Enpä suosittele menneen tuohon liikkeeseen. :/

      • jlsajklksd

        Aivan kammottavia kuvia... En tiennyt nauraisinko ääneen vai itkisinkö "uhrien" puolesta... Jokaisessa tatuoinnissa oli pieniä tai isompia virheitä. Suurimpana virheenä tietty piirustustaidon ja näkemyksen totaali puuttuminen.

        Täällä on hienoa kuvamateriaalia taas näyttää, kun joku asiantuntija tulee väittäneeksi ettei tatuointitaiteilijan tarvitse osata piirtää.. Nämä kuvat vetää hiljaiseksi kenet vaan.

        Ja sokerina pohjalla: Kosmeettiset tatuoinnit!!!! Kammottavia...


      • ..........
        jlsajklksd kirjoitti:

        Aivan kammottavia kuvia... En tiennyt nauraisinko ääneen vai itkisinkö "uhrien" puolesta... Jokaisessa tatuoinnissa oli pieniä tai isompia virheitä. Suurimpana virheenä tietty piirustustaidon ja näkemyksen totaali puuttuminen.

        Täällä on hienoa kuvamateriaalia taas näyttää, kun joku asiantuntija tulee väittäneeksi ettei tatuointitaiteilijan tarvitse osata piirtää.. Nämä kuvat vetää hiljaiseksi kenet vaan.

        Ja sokerina pohjalla: Kosmeettiset tatuoinnit!!!! Kammottavia...

        Hyi kamala nuo kosmeettiset tatuoinnit! Tosin, saako esim. kulmakarvoja tatuoitua luonnollisemmin kuin tuollaisiksi piirretyn näköisiksi?


      • povdfipovj
        .......... kirjoitti:

        Hyi kamala nuo kosmeettiset tatuoinnit! Tosin, saako esim. kulmakarvoja tatuoitua luonnollisemmin kuin tuollaisiksi piirretyn näköisiksi?

        Varsinkin suomalaiseen vaaleaan ihoon sovitetut pikimustat viivat! On varmaan muitakin värejä saatavilla kuin se musta..? Ja ne huulet!!! OMG!

        Sit sivuilla mainostettiin et tekee alaikäisellekin tatuointeja pigmeintointimenetelmällä??? En tekis ikinä mitään tatuointiin viittaavaakaan alaikäiselle!

        Sitäpaitsi pigmantointi ei sovi kuvien tekoon, koska kuva on ok n. vuoden ja ihan hirvee haalistunut suttu sitte seuraavat neljä.. Pahvi ämmä.


      • ygdrasil
        povdfipovj kirjoitti:

        Varsinkin suomalaiseen vaaleaan ihoon sovitetut pikimustat viivat! On varmaan muitakin värejä saatavilla kuin se musta..? Ja ne huulet!!! OMG!

        Sit sivuilla mainostettiin et tekee alaikäisellekin tatuointeja pigmeintointimenetelmällä??? En tekis ikinä mitään tatuointiin viittaavaakaan alaikäiselle!

        Sitäpaitsi pigmantointi ei sovi kuvien tekoon, koska kuva on ok n. vuoden ja ihan hirvee haalistunut suttu sitte seuraavat neljä.. Pahvi ämmä.

        itse tatuoituna mutta en omista tippaakaan taiteellisia lahjoja niin voisin kyllä itsekkin väittää että ei ole kovinkaan onnistuneita....mutta ehkä kamera on huono? valotukset.....mene ja tiedä kun on ihan aasi näissä


      • asgahech
        povdfipovj kirjoitti:

        Varsinkin suomalaiseen vaaleaan ihoon sovitetut pikimustat viivat! On varmaan muitakin värejä saatavilla kuin se musta..? Ja ne huulet!!! OMG!

        Sit sivuilla mainostettiin et tekee alaikäisellekin tatuointeja pigmeintointimenetelmällä??? En tekis ikinä mitään tatuointiin viittaavaakaan alaikäiselle!

        Sitäpaitsi pigmantointi ei sovi kuvien tekoon, koska kuva on ok n. vuoden ja ihan hirvee haalistunut suttu sitte seuraavat neljä.. Pahvi ämmä.

        Kuka tekee sen päätöksen mitä siihen iholle tulee? eli kuka on se "pahvi"?


    • tyyretyyyyy

      En ole kyseisessä paikassa koskaan käynyt mutta nettisivuja katselin ja eksyin tatuointien kuvagalleriaan...järkytys oli melko suuri. Siis miten kukaan joka mainostaa itseään hyväksi ja kokemusta omaavaksi tatuoijaksi voi tehdä tuollaisia kuvia...?!? Työn jälki on aivan järkyttävää ja simppeli ääriviivakin on "sahalaitaista" useissa kuvien tatskoissa. Varjostukset ovat päin v*a ja näyttävät tummilta länteiltä, ei kauniisti häivytetyiltä tai etäisestikkään varjostusta muistuttavilta. En tiedä oliko tuon yhdenkin muotokuvan tarkoitus esittää James Deania, nimmarista kuvan alla päätellen kyllä, itse kuvasta päätellen näytti lähinnä mongoloidilta... En kyllä menisi ikinä tuonne ottamaan yhtäkään tippaa väriä nahkaani! Yhdyn edellisten kommenteihin siitä että jos omistaa tatuointikoneen ja sillä on tuherrellut jotain, se ei pelasta jos ei ole taitoa käyttää sitä konetta ja omista taiteellista silmää.....

    • voi voi

      suosittelen lämpimästi käyntiä liikkeessä. muuttuu monella yleiskäsitys aikalailla. säälittävää jauhaa paskaa täällä, jos ei ole oikeasti kokemusta. kukaan ei piirrä eikä myoskään hakkaa kuvaa väärin, ellei tuoda eteen jo valmiiksi väärää mallia... kuvat katsottuani, en näe mitään muista poikkeavaa. Heli on mukava tyyppi, tietää mitä tekee ja tekee sen myos onnistuneesti.

      • Et oo tosissas

        Ei kai kukaan itseään kunnioittava ihminen astu jalallaankaan tuohon liikkeeseen, kun näkee mitä vahinkoa tämä Heli on ihmisten ihoille saanut aikaiseksi?
        Kukaan ei piirrä eikä hakkaa kuvaa väärin? Katso vielä tarkasti noita kuvia ja vertaa sen jälkeen johonkin ammattiliikeen kuviin. Jos et eroa huomaa, olet sokea.
        Olkoot tämä Heli kuinka mukava tyyppi tahansa, tatuoida hän ei osaa.


    • Kusetettu&pelastettu

      Hinnat 2-3-kertaiset muihin verrattuna ja jälki karmeaa. Onneksi Tampereella on muita oikeasti hyviä liikkeitä, jotka osaa korjata vahingot ja tekevät kaksi kertaa isomman kuvan vanhan päälle puolella Black Artsin hinnoista. Niin ja se päälle tehty tatska on vielä sellainen, että sitä kehtaa ylpeänä esitellä. Black Artsia voi suositella kaikille, jotka haluaa nostaa verenpainettaan ja tyhjentää kukkaronsa.

      Itse olen käynyt Putkassa ja Black Artsilla, Putka hakkaa 6-1 niin laadulla, hinnalla kuin ammattitaidolla.

      • miia4

        Myös Pirkkalassa oleva Wild West Tattoo on ollut minun kohdallani halpa ja erittäin mukava tatuoija ja erittäin hyvää jälkeä! SUOSITTELEN jos asuu niillä seuduilla :)


    • Kiitoskaunis

      On se onni etten luota muiden ihmisten jauhamiseen..
      Katsotte studion sivuilta kuinka työt on "perseestä", "nainen ei osaa hommaansa..", "kokemusta muka?" ja revitte päätänne tietämättä kuinka asiat todella on.
      Kävin kyseisessä liikkeessä ottamassa tatuoinnin sekä lävistyksen tänään ja ainut huono asia minkä liikkeestä/tekijästä löysin oli perusteettomasti tahrattu maine.
      Heli tekee työnsä juuri asiakkaan toiveiden mukaan ja tarkkuudella johon kaikkien tulisi pyrkiä.
      Jälkihoitokin on lääkärien kanssa suunniteltu toimivaksi ilman että asiakas joutuu ottamaan sairaslomaa ja elämään kuukauden pumpulissa.
      Mitä hintaan tulee.. halpa ja laatu ei koskaan ole samaan lauseeseen kuulunu.
      Kiitos Heli, palataan seuraavien töiden parissa. :)

      • Tatuoitu tatuoija

        Laitapa sinäkin kuvia tatuoinnistasi nähtäväksi. Linkki?


      • Et oo tosissas

        Voisit laittaa linkin tatuoinnistasi, voin lyödä vetoa että se on hieno vain sinun ja tämän taiteilijan mielestä.


    • Heummhumm

      Hyvää jälkeä mun ihoon ainakin tuli, ja jos se kuva ei kaikkien mielestä oliskaan Se Mahtavin Tatuointi Maanpäällä, niin sama se, se on just sellanen, kun ite halusin, kiitos Heli!

      Ja kuten kaikki huomaa niin tuolla sivuilla on paljon kuvia tatuoinneista, toisinkuin monilla muilla mestoilla. Tikku-ukko on tikku-ukon näkönen tehtiin se sit Black Artsilla tai jossain muualla, BA vaan sattuu laittamaan sen galleriaansa. Ja on tosi ystävällinen tatuoija, ja ollu alalla kauan, joten taatusti tietää, miten tatuoidaan turvallisesti!

    • Jossain vikaa

      Kyllähän vikaa on sekä asiakkaissa jotka tuollaista kuraa haluavat, sekä tekijässä joka rahankiilto silmissään tekee kaiken mitä asiakas pyytää. VASTUUNTUNTOINEN ja ammattitaitoinen kuvantekijä pystyy kertomaan asiakkaalle jos kuva on tatuoinniksi sopimaton. Kunnon tatuoija pystyy myös muuttamaan hieman epäsopivaakin kuvaa sopivaksi, mitä ei tämä "artisti" näköjään osaa. Ja kyllä tuossa teknisessä toteutuksessa on ihan selvästi vikaa, jos ei suoraa linjaa saa aikaiseksi kunnon varjostuksesta puhumattakaan.
      Vertailupohjaa voi löytää esim. osoitteesta www.hexa666.com (Precious Tattoo) tai www.zombietattoo.fi Nämä vain pari esimerkkiä suuresta tarjonnasta, jossa työn laatu voittaa keskustelun aiheena olevan paikan laadun 100-0.

      • No itse en tuollaisen hexan tyylisiä kuvia kyllä ottaisi ;) hienoja noi todellakin on, mutta jotenkin liian eläviä ja sitä kautta mielestäni luonnottomia. Itse aikanani etsin liikkeen, jonka piirrustustyyli sopi omaan makuun, jokaisella piirtäjällä sellanen oma tyylinsä kuitenkin on.

        Ei aina tarvitse olla paras "paperilla", jos maut natsaa ;)


    • JK

      VAI IIN

    • Vuosikymmenien kokemuksella, ja ei suoraa viivaa saa aikaseks. Onhan se totta että asiakkaan vastuulla mitä hän itse haluaa, mutta kun palvelun otsaa, niin sen palvelun pitää olla ammattitasoinen

    • Kakktus

      Suorasta en osaa sanoa, mutta eilen kävin ottamassa omasta kuvastani tatuoinnin siellä. Ystävällinen nainen, kertoi reilusti omat mielipiteensä mun kysymyksiin ja kuvan mahdollisiin muokkauksiin.

      Kuva nakuteltiin nätisti ja ihan ammattitaidolla. Minulla ei ole mitään valittamista kyseisestä paikasta ja jatkossakin voin hyvin ajatella meneväni samaan paikkaan.

      Hinta on ehkä hieman korkeampi ku muissa Tampereen paikoissa, mutta ei mitenkään suuria eroja niissäkään.

      Kittos vaan juuri sellaisesta kuvasta, jonka tahdoin :)

    • Älkää vaan menkö

      Kokemusta on tästä paikasta...valitettavasti. Kävin täällä ottamassa todella yksinkertaisen kuvan, koska ajattelin, että sellaisen pystyy kuka vaan tekemään....ei näköjään pystynyt. Tuli hirveä töhry, jonka joudun menemään muualle korjauttamaan. Älkää ihmeessä menkö tänne!

    • kokemusta on.

      Hirveen epäkohtelias ja töykee nainen, kumoaa asiakkaan omat mielipiteet samantein.

    • varovainen2

      Joo o nää lahjakortti kuviot ei ainakaan toimi 300€ lapulla tunnu saavan mitään oon hakannut putkassa itseeni ennen ja kuvani on maksanut 250-400 ja joku väittää putkaa kalliiks.i mutta onneksi oon nyt käynyt monella sivustolla lukemassa enkä kyl tuohon liikkeeseen mee kynittäväksi/ pilattavaksi joten jatkan putkan asiakkaana.

    • zenya

      Tässä olis mun kokemus.

      Kävin kaksi viikkoa sitten ottamassa tatuoinnin Tampereen Black Artsissa...

      Kaksi viikkoa olen kironnut itseäni ja sitä, miksen heti vaan sanonut ennen kuin edes aloitettiin että ei tuu onnistumaan. Nimittäin jo alkuunsa kävi niin, että vaikka olimme sopineet että mun oman luonnoksen pohjalta Heli piirtää uuden kuvan, ei niin ollut kuitenkaan käynyt, vaan mennessäni liikkeeseen siellä komeili mun piirtämä LUONNOS väritettynä. Heli oli ollut sitä mieltä että se kuulemma kelpaa?! (Edellisenä päivänä olin soittanut hänelle ja kysynyt missä vaiheessa kuva on ja hän sanoi piirtävänsä sen illalla, lieneekö tullut kiire?)... No, kyselin sitten, että eikö mukaan mitään muutoksia tehdä, kun kyseessä oli kuitenkin melko hutaistu kuva jonka piti olla vain ideana siitä kuinka oikea kuva piirretään. Heli oli piirtänyt kuvan jo valmiiksi siirtopaperille ja oli todella nihkeä tekemään siihen mitään muutoksia.

      Mulla oli 100 euron lahjakortti, ja asun 230 km päässä Tampereelta, ja mietin että jos en nyt käytä lahjakorttia, se jää käyttämättä koska ei ole voimassa enää kauaa. Tämä vaikutti osaltaan siihen että päätin kuitenkin ottaa tatuoinnin, varsinkin kun Heli jotenkin kummasti sai mut vakuuttumaan että kuva on hyvä tuollaisenaan. Mulla oli kaksi kaveria mukana ja nekin olivat sitä mieltä että se oli hieno. Niinpä menin tatuoitavaksi...

      Nyt kadun joka päivä sitä että annoin hakata sen kuvan siihen! En tiedä, olisinko ollut täysin tyytyväinen edes siihen omaan luonnokseeni, mutta kun tämä tatuointi ei edes näytä siltä!! Tää näyttää huonolta kopiolta. Kaikki pehmeys on kadonnut, jäljellä vain tönkköjä rosoisia viivoja ja summamutikassa tehty väritys. Koristeelliset koukerot joiden piti olla sinisiä, ovatkin mustia ja ne näyttävät ennemminkin puun juurilta kuin taiteellisilta kuvioilta.... Kuvassa on todella paljon vikoja, mut jottei tekstistä tulisi romaani, en ala niitä täällä luetella.

      Inhoan tatuointiani, ja tulen pahalle päälle aina sen nähdessäni tai sitten meinaa päästä itku. Se on kaiken lisäksi aika iso, melkein 20 senttiä korkea ja yli 10 senttiä leveä, joten sitä ei noin vain laiteta piiloon.

      Kaiken lisäksi tämä lysti maksoi mulle lahjakortteineen 450 euroa joka on mun mielestä aivan ylihinta tämän laatuisesta työstä! Sen tekoon oli varattu vain kolme tuntia, mitä ihmettelin, ja niin siinä kävikin että tunti meni yliaikaa ja seuraava asiakas joutui odottelemaan... Heli ei millään tavalla edes huomioinut seuraavaa asiakasta, esim. sanomalla vaikka että tässä menee vielä, käy vaikka kahvilla...

      Ai niin, ja jouduin muistuttelemaan työn aikana "tuosta puuttuu viiva, aiotko yhdistää nuo" johon tuli kommentti "oho, ainiin"... ja kun mulle ilmoitettiin että työ on valmis, totesin että "entäs ne koukerot?" Taas kuului, "ainiin"...

      Joo, eli en voi suositella tätä paikkaa kenellekään. Heli oli mukava (vaikka söikin vielä tuona aikana pari voileipää, vastaili vähän väliä puhelimeen ja tatuoi kerran peukaloonsa vahingossa.... toivon todella että puhdisti välineet kunnossa sen jälkeen) ja meillä oli hyvät jutut mutta valitettavasti se ei riitä. Toivon että joku joskus osaa tehdä tuohon päälle sellaisen korjauksen, ettei tarvii kiukustua aina kun sitä katsoo. :(

      • EE82

        Huh huh. Eikö se nainen ota mitään opikseen. Sillä firmalla ei taida muutenkaan kovin lujaa mennä, kun hintoja tiputettu, no ihme. Oon lukenut niin paljon negatiivista omistajasta ja koko lafkasta, että toivon todella, että kukaan ei ei mene sinne, kun jälki on huonoa, eikä tee kunnolla.


      • Damn!

        Järkyttävää! Minulla on aivan identtinen kokemus. Sain 100 euron lahjakortin BlackArtsiin. Antajalla ei ollut kokemusta liikkeestä. Kyseessä oli ensimmäinen tatskani eikä minullakaan ollut aiempaa kokemusta ko. paikoista. Nyt on! Älkää ihmeessä erehtykö menemään sinne tai ottakaa ainakin tarkasti selvää työlaadusta. Itse kävin paikan päällä pari kertaa ja yritin löytää valmiista malleista sopivaa kuvaa, mutta en sitä löytänyt. Helillä ei tuntunut olevan yhtään kiinnostusta auttaa tai antaa vinkkiä. En saanut tietoa siitäkään, mitä tuolla 100e :lla saisi. Annoin kaverini automatkalla piirtämän luonnoksen Helille ja oletin hänen tekevän siitä tarkemman ja siistimmän version. Kaverini kertoi, että hintaan kuuluisi se, että tatuoija muokkaa kuvan sopivaksi. Ennenkuin ehdin kissaa sanoa, Heli oli kopioinut kuvan sellaisenaan ja alkoi tehdä sitä iholle. Viiva oli paksua ja epätarkkaa. Kaukana sirosta. Tatuointi tykitettiin tosi syvälle. Paraneminen kesti huolellisesta hoidosta huolimatta tosi kauan ja kohtaa vihloo vieläkin toisinaan, vaikka aikaa on kulunut jo 4 vuotta. Punaisen sydämen aloituskohdassa onkin sininen piste. Oho, tuli vähän väärää väriä tuohon alkuun. Ja vielä, Heli kehtasi pyytää vielä lahjakortin lisäksi lisämaksua, koska oli tehnyt "häivytyksiä". No, olihan oma mokani, etten luottanut intuitiooni paikasta omituisen puhelun, peruutusten, hankalan ajanvarauksen ja kummallisen väreillä suttaamisen suhteen... No, tulipa käytettyä satasen lahjakortti...Sain ikuisen muiston ja opin taas jotakin. En todellakaan suosittele kenellekään!!!


    • miia4

      Kerrassaan aivan surkeaa asiakaspalvelua ja hinnat hipovat kattoja ! Olin varannut ajan jo marraskuussa ja laittanut tatuointiluonnokset. Edellesenä päivänä ennen aikaa soitin ja kellään ei ollut asiasta mitää käsitystä mistään vaikka oltiin nimenomaan pyydetty lähettämään marraskuussa luonnokset. Aikaa edeltävänä iltana klo 21.30 iltana soitetaa ja valitetaan ajan loppumista ja kertomaan että MILLAISEN tatuoinnin oikein haluan. Samalla kerrotaan n. 3 kertainen hinta suurinpiirtein saman kokoisesta tatuoinnista mikä minulla jo on. EN SUOSITTELE !

      • Kuulostaa tutulta...

        Juu, noi kuvat tuppaa hukkumaan sillä. Oon kuullut muiltakin samanlaista palautetta, ja tällä viikolla mun mies kävi siellä tatuoitavana niin oli kuulemma piirtänyt valmiiksi kuvat (4 eri kuvaa jotka tatuoitiin kerralla) ja puolet oli vaan "hukkunut" jonnekin?! Ja aikataulusta myöhässä vaikka kuinka paljon, edelliselläkin kerralla oli jotain häikkää ja siks mun miehen tatuointi jouduttiin tekeen kahdessa osassa. Lisäks laatuun nähden hinta aivan törkeä, eikä tekijä kuunnellut mun miehen toiveita ennen kuin joutui väkisin pitään puolensa. Onneks mieheni on voimakastahtoinen persoona ja osaa vaatia sen mitä haluaa. Heikompi olis varmaan tyytynyt vaan siihen mitä saa ja surkutellut myöhemmin... :(


      • mie11
        Kuulostaa tutulta... kirjoitti:

        Juu, noi kuvat tuppaa hukkumaan sillä. Oon kuullut muiltakin samanlaista palautetta, ja tällä viikolla mun mies kävi siellä tatuoitavana niin oli kuulemma piirtänyt valmiiksi kuvat (4 eri kuvaa jotka tatuoitiin kerralla) ja puolet oli vaan "hukkunut" jonnekin?! Ja aikataulusta myöhässä vaikka kuinka paljon, edelliselläkin kerralla oli jotain häikkää ja siks mun miehen tatuointi jouduttiin tekeen kahdessa osassa. Lisäks laatuun nähden hinta aivan törkeä, eikä tekijä kuunnellut mun miehen toiveita ennen kuin joutui väkisin pitään puolensa. Onneks mieheni on voimakastahtoinen persoona ja osaa vaatia sen mitä haluaa. Heikompi olis varmaan tyytynyt vaan siihen mitä saa ja surkutellut myöhemmin... :(

        Mun miehelle kävi ihan samoin! Ekalla kerralla pystyttiin tekemään vaan puolet tatskasta, kun aika loppui kesken. Seuraavalla kerralla oli kuulemma piirtänyt kuvat valmiiksi mutta kas kummaa kun ne oli hävinneet jonnekin ja piti siinä sitten piirtää uudet. Sillä naisella ei taida olla mitään käsitystä miten pääkallo piirretään, niin karmea siitä lopulta tuli. Ja mieheni täytyi todella pitää puoliaan, kun se akka meinas tatuoida ihan mitä sattuu eikä välittänyt mieheni toiveista... en suosittele kenellekään, eikä myöskään mieheni.


    • -,-,

      En suosittele minäkään..kulmia ei osaa tehdä...korjautin kosmetologilla ja paremmat tuli..pumpatkoon omistaja kauheita huuliaan..töykee asiakaspalvelija.

    • tyytymätön

      En suosittele Black artsia!!!!! Kävin tänään siellä tatuoitavana mukanani 200euron lahjakortti. Tahdoin pohkeeseeni parturin sakset ja jonkinlaista köynnöstä ja sanoin että voin maksaa max 100e lisää että kuvasta saadaan hieno. Pohkeessani on nyt vain sakset jotka ovat kuin amatöörin tekemät ja maksoin lahjakortin lisäksi sen satasen!!!! Olen todella pettynyt!!!!!!!! Heli sanoi että kone ei toimi kunnolla, että väri ei tahdo tarttua. Mutta minulle ei tarjottu edes uutta aikaa jotta olisi ehtinyt koneen korjauttaa ja sitten tehdä kuvan uudelleen valmiiksi. Tähän paskapuljuun en enää ikinä mene enkä suosittele kellekään!!!!

      • Niinpä niin

        Voi elämän kevät, siis oikeesti! Miten toi ihminen VOI olla töissä tollasessa liikkeessä, kun ei sillä oo asiakaspalvelutaitoja, motivaatiota eikä taitoja?!? Minkä kokoinen toi sun tatska on?

        Jessus sentään, en haluais olla pahantahtoinen, mut toivoisin jotenkin että toi nainen nöyrtyis vähän, sen pitäis tajuta ettei voi tehdä mitä haluaa ja rahastaa ihmisiltä siitä älyttömiä summia! Jos vaan porukka tajuais antaa sille suoraan tän palautteen myös. Mut, onneks puskaradio kulkee. Kun ei asiakkaita enää käy, niin ehkäpä viesti menee perille... tai sitten ei?


    • samma här

      Sama juttu täällä...ostin lahjakortin jonka arvo oli 100 e.... sano heti kättelyssä ettei 100 e riitä MIHINKÄÄN kuvaan. Ei siis mihinkään että lisää pitää laittaa päälle. Kuva olisi ollut pieni ja tullut olkapäähän. Lisää olisi pitänyt maksaa 200 e. Toisessa paikassa olen ottanut saman kokoisen ja ehkä hieman vaikeammankin kuvan 60 e:lla.

      Asiakaspalvelu oli ihan perseestä. Jo ekalla soitolla mietin että mihin ihmeeseen olen soittanut ja ostanut lahjakortin. Sinne meni 30 e lahjakortti taivaan tuuliin. Mutta mieluummin se kuin 200 e paskaan.

    • --79

      Käyköhän sillä asiakkaita juurikaan. Luulis sillä herätyskellojen soivan, kun sitä haukutaan niin paljon, että tekis asian eteen jotain. En astu minäkään jalallanikaan tähän lafkaan. Tampereella on paljon paljon parempia tatuoijia.

      • riittaz

        Mikäs ihmeen mustamaalauskampanja täällä on menossa? Olen käynyt tässä putiikissa monta kertaa ja olen ollut tosi tyytyväinen joka ainoaan tatuointiini! Heli on tarkka ja nopea. Olen ottanut myös silmiini rajaukset koska olen luottanut hänen ammattitaitoonsa. Kenen tahansa en olisi antanut silmiini koskea...!
        Ihan älyvapaita väitteitä täällä. Tsemppiä, Heli! Nämä jutut saa jättää omaan arvoonsa.


      • Tatuoitu tatuoija
        riittaz kirjoitti:

        Mikäs ihmeen mustamaalauskampanja täällä on menossa? Olen käynyt tässä putiikissa monta kertaa ja olen ollut tosi tyytyväinen joka ainoaan tatuointiini! Heli on tarkka ja nopea. Olen ottanut myös silmiini rajaukset koska olen luottanut hänen ammattitaitoonsa. Kenen tahansa en olisi antanut silmiini koskea...!
        Ihan älyvapaita väitteitä täällä. Tsemppiä, Heli! Nämä jutut saa jättää omaan arvoonsa.

        Oliskos kuvia laittaa nähtäväksi?


    • Paska!!!!

      Paskanmarjat. Jos se muutamalle hyvin tekee ni lopuille 20.nelle päin persettä. Sillä on parantamisen varaa asiakaspalvelussa, töiden tekemisessä. Meen vaikka tatuointini 200km päähän laitattaa, kun toho 2,5km päähän Black Artsiin.

    • aika suttua:D

      öööö...kans kattellu sen galleriaa ja voin sanoa että aikasta hirveen näköstä jälkee...olisiko vallan ollut yksi kuva mikä on sellaista tasoa mikä liikkeessä kuuluisikin olla...ja varmasti on nopea ja sen näkee:/ eihän siinä mitään...oikeet tatuointi"mestat tienaa sillä että korjailee tän mimmin tekemiä taideteoksia.
      tosin vain se on vittumaista korjailla toisten sotkuja....kokemusta on.

      mutta ihmiset jotka menee tonne ovat kyllä jotenkin kasvaneet vinoon valitettavasti...eka kuva otettu siellä ja sitten ylistetään kuinka helvetin hyvä tekeen on ....tuttu kaava.

      tampereella todellakin hyviä paikkoja...kuhan selailee gallerioita ja pohdiskelee hieman:)

    • Nyt pelottaa

      APUAA! Mulla on just huomenna tonne aika.. Paskan marjat kun menin itse myös ostamaan sen 100e lahjakortin.

    • memmelinmamma

      On kyllä kamalaa kuraa nuo kuvat. Yhdessä kuvassa risti vinossa, ja monissa tatskoissa viivat kuin humalaisen tekemällä. Hullujen hommaa.

    • jokuvaan5

      Tuolla sivustolla on kaikki kuvat tatuoiduista tähdistä ihan kaameita. Sakarat kuin 5-vuotiaan tekemät, ei mitään symmetriaa... kamala.

    • Varasin ajan tänään eri tatuoijalle, joka korjaa Black Arts-Helin töherryksen. Rahaa palaa, mutta uskon että vaikka tuohon päälle tehdään KOKONAAN uusi eli myös isompi kuva, niin siitä tulee 100 kertaa hienompi ja silti aivan varmasti edullisemmin kuin mitä maksoin tämänhetkisestä sotkusta.

      Voin tulla sitten kertomaan millainen uudesta kuvasta tuli :) Harmittaa, kun Heli ei edes vuoden alussa reagoinut oikein mitenkään mun antamaan palautteeseen tästä kamalasta kuvasta. Vastauksessa ignoorattiin oikeastaan kaikki ja todettiin vaan että "voi harmi ettet pitänytkään kuvasta, värejä voidaan kyllä paikkailla"... Ihan ku se olis jostain fucking väreistä kiinni, ja ihan kun mä enää ikinä jalallani astuisin koko puljuun. Joo, en todellakaan.

      • ihmetouhua

        Mä maksoin 50e lahjakortista joka oli 150e arvoinen...mitä sain..2 pientä tähtee ja niidenkin sakarat tehty päin peetä! Kyl huomas kyl kuinka vaikeeta oli tehä 2perus musta tähtee...sitten kun yritin ehdottaa jtn niin ei tyrmäys tuli heti..eiköhän jokainen saa ite päättää minkälaisen tatskan haluaa...meillähän ne tulee oleen ikuisesti eikä tatuoijalla! Ziisus! Kaveri otti käteensä pienen ampiaisen lahjakortilla joka oli 100e arvoinen..ja joutu vie maksaan ite 50e lisää..josta värit lähti viikon jälkee..hohhoijaa hei!!


      • ihmetouhua kirjoitti:

        Mä maksoin 50e lahjakortista joka oli 150e arvoinen...mitä sain..2 pientä tähtee ja niidenkin sakarat tehty päin peetä! Kyl huomas kyl kuinka vaikeeta oli tehä 2perus musta tähtee...sitten kun yritin ehdottaa jtn niin ei tyrmäys tuli heti..eiköhän jokainen saa ite päättää minkälaisen tatskan haluaa...meillähän ne tulee oleen ikuisesti eikä tatuoijalla! Ziisus! Kaveri otti käteensä pienen ampiaisen lahjakortilla joka oli 100e arvoinen..ja joutu vie maksaan ite 50e lisää..josta värit lähti viikon jälkee..hohhoijaa hei!!

        No niin, eli näköjään sama touhu jatkuu.... sääli. Kauankohan toi sen putiikki pysyy pystyssä tuota menoa? Yllättävän kauan on jo pysynytkin.


    • jupu

      moro!!!onkohan wild west tattoo viä olemassa?

    • MU1

      Menkää esim Jp Wikman:lle ikaalisiin! Teki ennen töitä putkassa! Myös putkassa esim Ile on loistava tatuoija! Kannattaa maksaa hyvälle tekijälle. Itse maksoin 1000€ tatuoinnistani josta tuli aivan upea kokonaisuus!

      • MU1

        Ja tiedän Helin niin ei tulis mieleenkään mennä hänelle ottaan mitään!!!! Ihminen näyttää itsekin kamalalta!


    • VoiMorjes

      Joo Jos satutte saamaan lahjakortin sinne . Todellisuudessa sillä ei ole mitään arvoa tässä paikassa. Vanhan tatuoinnin korjaus lahjakortin kanssa tuli maksamaan 150e joka on kooltaan pientäkin pienempi 2 cm kokoinen . Toinen tuttava taas sai 100e lahjakortillaan ulko ääriviivat noin 5 cm kokoiseen . Sekä suuri osa väreistä lähtee ensimmäisellä viikolla jo. Voi morjes !

    • entinen asiakas

      Kova se on ainakin muita liikkeitä haukkumaan. Pistää kavereitaan tsemppaamaan ja kehumaan itseään foorumeilla.

      • mimosamimosa

        Täytyy sanoa että huh huh miten raukkamaisia pellejä täällä jauhaa paskaa!! Itse olen 10vuotta asioinut Helilla ongelmitta ja minä olen kuviini hyvin tyytyväinen. Mielestäni raukkamaista jauhaa selän takana paskaa ja värittää omia tarinoitaan. Katsokaa hyvät ihmiset peiliin ja hankkikaa selkäranka. Säälin teitä paskan puhujia enkä pidä teidän juttujanne missään arvossa. Tatuoija tekee mitä pyydetään eikä kyllä aloita työtä ennenku molemmat osapuolet tyytyväisiä. Ja kumma juttu kuitenki firma ollu ainaki 15v pystyssä,kertokoot se jotain puolestaan. Ja luulis olevan sen verran ihan maalaisjärkee et naamatusten hoitaa asian kyseisen ihmisen kanssa eikä olis pelkuri ja jauha palstoilla. Naurettavaa yrittää sabotoida toisen leipätyötä!!ja tiedoks kaikille et se on rikos.. Todella toivon että paskan puhujat pitää mölyt mahassaan! Minä aion jatkossakin käydä Helillä koska joka kerta lähtenyt tyytyväisenä sieltä❤.


      • tyttö
        mimosamimosa kirjoitti:

        Täytyy sanoa että huh huh miten raukkamaisia pellejä täällä jauhaa paskaa!! Itse olen 10vuotta asioinut Helilla ongelmitta ja minä olen kuviini hyvin tyytyväinen. Mielestäni raukkamaista jauhaa selän takana paskaa ja värittää omia tarinoitaan. Katsokaa hyvät ihmiset peiliin ja hankkikaa selkäranka. Säälin teitä paskan puhujia enkä pidä teidän juttujanne missään arvossa. Tatuoija tekee mitä pyydetään eikä kyllä aloita työtä ennenku molemmat osapuolet tyytyväisiä. Ja kumma juttu kuitenki firma ollu ainaki 15v pystyssä,kertokoot se jotain puolestaan. Ja luulis olevan sen verran ihan maalaisjärkee et naamatusten hoitaa asian kyseisen ihmisen kanssa eikä olis pelkuri ja jauha palstoilla. Naurettavaa yrittää sabotoida toisen leipätyötä!!ja tiedoks kaikille et se on rikos.. Todella toivon että paskan puhujat pitää mölyt mahassaan! Minä aion jatkossakin käydä Helillä koska joka kerta lähtenyt tyytyväisenä sieltä❤.

        eiköhän nää oo kokemuksia ko.paikasta.. jos ei tykkää jäljestä ni ei tykkää! hyvä jos ite tykkäät! ite en menis ikinä mitä oon lukenu tosta mestasta. muutama vaan kehunut :/


      • Anonyymi
        mimosamimosa kirjoitti:

        Täytyy sanoa että huh huh miten raukkamaisia pellejä täällä jauhaa paskaa!! Itse olen 10vuotta asioinut Helilla ongelmitta ja minä olen kuviini hyvin tyytyväinen. Mielestäni raukkamaista jauhaa selän takana paskaa ja värittää omia tarinoitaan. Katsokaa hyvät ihmiset peiliin ja hankkikaa selkäranka. Säälin teitä paskan puhujia enkä pidä teidän juttujanne missään arvossa. Tatuoija tekee mitä pyydetään eikä kyllä aloita työtä ennenku molemmat osapuolet tyytyväisiä. Ja kumma juttu kuitenki firma ollu ainaki 15v pystyssä,kertokoot se jotain puolestaan. Ja luulis olevan sen verran ihan maalaisjärkee et naamatusten hoitaa asian kyseisen ihmisen kanssa eikä olis pelkuri ja jauha palstoilla. Naurettavaa yrittää sabotoida toisen leipätyötä!!ja tiedoks kaikille et se on rikos.. Todella toivon että paskan puhujat pitää mölyt mahassaan! Minä aion jatkossakin käydä Helillä koska joka kerta lähtenyt tyytyväisenä sieltä❤.

        selitä tää https://www.feissarimokat.com/2011/03/tatuoitu-veilaus/


    • eiikinäenää

      Made in blackartstattoo Tampere -Life is hard=Live is hard?????? ttp://www.feissarimokat.com/2011/03/tatuoitu-veilaus/

      • Anonyymi

        Enklis is haart


    • proposal
    • jouko454545

      Melkein menin tonne, HUH!! Onneksi googletin!

    • Eiammattitaitoa

      Toi kieroon katsova ja väärähampainen ILVEKSEN logo on kyllä kaikkein naurettavin!

    • Anonyymi

      Omaa kokemusta tästä paikasta yli 10 vuotta sitten kun paikka sijaitsi vielä Hämeenpuistossa. Ko. nainen runnoi neulaa todella syvälle ihoon ja kuva on tänäkin päivänä ihosta ulkona ihan selkeästi. Perusteluna tähän runnomiseen oli jo aiemmissakin kirjoituksissa mainittu se että väri ei muka tahdo tarttua. Kaiken huippuna oli se että käteni alle laitettiin paskainen tyyny mikä oli ollut jo ties kuinka monen asiakkaan käytössä. Tuntui todella vittumaiselta pitää tätä tyynyä kainalossa kun hieman aiemmin hän oli jo tatuoinut tuolle alueelle kuvaa. Älkää hyvät kultamussukat menkö tänne tatuoitavaksi

    • Anonyymi

      Onko tää se muija mikä muokkaillut naamaansa kauheen näköinen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe