Hei,
laitoin sinulle kysymyksen muutama päivä sitten. Olet varmaan kovin kiireinen,mutta tarvitsisin todella osviittaa omaan tilanteeseeni. Olen äskettäin eronnut rakkaastani, meillä on erään näkijän mukaan yhteinen sielu, eli yhteys on vahvin,mitä olen kokenut. Ystävinä jatkamme,jos vain pystyn. Siltiminun on vaikea hyväksyä tapahtunutta todeksi,oln melkin suunniltani.
Mitä meille tai minulle näkisit? Luopuako kokonaan tästä rakkaussuhteesta, vai onko toivoa miehen mielen muuttumisesta. Kiitos kaunis!
Cherrykirsikka
Hullaballoo
1
73
Vastaukset
Hei, vastasinkin juuri äsken kysymykseesi alempana. Olen pahoillani että jouduit odottamaan, en millään ehdi vastailemaan sitä tahtia kuin uusia kysymyksiä tulee. Et ehkä saanut sitä vastausta mitä toivoit, mutta toivon sinulle silti kovasti voimia tähän vaikeaan elämäntilanteeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814