KAUKAJÄRVI

sviiik

Olen juuri muuttamassa kaukajärvelle millainen paikka se on asua..?????

17

2235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tre tre***

melko kylmävetinen järvi. Pohjassa on useita kymmeniä lähteitä ja näkyvyys on todella hyvä, jos harrastaa urheilusukellusta. Kalaakin sieltä saa kohtuullisesti. Asumiseen on kuitenkin parempi valita järven ympärille rakennettu lähiö. Kuuluu Tampereen vanhimpiin lähiöihin ja on aika rauhallinen paikka, jos ei vallan liiankin rauhallinen? Voisi sanoa jopa nukkumalähiöksi. Luontoa riittää ympärillä vaativammankin tarpeisiin. Tervetuloa vaan. ;-))

• kaukajärven kansa

Nyt taisit olla vähän turhan nokkela.
        Kysyjä ei kertonut muuttavansa Kaukajärveen vaan Kaukajärvelle.

• hythythyt

olen asunut jo 10 vuotta kaukiksel ja voin sanoa et kaikkea muuta kuin rauhallinen viime vuona puukotettii ja ammuttii monia sekä ryöstöt ovat joka päivisiä ei todellakaan kannata muuttaa hirveä slummi

• Tomppeli333
        hythythyt kirjoitti:

olen asunut jo 10 vuotta kaukiksel ja voin sanoa et kaikkea muuta kuin rauhallinen viime vuona puukotettii ja ammuttii monia sekä ryöstöt ovat joka päivisiä ei todellakaan kannata muuttaa hirveä slummi

Tampereen parhaimman kaupunginosan määrittäminen on todella vaikeaa. Levottomimpia alueita on kuitenkin Hervanta, Nekala, Tesoma ovat kolme ylivoimaisesti pahinta slummia...myöskin Multisilta, Härmälän seutu, Atalan seutu. Kyllä ainakin itse luen Kaukajärven ja Lukonmäen typerien ihmisen alueeksi kanssa.

• Mamma Suomi

että alueella on nykyään melko paljon muslimeja. Valtaavat pyykkituvat ja osa kyttää lenkkipolkujen varsilla pikkutyttöjä. Väistämätöntä, että kohta sattuu raiskauksia...

• tre tre***
        kaukajärven kansa kirjoitti:

Nyt taisit olla vähän turhan nokkela.
        Kysyjä ei kertonut muuttavansa Kaukajärveen vaan Kaukajärvelle.

-nokkelasti ajatellen sekin tarkoittaa esim.lautalle, tai muulle kelluvalle alustalle muuttamista, joten kaada ittelles vaan. ,-))
        -Huumorintajua kysytään toisinaan, eikä siksi kannata olla liian tosikko?
        -Kaukajärvi ei ole paha paikka asua, kunhan palkkaa itselleen henkivartijan iltalenkeilleen. ,-DD

• pröt-pröt
        Mamma Suomi kirjoitti:

että alueella on nykyään melko paljon muslimeja. Valtaavat pyykkituvat ja osa kyttää lenkkipolkujen varsilla pikkutyttöjä. Väistämätöntä, että kohta sattuu raiskauksia...

MUTTA olen kuullut että kaukolassa olis paljon juoppoja onko totta??????????????????

• mie vaa
        pröt-pröt kirjoitti:

MUTTA olen kuullut että kaukolassa olis paljon juoppoja onko totta??????????????????

Samanlainen paikka kun muutkin, vahuksia,lapsia,työttömiä,juoppoja.
        Ite en sylje kuppiin,käyn töissä ja tavannu kaikenmoisia ja laisa ihmisiä .
        Se että täällä on tappoja tapahtunnu, ei johdu itse paikasta vaan ihmisistä.
        Tänne tulee porukka viikonlopua viettään keskustasta, ja lisäksi tietenkin sininauhakotiin
        kun tulee porukkaa muualta niiden kaverit majoittuu kanssa kulmille, joten sattuu ja tapahtuu.
        Palvelutaloja, kouluja, päiväkoteja sopivasti.
        Askkaat 1-90v , kaikenikäisiä kavereita löytyy
        Mie ainakin tykkän
        olen asunut pispalssa, takahuhdsissa, lamminpäässä, epilässä,hervannassa
        ja kyl tääl kaukajärvel kauiten

• Anonyymi
        mie vaa kirjoitti:

Samanlainen paikka kun muutkin, vahuksia,lapsia,työttömiä,juoppoja.
        Ite en sylje kuppiin,käyn töissä ja tavannu kaikenmoisia ja laisa ihmisiä .
        Se että täällä on tappoja tapahtunnu, ei johdu itse paikasta vaan ihmisistä.
        Tänne tulee porukka viikonlopua viettään keskustasta, ja lisäksi tietenkin sininauhakotiin
        kun tulee porukkaa muualta niiden kaverit majoittuu kanssa kulmille, joten sattuu ja tapahtuu.
        Palvelutaloja, kouluja, päiväkoteja sopivasti.
        Askkaat 1-90v , kaikenikäisiä kavereita löytyy
        Mie ainakin tykkän
        olen asunut pispalssa, takahuhdsissa, lamminpäässä, epilässä,hervannassa
        ja kyl tääl kaukajärvel kauiten

Surkein paikka asua ainakin tampereella.

• Anonyymi

Muslimit tuhonneet ennen niin hienon lähiön.

• Anonyymi

Kehittynyt hurjaa vauhtia. Nykyään asukkaat ovat lapsiperheitä, eläkeläispariskuntia ja opiskelijoita. Maahanmuuttajiakin on, mutta juopothan nykyään ovat Tampereen keskustassa. Erinomaiset palvelut ja liikuntamahdollisuudet Kaukajärvellä. Liikkuminen keskustaan päin on todella helppoa pyörällä, autolla tai julkisilla. Välissä ei ole minkäänlaista liikennesumppua. Kaukajärvellä on ainakin 3 hienoa hiekkarantaa. Jalkapalloseurat treenaavat Kaukajärven keskustan tekonurtseilla. Hyvän sijaintinsa vuoksi ja ollen Tampereen kunnan alueella luultavasti jatkossakin kehittyy. Viime aikoina tullut mm. K Supermarket ja lisäksi kirjasto on uusittu. Uutta pientalokantaa on tullut Turtola-Kaukajärvi välille.

• Anonyymi

Eliittialuetta,
      siellä asuu yleensä hienompia ihmisiä ja erittäin varakkaita ja tyylikkäitä.
      Yksi halutuimmista alueista.

• Anonyymi

Ei sovellu rasisteille

• Anonyymi

Hikivuorenkadulla rivareissa asuu todella outoa asukasta. Katsoin parhaaksi muuttaa muualle.
      EN suosittele asuinpaikaksi Annala-Kaukajärvi aluetta.

• Anonyymi

Työttömien ja sairauseläkeläisten aluetta. Moni ongelmaista tapausta löytyy Hikivuoren Annalasta.

• Anonyymi

Ja ruokakaupassa aivan järjenvastaset riistohinnat. Kohta on enää yksi ruokakauppa täällä.

• Anonyymi

Tänäpänä Kaukajärvi vilisee mustelmia. Ne meluaa ja huutelee
      aamuyöhön asti. Ennenvanhaan ilman matuja oli rauhallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3383
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3173
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2925
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      159
      2728
    5. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2209
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      11
      2089
    7. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1648
    8. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1497
    9. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1347
    10. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1316
    Aihe