Modeemin merkki on:
Buffalo wireless N150 Highpower ADSL2 modem router
Tommonen asia askarruttaa, kun ennen muinoin sanottiin, että modeemissa on "hyvä" olla reititys ja natti päällä. En kuitenkaan älyä tästä, mistä nuo asetukset löytyisivät. Olisko ollut bridge-tila pika-asetuksissa.
Buffalon modeemin asetukset
4
1659
Vastaukset
- siinä on
Bridge ainakin minulla oletuksena,kyllä siellä se Routerkin löytyy.
NATtia en muista oliko asetusta vai ei, mutta ainakin minulla kone näyttää paikallista IPtä (ei reittittyvää) ja se nettioperaattorin IP-osoite on WLAN purkilla, mutta onhan sillä operaattorillakin taas NAT tuonne internetin reaali IP-osoitteiden maailmaan.- Koperos
Motukka ei kestä olla päällä päiväkausia yhtämittaa! Yhteysnopeus putoaa tällöin kymmenesosaan, sammutus auttaa heti tähän vaivaan.
Valitsemalla routerin asetuksista yhteys häipyy samantien?
Lisäksi pirun hidas käynnistymään, eli en ole ollenkaan tyytyväinen tähän. Asetuksiakaan ei maalaisjärkipohjalla ihmeemmin muutella.
Parin megan nettiyhteys mulla, onko lie laite ihan väärä tähän?
Edellinen Buffalo, enempi sellanen kanttimalli, oli varma ja huoleton peli, siksi merkki. - Koperos
Koperos kirjoitti:
Motukka ei kestä olla päällä päiväkausia yhtämittaa! Yhteysnopeus putoaa tällöin kymmenesosaan, sammutus auttaa heti tähän vaivaan.
Lisäksi pirun hidas käynnistymään, eli en ole ollenkaan tyytyväinen tähän. Asetuksiakaan ei maalaisjärkipohjalla ihmeemmin muutella.
Edellinen Buffalo, enempi sellanen kanttimalli, oli varma ja huoleton peli, siksi merkki.Alkoi tuon edellisen viestin jälkeen pätkimään oikein enemmänkin, kerta pari tunnissa. Vaihtelin yhtä vanhaa A-linkkiä, jonka olin myös hylännyt jostain syystä, muistaakseni pätkimisen takia.
Ja kun netti pätki, vaihtelin noita modeemeja, uutta Buffaloa ja A-linkkiä. Ja nehän pätkivät ihan kuin kilpaa, perskeles.
Kun tuo ADSL-yhteys on ollut käsittämättömän vakaa tähän asti, marssin tänään kauppaan ja ostin vielä Telewellin EA510:n. Vaihtelin siis taas uuden modeemin, uudet johdot uusiin ja sitten aloin tuijottamaan mötikkää, mikä on puhelinpistokkeen jatkeena ja johon cat5 johto tökätään.
Sehän oli vanha kuin taivas, ensimmäisen modeemini ajalta. Mötikkä on saanut selkäänsä ukkosilta aika monena kesänä. Joku piirilevyn tapainen siellä oli kun avasin sen.
Nyt on vakaa yhteys, luulen kyllä Buffalonkin pelittävän ja syyn olleen siinä mötikässä.
Vähän taisi olla kädetystä taas, mutta sattuuhan sitä pahempaakin.
Pitää kokeilla Buffaloakin vielä joskus. - puhvalo
Koperos kirjoitti:
Edellinen Buffalo, enempi sellanen kanttimalli, oli varma ja huoleton peli, siksi merkki.Kattelin Guukkelilla, että onko kyseisestä modeemista kellään muilla kokemuksia ja olihan niitä.
Mulla on parisen kuukautta ollut Buffalo N150 käytössä ja nyt on käämit ittelläni palamassa. Juurikin tuo, että kerran päivässä pitää johto nypätä seinästä, sillä muuten nopeus tippuu tautisen hitaaksi, vituttaa suuresti.
Sammutus tosiaan auttaa ja sen jälkeen taas odotellaan yhteyttä, turhankin kauan; käynnistyminen on erittäin hidas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984