Tanssiohjelmat sortavat normaalia

suomalaista miestä

Suomalainen miesverkosto ME (Mulle Ensin) on pettynyt tanssiohjelmien saamaan suosioon Suomessa. Jokaisen suomalaisen miehen tasa-arvoa kannattava ME korostaa, että ohjelmat luovat epärealistisen kuvan suomalaisten miesten nokkeluudesta, huumorintajusta sekä fyysisestä suorituskyvystä.

“Tanssiohjelmien miehet tarjoavat naisten päiväunille harhaisen kohteen. Ei mies, suomalainen ainakaan, ole luonnostaan sensuelli, herkkä ja maskuliininen samaan aikaan, vaikka media niin esittääkin”, jyrähtää ME:n puheenjohtaja Manu Karski.

Karski huomauttaa, että tanssiminen vaatii vuosien kurinalaista työtä, mikä on pois yleensä autojen rassaamiselta tai konsoleilla pelaamiselta.

“Ja mitäs sitten, kun auto hyytyy keskelle moottoritietä. Auttaako spagaatti tai blie? Ei tanssi tuo apua kuin illallista” Manu Karski jyrähtää.

Myös Lehden vakiokommentaattori, lähirapun Jaska, kertoo huomanneensa televisiossa useita tanssiaiheisia ohjelmia, mutta ei osaa kommentoida niiden vaarallisuutta tarkemmin.

“Tiukkoja pakaroita. Ihan jees.”

Entä mitä mieltä on Jaskan olohuoneesta patjalta heräilevä Pena?

“Jos minä osaisin tanssia, en muuta tekisikään kuin tanssisi mahdollisimman monen naisen nähden tehdäkseni vaikutuksen”, Pena sanoo, ja jatkaa häikäisevällä logiikallaan: “Mutta en kyllä telkkarissa tanssisi, radiossa korkeintaan.”

Artikkelin julkaiseminen ei johdu siitä, että Lehden toimittajat ovat rumia kankeita läskejä tai salilla treenattuja rumia kankeita kimppuja, pois lukien August Elokuu, joka Lehden syys- ja kevätretkillä hurmaa liihottamalla alasti läpi aamukasteen kuin tuulen taivuttama terälehti, paitsi että johtuu.

65

6601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopa miehet

      Nyt vähän huvittaa tämä "miesliiton" kommentti, mutta ihan hyvä että kommentoidaan näinkin päin.

      Miehet ovat tanssineet kautta aikojen. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Tyyli vain on muuttunut vuosien saatossa. Ei tanssiminen ole kaikille naisillekaan luontevaa. Joillekin se on kun kympin auraa kääntelisi, kun pitäisi itseään taivutella:-).

      Jos joku mies haluaa tanssia näissä ohjelmissa tai nainen osallistua pelkokertoimeen niin so what? Eletään 2000-lukua.

      Itse naisena katselen mieluiten prätkäkundeja kun näitä julkkistassijoita.

      • Raivoapina

        Heh vaikka tää onkin herja niin hölmöähän se on omia käsityksiään perustaa televisiosta saatuun infoon. Missään asiassa.


      • Jon Ravolta
        Raivoapina kirjoitti:

        Heh vaikka tää onkin herja niin hölmöähän se on omia käsityksiään perustaa televisiosta saatuun infoon. Missään asiassa.

        Tanssi on turhaa pyörimistä reijän ympärillä.


      • 13+6

        välillä ihmettelee suomalaisten älykkyyttä. Saihan tosta viestistä ensimmäisestä kolmesta rivistä selvää, että kyseessä on joke.

        Voi voi.


      • Oppi on gutaa
        Raivoapina kirjoitti:

        Heh vaikka tää onkin herja niin hölmöähän se on omia käsityksiään perustaa televisiosta saatuun infoon. Missään asiassa.

        Suomalainen mies on hyvä tanssimaan, kunhan vähän hankkii opetusta. Lapsetkin syntyy pää tyhjänä.


      • Reikä kuin reikä
        Jon Ravolta kirjoitti:

        Tanssi on turhaa pyörimistä reijän ympärillä.

        reiän ympärille rakentuu koko miehen elämä, ainakin heteromiehen, homomiehen elämä pyörii eri reiän ympärillä. reikä se on minun rattoni.


    • ilkka*

      Kyllä tanssiminen on mahtavaa. Taitaa olla juntteja nämä miesjärjestön väki.

      • yksi monesta

        Olen samaa mieltä,sinun kanssa.Ei sen parempaa,liikuntamuotoa olekkaan, kun tanssi.Siinä vasta, kunto nousee.


      • joku141

        Juntit juuri ole kovia tanssimaan. Tuolla maaseudullahan ne vanhan kansan oikeat miehet käy lavatansseissa. Se on oikeaa meininkiä se.


      • vittu sä oot nero :P


      • ölkmklms
        yksi monesta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä,sinun kanssa.Ei sen parempaa,liikuntamuotoa olekkaan, kun tanssi.Siinä vasta, kunto nousee.

        Ehkä liikuntamuoto, mutta kunnon nousuun ei nyt paljonkaan vaikuta-siihen tarvitaan huomattavasti enempi. Ehkä paremminkin jonkinlaista liikuntakyvyn ylläpitoa voi edistää, mutta fyysisen kunnon kehittämiseen noh jaa uskoo ken tahtoo...


    • Peitenimi Make

      Perin järkeviä keskusteluja nämä miehet vastaan naiset -keskustelut tällain 2000 -luvun maailmassa. Yleensä kanava vaihtuu kyllä hyvin akkiä kun tämä vertailuasetelma alkaa läpi tunkea. Niin ja tähän oli piilotettu pieni satiiri, jos sitä ette ymmärtäneet. Terv. peitenimellä Make!

    • hauskaah

      Eipä löytyny Googlel mitään tollasest miesverkostost, mut iha hauska kirjotus. Jollaki hyvä huumorintaju =DD

    • tanssahtelevat tädit

      Jos on TOSIMIES, se ei tanssi. Jääköön se tuollaisille muutamille neitille kuten Marso B, Jorce U, ja mitä niitä onkaan. Muutama semihomo.

      • 36

        Nikulakin tuntuu hyvin parketilla viihtyvän. Ja on niin äijää niin äijää.


      • hyppää,,,
        36 kirjoitti:

        Nikulakin tuntuu hyvin parketilla viihtyvän. Ja on niin äijää niin äijää.

        kun ämmät käskee


    • sddsfdsfg

      Heh, loistavasti ilmaistu mielipide. Kiitos tästä! Ei mikään turha keskustelu, aihe tosi, ilmaisu vain nerokasta!

    • tai näin_ 2015

      niinhän se ,, ainakin tavllisten miesten pitäs myös oppia pitämään itsestään huolta ja laihduttaa kalja mahat pois , eikä kävellä keskellä kirkasta päivää työhaalarit päällä , eikö työhaalarit ole työtä varten ja omat vaateet vapaa aikaan . Monet nimittän kävelevät ihan vapaa -aikanan nuo työvaateett päällä . Rekkamiehet ym . Monella tavalisella suomalalais miehellä olis aihetta katsoa peiliin ,, ja pitkään ..

      • Näin juuri

        Jokainen kävelee just sellaisissa vaatteissa kuin itse haluaa. Jos itse viihtyy ja tykkää kulkea vaikka verkkareissa niin so what? se ei taas kuulu kenellekkään.


    • luonnollinen äiti

      monet median tekemät kuvat tekevät aivan muuta kuin mitä on tavalllinen kotinsa ja lapsensa hoitava tavallinen työtätekevä suomalainen nainen!
      Kuka tavallinen perheenäiti kerkeää laittaa itsensä maalipytyksi tai kenellä tavallisella suomalaisella naisella on perheen hoidon jälkeen edes varaa hoitaa itseään ja varaa ostaa kalliita vaatteita tai laittaa tekokynsiä ja mennä kampaamoon laitattamaan hiuksiaan,kuin median tekemät naiset tekee!Todella vääristynyt on yhteiskuntamme nykyään.Ja kaikki tämä tehdään vaan joidenkin tahojen rahan ahneudentakia.Todellisuus on kadonnut tästä yhteiskunnasta!Olisi aika tavalliasten naisten ja miesten alkaa vaatimaan näitä tavallisia luonnollisia arvoja yhteiskuntaamme.Tämä tekopyhyys vaikuttaa myös lastemme maailmaan tuhoavasti.
      Mietittävää.

      • Tavallinen BB väki

        Kyllä sinun nyt pitäisi lähteä opiskelemaan arkea, vaikka BB taloon ! Elämä on kuule bailaamista ja leikkijunien vahtimista.


      • selvityminen
        Tavallinen BB väki kirjoitti:

        Kyllä sinun nyt pitäisi lähteä opiskelemaan arkea, vaikka BB taloon ! Elämä on kuule bailaamista ja leikkijunien vahtimista.

        Eivätkö nuo jo kuulukkin.Hik,joihinkin nuorisoliiton ja vanhoollissavettilaisuuden investointeihin?


    • yksin.

      Tuntuu että naisille asetetaan liian kovat vaatimukset yhteiskunnassa. Pitäisi olla hoikka/laiha, vetyperoksidiblondi, ei saa olla liian isot rinnat, hyvä perhetausta, korkeakoulutus, hyvä työ, harrastukset, tuttavapiirit, talot, mökit, auto, urheilija saisi melkein olla, keinorusketus, virheetön iho, valkoiset hampaat, nuoruus, trendikkyys ja kilpailuhenkisyys. Kiltin tytön/naisen imago, mutta ei saa olla ujo ja pitää osata jotain vaatia esim. mieheltä eikä olla tossun alla ja työelämässä palkkaa/paikkaa. Pitää olla älykäs siten että se tulee heti esiin ja verbaalinen. Ja pitäisi olla myös rahaa edellä/yllä mainittuihin. Ja muuten ei tunnu kelpaavan mihinkään, edes töihin jotkut, ellei ole näitä. Eikö joskus saa olla vain oma itsensä? Lisäksi pitäisi pukeutua kaikenlaisiin mekkoihin tai hameisiin, paljastaa käsivarret ja sääret, joissa on se virheetön iho. Kiitos tästä kaikesta täydellisille miehille jotka hakevat täydellistä naista lähes. Ja auta armias jos sinulla tulee masennuksesta kiloja lisää, kun mies /pelimies kohtelee huonosti.

      • lindalottaloviisa

        Kuulehan, samat paineet ne on nykyajan miehilläkin ja niillä on vielä se elatusvastuukin (kuulemma). Että ei ole helppoa olla ihminen nykyajan yhteiskunnassa, ei naisilla eikä miehillä!


      • Miten niin ei saa olla 'liian isot rinnat'? Vain todella harvoin luomut ovat 'liian isot'. Isompi on aina parempi. T: mies joka tykkää kun nainen näyttää naiselta, jopa ilman tekokynsiä.


      • yksin.
        ihanhassu kirjoitti:

        Miten niin ei saa olla 'liian isot rinnat'? Vain todella harvoin luomut ovat 'liian isot'. Isompi on aina parempi. T: mies joka tykkää kun nainen näyttää naiselta, jopa ilman tekokynsiä.

        Ei riitä tunne että on tavannut sen oikean, jos toinen ei ole samaa mieltä siksi että ulkonäkö estää sen, koska muu kuin täydellinen ei kelpaa. Luonteeseen ei viitsi jotkut tutustua jos ulkomuoto ei ole perfecto, harmi sinänsä menettää paljon joskus. Monesti on törmännyt siihen ettei isoista rinnoista pidetä ja ne "roikkuvat". :( Silti moni koko voi olla hyvä, eli ei kannata välittää.


    • loistavaa!!!

      Ihanaa sarkasmia!!! Onhan se nyt kamalaa jos ei enää konsoleilla pelata, vaan HYVÄNEN AIKA, harrastetaan liikuntaa! Ja vielä toisen ihmisen kanssa. NAISEN KANSSA!!!

      Ai hitto nauroin tuota juttua, todella hyvin kirjoitettu. Mutta valitettavasti on todettava jälleen kerran... kunnon sarkasmi menee niin monella yli hilseen.

    • Onks tää joku läppä? ihan naurettavia kommenteja noilta miesten etua ajavilta.

      • miesten etuja ajava

        Mä jotenkin nään asian aika tavalla päinvastoin mitä yllä kirjotettu. Tulee mieleen joku katkera tilitys siitä kuinka kapeaan ja junttimakkara rooliin mies pitäisi sitoa. Itse olen luonnostani kaikkia noita ominaisuuksia ,mutta en koe jotenkin miehisyyteni siitä vähentyneen. Myöskin tämä suomalainen junttikulttuuri mikä liitetään "miehisyyteen" itseasiassa tekee aika paljon hallaa mieskunnolle. Harmittaa ,että mieskuvaa haluttaisiin ajaa johonkin turhapuro suuntaan. Yksi tärkeä asia mikä auttaisi miehiä selviytymään elämässä ois hyvin yhteyttä pitävä verkosto, siinä naiset ovat jonkinverran edellä. Pitäkää kavereista huolta ,vaikka omakin elämä ois tiukkaa välillä. Suomalainen mies kestää yksinäisyyttä ,mutta syrjäytyminen tekee kuoppia ennemmin tai myöhemmin.


    • Naistenhaku

      Miehet ! Tänään bileasut päälle ja discoilemaan lähiö bubiin ! Euroja mukaan levyautomaattia varten ja Mattia ja Teppoa soimaan !

      • Yksin aina

        Ainahan naisilla on epärealistiset odotukset miesten suhteen : Pitäisi olla rikas, komea, nuori... eli nelikymppinen tavallisen näköinen, keskituloinen mies jää aina rannalle. Oli sitten kuinka kohtelias, mukava ja luotettava tahansa. Rentut kyllä sitten taas saavat naisia.


      • Ja Paariin.
        Yksin aina kirjoitti:

        Ainahan naisilla on epärealistiset odotukset miesten suhteen : Pitäisi olla rikas, komea, nuori... eli nelikymppinen tavallisen näköinen, keskituloinen mies jää aina rannalle. Oli sitten kuinka kohtelias, mukava ja luotettava tahansa. Rentut kyllä sitten taas saavat naisia.

        Paskanpuhuminen tehoaa naisiin aina !

        Tyrkäät tuolia perseen alla ja rahtaat kaljaa pöytään. Kehut kuinka kauniit silmät hänellä on.

        Pillua ei saa pyytää kuin korkeintaan tunnin parin päästä.

        Kannattaa myös esittää ettet olisi erityisen kiinnostunut hänestä. Se toimii aina.


      • Uniqueqeqe
        Ja Paariin. kirjoitti:

        Paskanpuhuminen tehoaa naisiin aina !

        Tyrkäät tuolia perseen alla ja rahtaat kaljaa pöytään. Kehut kuinka kauniit silmät hänellä on.

        Pillua ei saa pyytää kuin korkeintaan tunnin parin päästä.

        Kannattaa myös esittää ettet olisi erityisen kiinnostunut hänestä. Se toimii aina.

        "Tyrkäät tuolia perseen alla ja rahtaat kaljaa pöytään. Kehut kuinka kauniit silmät hänellä on.
        Pillua ei saa pyytää kuin korkeintaan tunnin parin päästä.
        Kannattaa myös esittää ettet olisi erityisen kiinnostunut hänestä. Se toimii aina. "

        No arvaa vain mitä tapahtuu jos teet päinvastoin?

        - Ei mitään kohteliaisuuksia, ei mitään muodollisuuksia, ei ensi lähestymistä. Sitten sanot kuinka rumat silmät naisella on, tai muutoin haukut häntä.
        Otat pillua. Heti.
        Osoitat ilmiselvästi haluavasi häntä.

        .. Valitettavasti myös lausahdus "se toimii aina" toimii myös päinvastoin: SE EI TOIMI IKIMAAILMASSA - eikös sitä kutsuta raiskaukseksi?

        Ja niin todella haluaisit tehdä.. Ja te samat idiootit haukutte tummia raiskauksista, vaikka ilmeisesti teiltä vain puuttuu KANTTI TOTEUTTAA SE, vaikka suunnitelmat ja tarpeeksi sairaat ajatukset valmiit ovatkin. Taitaa kuulua ihan samaan suomalaismiehiseen kastiin kuin "en uskalla mennä edes puhumaan tuolle naiselle, saatika katsoa häntä silmiin". Jonka jälkeen haukutaan tummia siitä, että he roistoavat suomalaisilta miehiltä kaikki naiset - no TEHKÄÄ ASIALLE JOTAKIN, älkääkä vain katsoko sivusta pelokkaana kuin pikku torakat.

        Noniin, mitä me tästä opimme? Ette te loppujen lopuksi yhtään sen parempia olekaan kuin ne somalit. Teiltä vain puuttuu pallit. Hienoa, miehet! Hienoa!


    • e5bn8r56u7

      Miesjärjestö olen pettymys. Ei noin mitään oikeuksia ajeta. Ja tämä tanssikiistely täällä on pelkkää paskaa.

    • Toiseksiko jäädään

      Kuten moni muukin asia tanssikin oli alussa miesten yksioikeus ja naisilta kielletty. Nyt vain naiset ovat ottamassa yliotetta siinäkin.

    • Älysä markkinointi

      Mulla on nauhalla 2000 tuntia tanssiohjelmia, mut mulla onkin älyisä pikanetti. Tilaa sinäkin, niin saat ilmaitteeksi katsoa kuukaudenajan korttipelejä.

    • 20+5

      Tansseja ei ole pohjimmiltaan kuin kahta lajia: sotatanssit ja pariutumistanssit.

      Kyllä miehen on osattava vähän molempia, jos aikoo selviytyä ja vielä lisääntyäkin.

    • Opettajanne (alkeis)
      • huutonen

        En tiennytkään, että ihmisiä koulutetaan nykyään Tuubin välityksellä. Voi sitten mainostaa kaikille, että olen itseoppinut YouTube-kirjekurssin käynyt tanssiammattilainen.


    • tanssimista..

      "Afgaaniyhteisön pahat puheet ovat varjostaneet Nasima Razmyarin osallistumista Tanssii tähtien kanssa -kilpailuun".

      http://www.iltalehti.fi/tanssi/201010100200152_tn.shtml

      Ihmiset ovat alkaneet puhua, että miksi nuori afgaaninainen osallistuu ohjelmaan. Sanamuodoissa on käytettä sanaa häpeä, Nasima kertoi.

    • nainen vaan ei puuma

      hyvä että huumori kukkii vielä

    • synkkä ja myrskyinen

      johan siellä jyrähdellään paljon, onko oikeen UKKOsta luvassa?

    • millaista miehillä o

      Mihinkä meidän miehet nyt joutuukaan . . .ihan kamalaa ihan hirveetä, tätä ei enää ymmärrä millään. Toivottavasti tulee joku laki, joka takaa miehillekkin jotain mukavaa. On tämä niin väärin ja vielä julkisesti, etten paremmin sanoisi. Mitä tässä nyt enää voi tehdä, vai onko maine jo mennyt ihan kokonaan. Tämä olisi varmaan EU:n tasoinen asia, ehkä siellä osattaisiin jotain tehdä, vaikka joku pykälä tai sellaista. Kyllä minä ajattelin, kun luin tuota vuodatusta, että tästä asiasta tulee varmaan koko vuoden vaikeimmin ratkaistava asia. Onneksi oma ukkoni ei tiedä tätä vielä, vaan köllöttää tuossa ihan rauhassa ja kohta nautitaan iltapalaa niin kuin ennenkin. Varmaankin käydään suihkussa yhdessä, että voin vähän tarkistaa hänen atleettiaan ja itsetunnon aioin testata sillä peristeisellä "makuukamari" jutulla. Toivottavasti aamulla on vielä kaikki kunnossa ainakin meidän miehellä. Mutta sääliksi käy niitä, jotka ottavat tällaiset uutiset tosissaan ja vielä vaikka viitsivät kärsiäkki. Että pitkiä kärsiä vaan kaikki hyvin.

    • Mies MutteiPelle

      Vain typerät pellet ja homppelit tanssivat, kun heitä seuraa niin näyttää, kuin he olisivat Demonin riivaamia tuulenajamia lastuja vedessä vailla määränpäätä, eivätkä aina tiedä mitä seuraavaksi tekisivät ja sitten tekevät, jotain tosi hölmön näköistä ja kömpelöä ja tuotako muka pitäisi ihailla.

      Tuollaiseen käyttäytymiseen tarvitaan sitten Jorrrrrrrma Uotisen Homo apua, kun Suomen valtakunnan Mister Homoin kiiltokuva pelle sitten näyttää toisille typeryksille, kuinka pitää koikkaloda, kuin tuulenajama keitetty makarouni letku vailla tarkoitusta. Niin että kyllä pitää olla tyhjänpäiväineen tyhjäpää ihminen, joka tuollaista ihannoi tai siitä pitää.
      Olen aina pitänyt tanssijoita typerinä vaikka itse olenkin melkoinen akrobaatti.

      • Maajussi 69

        Miksei sekoteta ammattilaisia ja amatöörejä keskenään. Välillä esim hinurit Lauri(a) Voutilainen ja Antti Tuisku voisivat tanssia keskenään, olisi mukava katsoa kuka vie ketäkin.


    • djahe

      No kyllä minä ainakin korjaan autoni itse jäi se mihin tahansa tielle ja teen kotiremontit siinä missä remonttireiskakin. Kovassa työssä menee kuitenkin kroppa niin jumiin että hoidan sitä tanssimalla viikonloppuisin ja viikolla muuten vaan tanssitreeneissä.

    • Pääwynä

      läppä toi "mutta en kyllä telkkarissa tanssisi, radiossa korkeintaan" :D :D :D

      • pojat ei tanssi

        Ihan pakko heittää välikysymyksenä, että onko miesverkoston puheenjohtajan nimi todellakin Manu Karski?? Olen ainoa jonka mielestä nimi on kyllä niin kornin machi ettei tosikaan :D itse asiassa jo niin pahasti, että se kuulostaa jonkin sketsihahmon nimeltä.. taitaa olla jonkinlainen taiteilijanimi siis..


    • Karski on oikeassa.

    • 4985

      Suomalainen mies sitä ja tätä, ei se ihan noin mene. Yksilöitähän tässä ollaan, jokainen tavallaan.

    • '.'.'.'.'.'.'.'.'.'.

      PRKL millanen kuva pitäisi olla?!
      Tökeröitä turpiinsa saavia pervoja mieluummin kuin herrasmiehiä?!

    • jgjjjgjggjgggg

      Olen sitten vissiin poikkeuksellinen mies kun olen sensuelli,herkkä ja notkea kuin pajunvitsa..Mutta siitä huolimatta pistän atomeiksi ja takaisin kasaan kuulakärkikynästä telakaivinkoneisiin.
      Mikä ihmeen pelleporukka tuo on,,häpeäksi suomalaiselle miehelle tuollainen ryhmä.

    • sdfsdfsdf

      fffffdffffff

    • Tasa-arvo kunniaan

      Hyvä kun miehistäkin nyt luodaan epätodellinen kuva.

      Naisistahan on luotu epätodellista kuvaa jo vuosikymmeniä ellei vuosisatoja.
      On yksi tasaarvoisuuden merkki, että myös miehistä luodaan epätodellista kuvaa. Näin naisetkin pääsevät nauttimaan vastaavasta valheesta, jota ovat itse rakentaneet jo kauan.

    • 3+18

      Ei hyvää päivää, kuinka näin moni täällä tosissaan uskoo että tämä on ihan oikea artikkeli? :D Ettekö ole koskaan Lehteä lukeneet?

      "ME:n puheenjohtaja Manu Karski"

      "Myös Lehden vakiokommentaattori, lähirapun Jaska"

      "Entä mitä mieltä on Jaskan olohuoneesta patjalta heräilevä Pena?"

      “Mutta en kyllä telkkarissa tanssisi, radiossa korkeintaan.”

      "Artikkelin julkaiseminen ei johdu siitä, että Lehden toimittajat ovat rumia kankeita läskejä tai salilla treenattuja rumia kankeita kimppuja, pois lukien August Elokuu, joka Lehden syys- ja kevätretkillä hurmaa liihottamalla alasti läpi aamukasteen kuin tuulen taivuttama terälehti, paitsi että johtuu."

      Ihan hiton hyvä läppä, ja todistaa sen, että läheskään kaikki suomalaiset eivät ymmärrä parodiaa, sarkasmia tai kaikkea muuta paitsi rautalangasta väännettyä huumoria... XD

      Täältä voi käydä lukemassa lisää Lehden asiallisia ajankohtaisartikkeleita...
      http://lehti.samizdat.info/2010/09/hurja-vaite-iltalehteen-paskin-looppi-1000-vuoteen/
      http://lehti.samizdat.info/2010/09/tutkijat-alexander-stubb-on-suomi/
      http://lehti.samizdat.info/2010/08/pekkarinen-vastustaa-tupeen-verottamista/

      • KSXC

        Ihan ensiksi vastaus tähän: Kuka tavallinen perheenäiti kerkeää laittaa itsensä maalipytyksi? Kysyi joku nimimerkillä luonnollinen äiti... No, varmaan ihan kuka vaan, ei se paljoa vie aikaa, mutta se onkin eri asia että miksi pitäisi?
        Sitten nimimerkki Yksin. "Tuntuu että naisille asetetaan liian kovat vaatimukset yhteiskunnassa. Pitäisi olla hoikka/laiha, vetyperoksidiblondi, ei saa olla liian isot rinnat, hyvä perhetausta, korkeakoulutus, hyvä työ, harrastukset, tuttavapiirit, talot, mökit, auto, urheilija saisi melkein olla, keinorusketus, virheetön iho, valkoiset hampaat, nuoruus, trendikkyys ja kilpailuhenkisyys. Kiltin tytön/naisen imago, mutta ei saa olla ujo ja pitää osata jotain vaatia esim. mieheltä eikä olla tossun alla ja työelämässä palkkaa/paikkaa. Pitää olla älykäs siten että se tulee heti esiin ja verbaalinen. Ja pitäisi olla myös rahaa edellä/yllä mainittuihin. Ja muuten ei tunnu kelpaavan mihinkään, edes töihin jotkut, ellei ole näitä. Eikö joskus saa olla vain oma itsensä? Lisäksi pitäisi pukeutua kaikenlaisiin mekkoihin tai hameisiin, paljastaa käsivarret ja sääret, joissa on se virheetön iho. Kiitos tästä kaikesta täydellisille miehille jotka hakevat täydellistä naista lähes. Ja auta armias jos sinulla tulee masennuksesta kiloja lisää, kun mies /pelimies kohtelee huonosti."
        Ihan oikeasti, missä olet törmännyt tuollaisiin vaatimuksiin? Ei yhteiskunta niitä esitä, eikä kukaan muu kuin sinä itse. Miten huono voikaan itseluottamuksesi täysin turhaan olla, kun kuvittelet että joku muu tuollaista vaatii tai odottaa?


    • Just joo...

      Täh : D..?

      No entäs tanssiohjelmien n a i s i s t a mielikuva..??

    • jeep jeeeeeep

      Tätä itsesäälin määrää sinne kuntosalille voi ihan kaikki mennä ja tanssimaankin voi opetella kuka vaan.

    • ....................

      Piristi päivää.

    • mitimi

      Loistava provo. :D

    • ??????

      Pornofilmit ja -lehdet antavat varmaan naisista realistisen kuvan ? Tai muutkaan ohjelmat, esim. sinkkuelämää, puumanainen jne.

      • kaikenlaista........

        Tanssi on hyvä liikuntamuoto, mutta siitä on tehty nyt sellainen tavallisen kansan ulottumattomissa oleva taitolaji, jota ei jokainen voi harrastaa.
        En pidä ylimitoitetusta "tanssii tähtien kanssa" ohjelmasta. Mitähän tähtiä nuo muka ovat? ei mitään. Aivan tavallisia ihmisiä. Idoleita tarvitsevat eiovät ole sinuja itsensä kanssa. Itse en piittaa yhdestäkään tähdestä tai idolista. Olen itse mielestäni niin tärkeä ihminen itselleni, etten kaipaa mitään ihailtavaa ulkopuolelta.
        Ohjelman nimikin on jo typerästi valittu elokuvan, "Tanssii susien kanssa" mukaan, jota on siten häväisty.


      • JokuJokuinen
        kaikenlaista........ kirjoitti:

        Tanssi on hyvä liikuntamuoto, mutta siitä on tehty nyt sellainen tavallisen kansan ulottumattomissa oleva taitolaji, jota ei jokainen voi harrastaa.
        En pidä ylimitoitetusta "tanssii tähtien kanssa" ohjelmasta. Mitähän tähtiä nuo muka ovat? ei mitään. Aivan tavallisia ihmisiä. Idoleita tarvitsevat eiovät ole sinuja itsensä kanssa. Itse en piittaa yhdestäkään tähdestä tai idolista. Olen itse mielestäni niin tärkeä ihminen itselleni, etten kaipaa mitään ihailtavaa ulkopuolelta.
        Ohjelman nimikin on jo typerästi valittu elokuvan, "Tanssii susien kanssa" mukaan, jota on siten häväisty.

        Jokainen voi harrastaa tanssia. Parasta onkin vauhdikas tanssi hyppelyineen yksinään kotona.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      3021
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      182
      1761
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1617
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1585
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      54
      1333
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      336
      1142
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      104
      1025
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1014
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      93
      966
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      944
    Aihe