Leijona-horoskooppi symbolista. Ottakaa kantaa ja sanokaa, että kaannattaako se.
Sillä olen tyytyväinen tähtimerkistäni.
Mä otan tatuoinnin
Leijonaa metsästän
3
941
Vastaukset
- mieti 2x
mun mielestä.leijona merkki on niin kulunut ja aikansa elänyt.jos mä sellasen jollai näkisin iholla niin maku menis siliän tien.sopii perussuomalaisille junteille ja skineille yms.sori,vastasin kun kysyit.
- mielipiteeni,,
laita se otsaan tai poskelle, ei tarvitse esitellä.
Sopii enempi junteille ja skineille. - EM
Kyllä minä aion jossakin vaiheessa ottaa vielä leijonankin sekä tiikerin koska olen kiinalaisessa tiikeri.Mutta minä en teetä suomileijonaa vaan aidon leijonan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532192
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191504
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81457Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171381Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61208