NASA:n tiedemies vastaa kysymykseen Nibirusta.
http://astrobiology.nasa.gov/ask-an-astrobiologist/question/?id=2744
"NASA ei ole koskaan havainnut mitään sellaista, joka voisi olla Nibiru. Mitään Nibirua ei ole olemassa, vaan se on pienen uskonnollisen lahkon keksintöä. Neptunuksen takaa on löydetty joukko pieniä taivaankappaleita, mutta ne psyvät vakailla radoillaan eivätkä uhkaa maapalloa. Vuonna 2012 ei tapahdu mitään erityistä."
Vuonna 2012 ei tapahdu mitään
9
484
Vastaukset
- Astrofox
Sumerilaiset käyttivät Jupiterista nimeä Nibiru. Siksi uskottu että Sumerilaiset olisivat tunnistaneet
jonkun poikkeuksellisen kappaleen vierailleen aurinkokunnassa.- taivaan tähtiä
ja tähtikuvioita jumalinaan. Eihän kuolleet taivaankappaleet kykene mitään kertomaan, eikä ennustamaan.
Taikuuden synnistä olisi jo viimein päästävä eroon.
2Pe 1:2 Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
2Pe 1:3 Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
Hyljätään sala tiedot ja tiedon nimellä kulkevat valheet ja käännytään Jumalan puoleen ja anotaan: Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemista, niin kaikki muukin meille annetaan!
- ertkl
Ei siis tapahtuisi mitään erityistä!
- aurikoa,
vallitsee -270c asteen pakkanen. Mutta Jumala on käärinyt pallomme vaipan sisälle, ettei tuo kylmyys pääsemään maanpinnalle. Kiitos Isä Jumalalle, että hän asetti luonnon lait ja on aivan turhaa pelkoa. pakkasella hän sotii Israelin ja Jerusalemin rauhan puolesta, kuten Psalmi 147:14-17
Hän hankkii rauhan sinun rajojesi sisälle, ravitsee sinut parhaalla nisulla.
Hän lähettää sanansa maahan, nopeasti kiitää hänen käskynsä.
Hän antaa sataa lunta niinkuin villaa ja sirottaa härmää niinkuin tuhkaa.
Hän viskaa rakeitansa niinkuin leivänmuruja; kuka voi kestää hänen pakkastansa?
- iranista,
al gaidasta, hamaseista ei voi mennä takuuseen.
- taivaalle?
Apt 1:9-11 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Taivaasta tulee vielä todella arvokasta: "Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." taivaalle? kirjoitti:
Apt 1:9-11 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Taivaasta tulee vielä todella arvokasta: "Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."Tämän ovat mayaintiaanit itse kertoneet. Mayojen hengellinen johtaja on itse käynyt Lontoossa kertomassa hörhöille ja new age intoijijoille faktat.
- harhaan.
MarkkuP kirjoitti:
Tämän ovat mayaintiaanit itse kertoneet. Mayojen hengellinen johtaja on itse käynyt Lontoossa kertomassa hörhöille ja new age intoijijoille faktat.
Mutta Uusi Jerusalem Jumalan asuinsija tulee laskeutumaan maanpäälle tämän aikakauden lopulla. Sekään ei törmää maahan vaan todella laskeutuu ja siitä kertoo:
ilm 21:1-3 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
- Jooseppi-1
vai ettei mitään tapahdu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1293463Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752266Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592185- 1411970
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v681498- 1001404
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611293
- 611260
- 711141