Missä vika?

mikä on ratkaisu?

Auto on Volvo 850 2,5l vm.92

Tiivistimme eilen auton venttiilikopan tiivisteliimalla, lisäksi laitoimme katalysaattorin paikoilleen.

Noh, kun operaatiot oli suoritettu ja käynnistin auton ja lähdin ajamaan, saattoi käydä hieman huonosti, se sammui. Ja alkoi vuotamaan öljyä vänkärinpuolen olisiko vähän ylempänä ölkoppaa, kohdalta. Ei tarkkaa tietoa mistä.

Sen jälkeen löysäsimme hieman kopan pultteja ja auto kävi taas hyvin, mutta kun auto lämpenee niin ajaessa valuu öljyä, lisäksi auto sammuilee/ ei lähde käyntiin jos sen sammuttaa. Jäähtyneenä ehkä paremmin, lisäksi kun autolla ajaa se ei kiihdy kunnolla ja nykii, joten missä ihmeessä vika on? Kellään ollut/ on samaa vikaa?

2

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

Mikä meni pieleen asennuksesta onko havaintoa.
      Tiivistepinnat puhtaat ja tiivistetahna ja levitysrullaa ostettu Volvolta
      Tiivistettä levitetään ainoastaan siihen venttiilikoppaan ja katsotaan ettei tiivistettä joudu öljykanaviin.
      Nokka-akselit lukittu ja niihin vaihdetaan samalla stefat estetään ne käyntihäiriöt.
      Tulpin reikiin O renkaat ja koppa paikoilleen ja ja tässä on erikoistyökalu paikalla 1 ja 5 pyttyyn(tulpin reikiin menee tiedät varmaakin työvälineen)painaa sen kannen paikalleen tasaisesti kun kansi paikallaan niin pultit kiinni aloitetaan keskeltä ulospäin kiristäen muista maadoitusjohto.Vaihdetaan siihen öljykorkkiin uusi tiiviste jos vanha kovaksi muuttunut .Tulpat sekä virranjalankansi ja pyörijä tarkistetaan että kunnossa niin vaihdetaan uusiin samoin ne tulpanjohdot .Lupaan kone käy nätisti ja mistään ei vuoda öljyä ainakaan näistä remonttipaikoista .Toinen seikkaa putsaa se liekkilukko siitä autosta varmaakin tuttuja hommia.Moro

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe