Löytyykö palstalaisilta kokemuksia otsikonmukaisista ajovalokokonaisuuksista? E-hyväksyntähän ei vielä takaa että näillä mitään tekisi, eli onko valotehot minkälaisia verrattuna auton alkuperäisiin oem-umpioihin?
Vallankin jos jollakulla sattuu olemaan kokemuksia Astra G:n dayline-valoista, niin kuulisin mielelläni risut/ruusut - muidenkin merkkien/mallien omistajat, mielipiteitä kiitos!
Tässä vielä linkki valmistajan sivuille: http://www.dectane.de/product_info.php?info=p20735_dayline-headlights-opel-astra-g-98-04--drl-optic.html
Kokemuksia Dectane dayline ajovaloista
Jeepe
1
1086
Vastaukset 1
- paskadevtane
AIVAN PASKOJA, toimi 2kk ja takuu ei korvaa uusia!!!!!!!!!!
Kiertäkään kaukaa nämä Dectane tuotteet.
Otin jopa yhteyttä suoraan Saksalle tehtaaseen ja eivät korvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459