hobby hall

19+3

tsekkaako hobby hall vakiasiakkaalta luottotiedot, jos osamaksulla ostaa 800 euron tavaran? tuon suuruiseen summaan täytyy tietysti ekana maksaa jo suoraan melkein 200 euron käsiraha, eli jos sen maksaa, niin kuinka hanakasti lähtevät tarkistamaan luottotiedot?

8

3074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhsdfhdfh

Siis nehän tarkistaa ennen toimitusta jos tarkistaavat ollenkaan joten ei tuolla käsirahan maksamisella ole paskan vertaa...

• Marko Saarenpää

Tarkastavat joka tilauksen yhteydessä. Näin ainakin niiden sivuilla lukee. Tiedä sitten, onko näin käytännössä.

• baseball

Mulla on siel tuttu töissä. Tarkistaavat ja siel näkyy onks luottotiedot kunnossa ja jos ei niin
        näkyy myös minne kaikkialle oot velkaa, sitä ne ei saa sit kyl asiakkaalle sanoo. Koko tilaus tulee
        postiennakol jos sul on häverikkiä maksuissa. Käsiraha sit huonoille asiakkaille. Siis eivät tilaa pajoo ja
        mariseevat laskuistaan.

• Järkimies75
        baseball kirjoitti:

Mulla on siel tuttu töissä. Tarkistaavat ja siel näkyy onks luottotiedot kunnossa ja jos ei niin
        näkyy myös minne kaikkialle oot velkaa, sitä ne ei saa sit kyl asiakkaalle sanoo. Koko tilaus tulee
        postiennakol jos sul on häverikkiä maksuissa. Käsiraha sit huonoille asiakkaille. Siis eivät tilaa pajoo ja
        mariseevat laskuistaan.

maksavat käteisellä. Jää Hobby Hallilta korkotuotot saamatta.

Hyvät asiakkaat ovat persaukisia jotka ostavat tavaroita jotka eivät ole välttämättömiä kiskurikorolla. Koska he eivät osaa käyttää rahaa, he päätyvät maksamaan ostoksistaan enemmän. Tietysti huonona puolena on perintäkulut ym.

Neuvo ap:lle. Unohda osari. Jos 200 euron käsiraha tuottaa tuskaa, olet ostamassa semmoista mihin sinulla ei ole varaa. Jos kyseessä on tärkeä hankinta kuten jääkaappi, osta käytettynä. Jos ei, säästä se 800e ja osta vasta sitten.

• rilla-tella-milla

Olen ollut hobby hallin kanta-asiakas 30 vuotta ja tilannut sieltä yleensä kaikki kodinkoneet, kalusteita, sisustustavaraa, vaatteita, polkupyöriä ym. mutta en muista että 800 e:n hintaista tavaraa olisin tilannut.

Kuitenkaan en koskaan....hetkinen, nyt muistin että tietokone aikoinaan maksoi yli 800 e. Siitä meni joku käsiraha mutta muista ostoksista ei ole mennyt.

Olin tässä välillä velkajärjestelyssä viisi vuotta eikä se muuttanut mitenkään maksusysteemejä hobby hallin kanssa. Sain koko ajan myös osamaksulla sieltä ostaa.
      Velkajärjestelyni loppui puolitoista vuotta sitten. En ole tarkistanut onko minulla nyt luottotiedot kunnossa mutta hobby hallin kanssa asiointiin se ei ole mitenkään vaikuttanut.

• 6789

Jos olet sieltä puoli huushollia ostanut niin totta antavat silti luotolla. Kyllä siellä päätteelle tulee "bling" kaikille maksuhäiriöisille. Asiakkaista on kova pula, joten on varmaan pakko ottaa heidän riski

• 16+5
        6789 kirjoitti:

Jos olet sieltä puoli huushollia ostanut niin totta antavat silti luotolla. Kyllä siellä päätteelle tulee "bling" kaikille maksuhäiriöisille. Asiakkaista on kova pula, joten on varmaan pakko ottaa heidän riski

tavara jonka oon hobbarista tilannut, oli tv 500€.
        Ilman luottotietoja.

• normaali elämä

kokemus mullakin ja pitkä-aikainen asiakkuus. Vj ei vaikuttanut millään tavoin ja laitoin miltei 0-tilanteesta ( tyhjä koti) kotia kuntoon. Kun olin maksanut yhden tai kaksi tuotetta tilasin seuraavaa eikä mitään vaikeutta. Ja pystyin maksamaan kaikki tasan eräpäivänä vaikka samaan aikaan juoksi vj:n maksuohjelma ja senkin hoidin prikulleen. Voi olla, että HH on muuttanut käytäntöä ja tarkistavat nykyään kaikki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      4002
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2117
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      9
      1889
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1244
    5. 27
      1209
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      983
    7. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      829
    8. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      70
      828
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      39
      727
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      674
    Aihe