Haiseva pimppa

Halut menee

Kertokaapa paremmin tietävät mistä johtuu naisen tortun paha, luotaantyöntävä haju? Naisystäväni on 47- vuotias, ja pesee kyllä tavaransa hyvin, eikä pitäisi mitään tulehduksia tietääkseni olla. Sellainen lemu, ettei paljon tee mieli lähteä nuolemaan, tai edes muuten laittaa päätä sinnepäin. Tulee mieleen yksi itseäni huomattavasti vanhempi, noin kuusikymppinen nainen, jonka kanssa aikoinaan muhinoin myös, vähän samanlainen. Ajattelin silloin, että vanhan naisen haju se on, että se on vaan kestettävä.
Onko hormonitoiminnalla tuon hajun kanssa jotain tekemistä..vaikuttaako esim. tehty kohdunpoisto miten? Ei nuoremmat naiseni (n.20) ole kukaan haissut noin, vaan mielellään heitä on nuollut.

15

3301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfbdfbd

      tuossahan voi olla mukana perseen hajutkin,ne vasta haisevat jos ei ole kunnolla pesty..kokemusta on yhestä takaapäin panosta,pesemätön perse oli nokan alla..huh..vanhallakaan naisella ei puhdas pillu haise juuri miltään,veikkaan kyllä että naises ei sitä pimppiä kuiteska osaa pestä kunnolla,pese sinä se

    • orgasmiin kun sinä

      et osaa tyydyttää häntä.Kiima se on mikä haisee. Anna haista vain ja hurautella hänen tekarillaan mennen tullen ja palatessaan.

      • Halut menee

        Hyvähän se on sinun sanoa, kun et itse joudu haistelemaan! Eikä tule rektaalista tämä haju. Paskan haju on tähän verrattuna oikeastaan ihan hyvä, jollei ole erityisen vahvaa (ja näkyvää). Tahtoohan se naisten pylly takaapäin pannessa aavistuksen tuoksahtaa, jollei ole juuri pyllypesulta tultu, mutta ei haittaa..

        Tämä on sellainen sanoinkuvaamattoman tympeä lemu..lähinnä tulee mieleen pitkään hapantunut eläimenraato. Vaikeuksia saada jöpötystä pidettyä yllä kun sen haistaa. Pakko ajatella samalla aiempia naisia, joita on tullut pantua.


      • jos sinulla ei enää
        Halut menee kirjoitti:

        Hyvähän se on sinun sanoa, kun et itse joudu haistelemaan! Eikä tule rektaalista tämä haju. Paskan haju on tähän verrattuna oikeastaan ihan hyvä, jollei ole erityisen vahvaa (ja näkyvää). Tahtoohan se naisten pylly takaapäin pannessa aavistuksen tuoksahtaa, jollei ole juuri pyllypesulta tultu, mutta ei haittaa..

        Tämä on sellainen sanoinkuvaamattoman tympeä lemu..lähinnä tulee mieleen pitkään hapantunut eläimenraato. Vaikeuksia saada jöpötystä pidettyä yllä kun sen haistaa. Pakko ajatella samalla aiempia naisia, joita on tullut pantua.

        muuten seiso. Minkä ikäinen mahdat olla 60 vuotias mies vai?


      • juuubb
        Halut menee kirjoitti:

        Hyvähän se on sinun sanoa, kun et itse joudu haistelemaan! Eikä tule rektaalista tämä haju. Paskan haju on tähän verrattuna oikeastaan ihan hyvä, jollei ole erityisen vahvaa (ja näkyvää). Tahtoohan se naisten pylly takaapäin pannessa aavistuksen tuoksahtaa, jollei ole juuri pyllypesulta tultu, mutta ei haittaa..

        Tämä on sellainen sanoinkuvaamattoman tympeä lemu..lähinnä tulee mieleen pitkään hapantunut eläimenraato. Vaikeuksia saada jöpötystä pidettyä yllä kun sen haistaa. Pakko ajatella samalla aiempia naisia, joita on tullut pantua.

        Käsittääkseni jotkut lääkkeet voivat vaikuttaa emättimen hajuun, samoin kuin hormonitoiminnan muutokset, mutta näiden ei pitäisi tietääkseni aiheuttaa varsinaisesti pahaa hajua. Tulehdukset sen sijaan voivat aiheuttaa haiskahdusta, eli sinuna hyvin hienovaraisesti mainitsisin asiasta. Itse kun sitä ei välttämättä samalla tavalla huomaa! Suosittelen ettet käytä sanoja "paha haju" asiaa kuvaillessasi ;) vaan esim. erikoinen tuoksu, olisiko syytä piipahtaa lääkärissä?


      • kalakauppa
        Halut menee kirjoitti:

        Hyvähän se on sinun sanoa, kun et itse joudu haistelemaan! Eikä tule rektaalista tämä haju. Paskan haju on tähän verrattuna oikeastaan ihan hyvä, jollei ole erityisen vahvaa (ja näkyvää). Tahtoohan se naisten pylly takaapäin pannessa aavistuksen tuoksahtaa, jollei ole juuri pyllypesulta tultu, mutta ei haittaa..

        Tämä on sellainen sanoinkuvaamattoman tympeä lemu..lähinnä tulee mieleen pitkään hapantunut eläimenraato. Vaikeuksia saada jöpötystä pidettyä yllä kun sen haistaa. Pakko ajatella samalla aiempia naisia, joita on tullut pantua.

        Kyseessä voi olla ihan yksinkertasesti Ph-arvon muutos, bakteerikannan muutos tai hiivatulehdus. Tuossa iässä myös limakalvot alkavat heikistyä, ja voivat altistaa tulehduksille. Suosittelen naistasi käymään lääkärissä juttelemassa asiasta, ja sitten ottavan käyttöön esim. lactalin tai perus hoitavan intiimipesunesteen.
        Itsellä oli aikanaan vaivana lievät tulehdukset, ja monesti miesystävä huomasi alkavan tulehduksen ennen minua. Kukaan nainen ei varmasti halua haista pahalle, joten ainakin itse olin tyytyväinen että miesystäväni kertoi hajuni taas "muuttuneen". Muista vain, että tämä on niin nolo asia naiselle että se tulee hoitaa erittäin hienovaraisesti!


      • Emätintulehdukset
        kalakauppa kirjoitti:

        Kyseessä voi olla ihan yksinkertasesti Ph-arvon muutos, bakteerikannan muutos tai hiivatulehdus. Tuossa iässä myös limakalvot alkavat heikistyä, ja voivat altistaa tulehduksille. Suosittelen naistasi käymään lääkärissä juttelemassa asiasta, ja sitten ottavan käyttöön esim. lactalin tai perus hoitavan intiimipesunesteen.
        Itsellä oli aikanaan vaivana lievät tulehdukset, ja monesti miesystävä huomasi alkavan tulehduksen ennen minua. Kukaan nainen ei varmasti halua haista pahalle, joten ainakin itse olin tyytyväinen että miesystäväni kertoi hajuni taas "muuttuneen". Muista vain, että tämä on niin nolo asia naiselle että se tulee hoitaa erittäin hienovaraisesti!

        Epäspesifit emätintulehdukset ovat melko yleisiä. Tavanomaisia oireita siinä ovat muutokset valkovuodossa ja nk. "kalamainen haju". Hiivainfektio pitää myös pois sulkea. Opasta kumppanisi lääkärin vastaanotolle siis.


      • perkutarallaa3

        Samat on kokemukset,jäi sellainen kammo että en ole takaapäin vetänyt ketään sen löyhkäperseen jälkeen.Perusteellinen molemminpuolinen pesu ennen naintia olisi kirjattava perustuslakiinkin.


    • Hyhhyh

      Moi, itse (heterona) naisena vastaan. Ei ole sinällään kokemusta oman sukupuolen tavaroiden hajusta, mutta kun vastauksissasi puhuit "pitkään hapantuneen eläimen raadon hajusta" tuli mieleen oman työpaikan naisten vessan hajut joittenkin vessassa käyneitten (keski-iän ylittäneiden)naisten jälkeen. Just sama haju, mitä kuvasit! Silloin tulee itsellä melkein yrjö, ja ajatus, että hyi saat*ana, joutuuko jotkut miehet oikeesti haistelee tollasta, kun akka ottaa housut pois? Syitä on varmaan monia, mutta mulla tulee mieleen ikääntyminen, huono hygienia ja tulehdukset sekä yleinen välinpitämättömyys omasta itsestä. Sillon vaan toivoo, ettei ala itse lemuta samalta parinkymmenen vuoden päästä..:(

      Vaihda naista, jos ei "ilma raikastu". Ei kai tollaista tartte kestää.

      • vaihtaa miestä

        ei tuollaista lerppamunaa tarvii nykyaikana sietää.


    • Eileen

      Täällä on jo ollutkin hyviä vastauksia, mutta niissä mainittujen lisäksi syynä voisi olla "piilevä" virtsatietulehdus. Piilevä siis siinä mielessä, että ei ole muita oireita, kuin epämiellyttävä haju virtsassa. Vaikka olisi juuri peseytynyt, haju tuntuu wc:n ilmassa ja alapäässä, jos käy pesun jälkeen pissalla. Itselläni oli nuorena tällainen ja aika monta kertaa sain juosta lääkärissä ennen kuin syy selvisi, koska lääkäri epäili tietenkin jotain emätintulehdusta. Muutama lyhyt lääkekuuri ei auttanut, vaan vaiva palasi niiden jälkeen. Lopulta tehtiin virtsan bakteeriviljely oikean lääkkeen selvittämiseksi, ja lisäksi sain estolääkityksen, jota käytin ainakin 6 kk. Sen jälkeen ei ole ollut hajuja.

      Molempien kannattaisi mahdollisuuksien mukaan pestä kätensä ja vehkeensä ennen hommiin ryhtymistä, sillä se vähentää tulehdusten riskiä, kuten myös pahojen hajujen ilmaantumista seksin aikana.

    • yli kaiken

      rakkaus on sellainen asia että se saa sukat pyörimään

      • Anonyymi

        Pese pillu petroolilla tai tärpätillä ennen nussimista!


    • Itse olen 18-vuotias ja olen pitkään miettinyt, että onko täysin normaalia, että alapää haisee? Käyn kerran päivässä suihkussa, mutta silti se joskus haisee... En tiedä onko minussa joku vika. Ei haju ole sietämätön, mutta haisee kuitenkin. Eihän alapää täysin hajutonkaan voi olla, vai voiko?

      Ja joskus jos ei käy pariin päivään suihkussa, niin sitten haju on kammottava.
      Auttakaa. Toivottavasti en karkota miehiä luotani... En viittis mennä apteekkiinkaan kyselee neuvoja ja ostelee Canesten Combeja....... Huoh.

    • Anonyymi

      Taustalla voi olla esimerkiksi kohtutulehdus, joka pahimmillaan voi olla lähes oitreton. Toinen on erilaiset hiivatulehdukset. Gynekologin juttusille ja homma alkaa selviämään.

      Vaimolla nimittäin oli sellainen kohtutulehdus ja pillu haisi ja maistui pahalle. Korjaantui lääkekuurilla ja ongelma ei ole palannut ja pillu maistuu taas ihanalta

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe