Mä oon pannu multaan pari vuotta vanhoja Amerikasta tuotuja vanhoja siemeniä. Maissia vesimeloonian yms. Saa nähdä miten käy...
Onko jollain kokemuksia tällaisista exotic kasveista Suomessa?
exoottisia kokeiluja...
2
436
Vastaukset
- näitäkin
Melonin (erilaisiakin) voi ostaa siemenkaupoista. Muutama vuosi sitten kylvin ja meloneista tuli aivan syötäviä, mutta pieniä. Laitoin noista syödyistä meloneista keräämiäni siemeniä tuossa jonkin aikaa sitten itämään ja ne ovat itäneetkin.
Maissi taas puolestaan on onnistunut tosi hyvin ja on makeaa ja hyvää. Olen aina kylvänyt astiaan ja kasvatellut sisällä ja vasta hallaöiden jälkeen istuttanut ulos maahan.- hantsu
jos kiinnostaa, niin seuraavat eksoottiset kasvit ovat itelläni itäneet ja kasvaneet komeesti: sitruuna, appelsiini, kumkvatti, karambola, litsi, sharon, tamarillo, avokaado, pepino sekä granaattiomena. saa nopeesti ja edullisesti (hedelmän hinnalla) tosi monta komeaa ja nopeasti kasvavaa eksoottista kasvia itelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637