15-25vuotiaita inkontinenssistä kärsiviä poikia/miehiä juttuseuraksi?
Moi
3
686
Vastaukset
- -m24-
täällä olis, oon 24 -vuotias mies. Minkä ikäinen oot? Oisko sulla mailiosoitetta? Olis mukava kirjoitella...
- `mint
[email protected] , toivottavasti sulla on msn sillä en kauheemmin pidä vaan tosta sähköpostista syystä tai toisesta.
Oon 15v tyttö ja sulta vois kysyä sitten sitä päin olet?
Oisko sulla kuvia vaikkapa missään? - `mint
`mint kirjoitti:
[email protected] , toivottavasti sulla on msn sillä en kauheemmin pidä vaan tosta sähköpostista syystä tai toisesta.
Oon 15v tyttö ja sulta vois kysyä sitten sitä päin olet?
Oisko sulla kuvia vaikkapa missään?Hei toivon nyt oikeesti ennen kun kukaan tuota mun mesee lisäilee niin kertos itestään vähän täällä jotain kun ei oo kiva että ihan tuikituntemattomat sen tuosta poimii.... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947