15-25vuotiaita inkontinenssistä kärsiviä poikia/miehiä juttuseuraksi?
Moi
3
545
Vastaukset
- -m24-
täällä olis, oon 24 -vuotias mies. Minkä ikäinen oot? Oisko sulla mailiosoitetta? Olis mukava kirjoitella...
- `mint
[email protected] , toivottavasti sulla on msn sillä en kauheemmin pidä vaan tosta sähköpostista syystä tai toisesta.
Oon 15v tyttö ja sulta vois kysyä sitten sitä päin olet?
Oisko sulla kuvia vaikkapa missään? - `mint
`mint kirjoitti:
[email protected] , toivottavasti sulla on msn sillä en kauheemmin pidä vaan tosta sähköpostista syystä tai toisesta.
Oon 15v tyttö ja sulta vois kysyä sitten sitä päin olet?
Oisko sulla kuvia vaikkapa missään?Hei toivon nyt oikeesti ennen kun kukaan tuota mun mesee lisäilee niin kertos itestään vähän täällä jotain kun ei oo kiva että ihan tuikituntemattomat sen tuosta poimii.... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2483487
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322529Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta152015Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251872Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3441811- 571428
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491394- 1111140
- 1021108
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan651103