Elämäni tarina

JUOJA

moikka.

olin lukiossa ja tapanamme oli juoda viikonloput kavereiden kanssa järjestetyissä kotibileissä. pistimme tietokoneet yhteen ja verkkopelasimme. juhlamme kulki ympäri kaupungin ja se ei koskaan loppunut. viiletimme päät ulkona autojen ikkunasta kurvaillen suoralla tiellä bassot ja muut lisä elementit täysillä huutaen niin ettemme kuulleet edes omaa ääntämme. armeijaa kävin vain 2 kk poistuen sieltä 2 vuorokautta ennen peruskauden loppua valatilaisuuden jälkeen ja siirryin sivariksi jotta pääsisin taasen ryyppäämään. muutin ouluun ja menin töihin ennen kuin suoritettava palvelukseni sivariudessa alkoi. elämäni jatkoi lupaavasti täydellistä biletystä kuten voi. jammailin ja rupesin tanssimaan yökerhoissa pitkin viikkoa vähintään 3 yötä viikossa valomerkkiin asti vaikka kuljin töissä. joskus valvoin etä menin töihin ja miltei aina nukuin 3 tuntia ja taas jatkui. rytmini ei haitannut koska ennen tätä olin ollut kovan työn tekijä. tietokoneen ääressä istuminen töissä oli helppoa työaikana.

en edes huomannut omaa menoani sillä tanssiminen diskossa oli niin mahtavaa joka ilta joka päivä 0,7 litraisen raa-an viinapullon jälkeen. yhtäkkiä havahduin että kaikki ei ole kunnossa sillä näen näkyjä paljain silmin. hämähakkejä nousi vatsastani, milloin robotti hämähäkkejä milloin minkä värisiä tahansa. näkyni olivat monipuolisia mutta aina vain väkivaltaisia. äänet piinasivat minua.

itkin ja join. jatkoin vanhaa rutiiniani ja join 2 viikkoa putkeen. ihan ilman mitään huomaavaisuuttani.

oli pakko soittaa psykiatriseen hoitoon joka oli täyden paskan takana. en meinannut päästä psykiatrin puheille, en sitten niin kirveelläkään.

kunnes tapasin psykiatrin ja kerroin hänelle näkyni ja hän olevan sairaus nimeltä psykosomaasi eli skitsofrenia.

tuloni pienenivä eikä minulla ollut varaa ryypätä kuin aika jolle tuloni riittivät, loppuajan asuin vanhempieni luona. aina.

nyt olen asunut hoitolaitoksessa jo yli 2 vuotta ja olen päässyt pakko-oireisesta neuroottisesti lisää juomaa halusta eroon.

elämäni on normaalia mutta äänet ja näyt kiusaavat minua minuutista toiseen jatkuvasti.

en olisi normalisoitumassa ilman muiden ihmisten tukea vaan olisin sillan alla amerikkalaisittain tänään, kenties pakkaseen kuollut.

huomasin vain että valtion perusturvan olemus on oltava hoitotasoisesti korkein maailmassa jotta voidaan välttyä muilta työkyvyttömyyteen sairastuvilta tässä maailmassa sekä nykyisten hoidon tukemisessa.

kaiken saatavan tuen me tarvitsemme, perusturvaa, kaikkialta.

ME JUOJAT OLEMME NÄKYMÄTTÖMIÄ!!!!!

0

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
        Maailman menoa
        207
        2814
      2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
        Maailman menoa
        167
        2501
      3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
        Ikävä
        106
        1162
      4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
        Ikävä
        64
        961
      5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
        Sinkut
        117
        953
      6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
        Kotimaiset julkkisjuorut
        263
        927
      7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
        Maailman menoa
        315
        900
      8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
        Kuhmo
        20
        889
      9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
        Kaste
        505
        848
      10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
        Haapavesi
        22
        758
      Aihe