Mä oon pannu multaan pari vuotta vanhoja Amerikasta tuotuja vanhoja siemeniä. Maissia vesimeloonian yms. Saa nähdä miten käy...
Onko jollain kokemuksia tällaisista exotic kasveista Suomessa?
exoottisia kokeiluja...
2
490
Vastaukset
- näitäkin
Melonin (erilaisiakin) voi ostaa siemenkaupoista. Muutama vuosi sitten kylvin ja meloneista tuli aivan syötäviä, mutta pieniä. Laitoin noista syödyistä meloneista keräämiäni siemeniä tuossa jonkin aikaa sitten itämään ja ne ovat itäneetkin.
Maissi taas puolestaan on onnistunut tosi hyvin ja on makeaa ja hyvää. Olen aina kylvänyt astiaan ja kasvatellut sisällä ja vasta hallaöiden jälkeen istuttanut ulos maahan.- hantsu
jos kiinnostaa, niin seuraavat eksoottiset kasvit ovat itelläni itäneet ja kasvaneet komeesti: sitruuna, appelsiini, kumkvatti, karambola, litsi, sharon, tamarillo, avokaado, pepino sekä granaattiomena. saa nopeesti ja edullisesti (hedelmän hinnalla) tosi monta komeaa ja nopeasti kasvavaa eksoottista kasvia itelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902907- 2091154
- 821106
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti196995- 75980
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.112951- 65842
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20706- 69693
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588