Runkkaus chättejä

Voyeurboy

Tiedättekö mitään sellaisia webbikamera chatteja, joissa vois katsella kun toinen runkkaa ja runkata samalla itse? Haluaisin katsella kun nainen hinkkaa itseään ja samalla katselee meikäläisen kyrpää.

11

8195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghgfhrunkkar
    • boyjeah

      omegle on aikas hyvä :D siel on maailman laajusesti alastomii ihmisii runkailemas...vaikka sitä ei oo kyl tehty ihans iihen tarkotukseen mut kuiteskii....mahtavat webbi runkut siel :> suosittelen

    • sinne vaan

      mene tuonne chattiin ja eti, on kyllä tarjolla web-seuraa paljon!

      • hauskaa, vai?

        SUPOn nörtit ohjattu nyt omille sivuilleen...


    • late-90
    • kiittos kiitos

      kiitti tosi mukava idis tuu vaikka het jutteleee

    • kuinka pelaa toi

      kuinka se muuten pelaa toi sivu mauno vain lukee yms

    • late-90

      Klikkaat chatin auki tolla sivulla olevata linkistä, sitten laitat jonku käyttäjänimen ja ja painat connect.

    • Anonyymi

      Vittu sillo ku tekee oikein hulluna mieli,on tullu soitettua sellainen puhelu mun soskulle ,oli aika ja halusin kotikäynnin.Tuo uhkee blondi tuli,menin eteiseen kun hän otti kenkiä pois ja sanoi,mä tiiän mitä sä haluut, seksiäkö,sanoin et joo ja. Ostin pään käsiin ja tungin kullini suuhunsa,hän ensin vähä ujo mut sit ku Hän kiihotu. Ku hoin hänelle,oon ollu kyrpä kädessä sun vastaanotolla,teki mieli kysyy..Hän mumisi miten ihana kyrpä mulla on..Yhtäkkiä ovesta tuli mun. Kaveri ja näki,hän sanoi vittu sulla on hyvä perse ja kyllä sisään.Hän huusi,mä sanoin hänelle et oot. Niin kiimaine et sä sait mutkia tosi kuumaksi ja kaveri tuli häneen,mä tulin ja Jumalasta huusin,ikinä en oo saanu ennen enkä jälkeen. Kaveri sano et tää kans ja hän oli ihan kiimassa ku slko IMEE,mua hän runkkaa ja sano et kohta mä tuun sun päälle,sit 69 jep,hyppäsin vaan hänen päälle hän jäi selälle.. Nussin häntä jalat kohti kattoo,HÄN on mun elämäni suurin satuma,vaimoni.. Monesti haetaan miestä koska mua kiihottaa ottaa mieheltä suihin,se ku laskee on jotain jota et voi naisen kans kokea,se kiima ku tulee....Oon imeny iteki tumma mies Hirvee kalu..Se halus panna mua,mä hullu suostuin.Siks hullu et se on mieluisaa ja vitun kiihottavaa..Sinä joka runkkaa,mies tai nainensaatte jos halut,mä imen kyllä,vaimo IMEE,kaveri IMEE...Pussit tyhjät ku rankannut ja ajatellu yhtä naista ja sen mieltä..Miehet kokeilkaapa miltä se maistuu..Ei paha..Jotkut päihteet pistää kiihottaa,adhd jutut...Saati joku kola tai piri,aika moni on ainaki maistan kumpaakin ni tietää..Itselläni menee elvanse,aina ku haen,otan 2-3 ja sit alkaa pillurslli tai perseralli on 90% normiihmisen tasosta,luettu on..Mut jos teitä vaik 2 jätkää kavereita öukis tän ni mä tiiän,ottakaa toisiltanne poskeen,MÄ voisin ottaa,molemmat,vuorotellen vaimon kanssa.. Sit alko iltamenot,14 tuntia pantiin akan kans,ei. voinu ku voidetta lepoo..Toki, mut on se ollu kivää..Rakas, ottaisitko poskeen. Multa..?Kiimane vastaus
      .Oot sitkee jos luit alusta loppuun.

    • Anonyymi

      Mihin voin laittaa et haluu miestä meidän kimppaan..Voi ku ois teille tarve ja. Ja. Zjos joku tyyppi haluu,se on aika upein juttu ikinä,en ois uskonut...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe